کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

کاردانی علمی کاربردی پرورش اسب






کاردانی علمی کاربردی پرورش اسب

رشته پرورش اسب از جمله رشته های گروه کشاورزی در دانشگاه علمی کاربردی محسوب می شود. رشته ای که تمامی داوطلبان علوم مهارتی و تجربی در الویت پذیرش برای ورود و ادامه تحصیل در آن قرار دارند. هدف از راه اندازی این رشته در دانشگاه تربیت افرادی کاردان و با مهارت است که با توجه به آگاهی و توانمندی های کسب شده، گونه ها و نژادهای مختلف را مورد شناسایی قرار می دهند. از جمله توانمندی های لازم برای تحصیل در رشته پرورش اسب می توان به بالا بودن توانایی جسمانی فرد اشاره کرد که وی را برای انجام کارهایی همچون سوارکاری، داغ زنی، و نعل بندی آماده می کند. در این مقاله، به بیان توضیحات لازم راجع به کاردانی علمی کاربردی پرورش اسب برای شما دوستان می پردازیم، پس ما را همراهی کنید تا دانش و اطلاعات کافی را در ارتباط با کاردانی علمی کاربردی پرورش اسب به دست آورید.

زمان ثبت نام کاردانی علمی کاربردی پرورش اسب

تمامی داوطلبانی که مایل به انتخاب رشته و ثبت نام کاردانی علمی کاربردی پرورش اسب هستند، باید بدانند که انتخاب رشته و ثبت نام در این رشته و مقطع تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی به صورت هم زمان صورت می گیرد. دانشگاه جامع علمی کاربردی در هر سال تحصیلی دو بار اقدام به جذب دانشجو در کاردانی علمی کاربردی پرورش اسب می کنند. اولین دوره در نیمه دوم ماه مرداد است که داوطلبان پس از پذیرش می توانند تحصیلات خود را در کاردانی علمی کاربردی پرورش اسب آغاز نمایند. اما متقاضیان می توانند جهت ورود به دانشگاه علمی کاربردی از ماه بهمن (از حدود سی روز قبل از این ماه) اقدام به ثبت نام در کاردانی علمی کاربردی پرورش اسب نمایند.

نحوه انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی پرورش اسب

همان طور که در جریان هستید، دانشگاه جامع علمی کاربردی از جمله دانشگاه های وابسته به وزارت علوم است که هدف اصلی از احداث و راه اندازی آن افزایش سطح کیفی مشاغل و توانایی ها و مهارت های افراد در نظر گرفته شده است. تمامی داوطلبانی که تمایل به حضور و شرکت در آزمون سراسری دانشگاه ها ندارند، امکان ورود به دانشگاه علمی کاربردی را خواهند داشت. بدین ترتیب، هر فرد امکان یادگیری تخصص های مورد نظر خود را به شکل مهارتی دارد.
ثبت نام در کاردانی علمی کاربردی پرورش اسب به شکل اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می گیرد. تمامی داوطلبان پس از ورود به سایت سازمان سنجش می توانند با کلیک بر گزینه “جامع علمی کاربردی”، اقدام به انتخاب رشته و ثبت نام در کاردانی علمی کاربردی پرورش اسب نمایند. تمامی متقاضیان تحصیل در کاردانی علمی کاربردی پرورش اسب امکان انتخاب 30 کد رشته محل را دارند.

شرایط پذیرش کاردانی علمی کاربردی پرورش اسب

داوطلبان خواستار پذیرش در کاردانی علمی کاربردی پرورش اسب لزوماً باید مدرک دیپلم نظری و یا چهار ساله نظام قدیم فنی و حرفه ای و یا دیپلم سه ساله نظام جدید نظری را دارا باشند. داشتن کارت معافیت موقت یا دائم و یا کارت پایان خدمت نیز یکی دیگر از شرایط ثبت نام و انتخاب رشته جهت داوطلبان ذکور است. دقت داشته باشید که داوطلبان ذکوری که مشغول سپری کردن دوران سربازی خود هستند، در صورت قبولی در کاردانی علمی کاربردی پرورش اسب نمی توانند ثبت نام خود را در دانشگاه محل قبولی انجام دهند.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با کاردانی علمی کاربردی پرورش اسب پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی 97 بزنید.

اگر سوالی در زمینه کاردانی علمی کاربردی پرورش اسب ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


1 دیدگاه در “کاردانی علمی کاربردی پرورش اسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *