کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی

کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی عمران

کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی عمران
عمران یکی از رشته های گروه ریاضی است که از طراحی تا ساخت سازه ها را در بر می گیرد. اما بیشترین تمرکز مهندسین عمران بر ساخت سازها است. رشته عمران یکی از آن رشته هایی است که شما می توانید بدون نیاز به شرکت در کنکور به تحصیل در آن بپردازید. کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی عمران یکی از راه های تحصیل در رشته عمران بدون نیاز به شرکت در کنکور است. برای تحصیل در کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی عمران باید از زمان و شرایط و نحوه ی ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی عمران مطلع باشید.
شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی عمران
برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی عمران نیازی به شرکت در کنکور سراسری نیست. شما تنها در صورتی که شرایط لازم را داشته باشید می توانید برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی عمران اقدام کنید. اولین شرط لازم، دارا بودن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی مورد تأیید وزارت علوم و تحقیقات و فناوری است. دومین شرط لازم برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی عمران، شرایط عمومی پذیرش در دانشگاه به مانند: اعتقاد به یکی از ادیان مورد قبول در قانون اساسی ایران و عدم فساد اخلاقی است. برای اطلاع از پرستاری بدون کنکور هم با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل نمائید.
ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی عمران
برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی عمران، لازم است به سایت سنجش بروید و دفترچه انتخاب رشته مؤسسات غیر انتفاعی و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی را دریافت و مطالعه کنید. مؤسسات ارائه دهنده رشته مهندسی عمران را بررسی کنید و مؤسسات مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس لازم است کارت اعتباری تهیه کنید و با وارد کردن اطلاعات ورود به صفحه انتخاب رشته راه یابید. اگر جز ثبت نام کنندگان کنکور نیستید لازم است اطلاعات خواسته شده را نیز وارد کنید، این اطلاعات شامل اطلاعات فردی و تحصیلی شماست. اگر در کنکور سراسری ثبت نام کرده اید اطلاعات شما در سایت ثبت شده است.
شما می توانید تا 150 انتخاب رشته داشته باشید. پس از پایان انتخاب رشته کد رهگیری توسط سیستم به شما داده می شود. دریافت کد رهگیری به معنی این است که انتخاب رشته شما با موفقیت به پایان رسیده است.
زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی عمران
ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی عمران همزمان به انتخاب رشته کنکور سراسری برگزار می شود. صدور زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی عمران نیمه دوم مرداد ماه است.
اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی عمران
نتایج پذیرفته شدگان کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی عمران در شهریورماه اعلام می شود. معمولاً بین روزهای 17 تا 22 شهریور ماه نتایج پذیرفته شدگان کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی عمران اعلام می شود. شما می توانید از طریق سایت سنجش اسامی پذیرفته شدگان را مشاهده کنید.
اگر جز پذیرفته شدگان کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی عمران نبودید، می توانید در انتظار تکمیل ظرفیت بمانید و بار دیگر در کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی عمران ثبت نام کنید. به این منظور مقاله تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی مطالعه کنید.
برای اطلاع از دانشگاه هاهی پذیرنده کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی عمران و یا نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی عمران می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *