آیدانیتو > کاردانی علمی کاربردی تربیت بدنی
کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

کاردانی علمی کاربردی تربیت بدنی






کاردانی علمی کاربردی تربیت بدنی

کاردانی علمی کاربردی تربیت بدنی از جمله رشته های گروه مدیریت و خدمات اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی است. کاردانی علمی کاربردی تربیت بدنی با چند عنوان رشته مختلف ارائه می شود، اما همگی آن ها در زیر گروه 309 قرار گرفته اند. بنابراین هم داوطلبین آزاد و هم داوطلبین شاغل می توانند تمامی رشته های تربیت بدنی را انتخاب کنند و محدودیتی در این زمینه ندارند. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که منظور ما از محدودیت چیست؟

داوطلبین شاغل برای شرکت در دانشگاه علمی کاربردی دارای یک سری محدودیت هایی هستند. از جمله این محدودیت ها این است که این گروه از داوطلبین تنها می توانند از یک زیر گروه به انتخاب رشته بپردازند و حق انتخاب رشته از دو زیر گروه را ندارند. این در صورتی است که داوطلبین آزاد می توانند از تمام زیر گروه های یک گروه به انتخاب رشته بپردازند. علاوه بر این داوطلبینی که مایل اند به عنوان داوطلب شاغل در کاردانی علمی کاربردی تربیت بدنی به تحصیل بپردازند، باید دارای یک سال سابقه کاری مرتبط و کد اشتغال باشند. نحوه دریافت کد اشتغال را در ادامه توضیح خواهیم دارد. حال به کاردانی علمی کاربردی تربیت بدنی و رشته های زیر گروه 309 می پردازیم.

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی تربیت بدنی

همان طور که در بالا اشاره کردیم کاردانی علمی کاربردی تربیت بدنی دارای عناوین رشته های متفاوتی است عناوین رشته های تربیت بدنی شامل موارد زیر هستند:

  • مربی گری پایه آمادگی جسمانی
  • مربی گری پایه پرورش اندام
  • مربی گری پایه تکواندو
  • مربی گری پایه تیر اندازی
  • مربی گری پایه سوارکاری
  • مربی گری پایه شطرنج
  • مربی گری پایه فوتبال
  • مربی گری پایه فوتسال
  • مربی گری پایه کانگ فوتوآ-21
  • مربی گری پایه والیبال
  • مربی گری پایه ورزش پهلوانی و زورخانه ای
  • مربی گری پایه هندبال

شرایط شرکت در کاردانی علمی کاربردی تربیت بدنی

رشته کاردانی علمی کاربردی تربیت بدنی جز آن دسته از رشته هایی است که افراد با هر نوع مدرک دیپلم می توانند در آن شرکت کنند. یعنی تمامی دارندگان دیپلم های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و مهارتی اجازه انتخاب رشته های تربیت بدنی را دارند. برای شرکت در کاردانی علمی کاربردی تربیت بدنی نیازی به داشتن مدرک پیش دانشگاهی نیست و دارا بودن مدرک دیپلم کافی است. شرط دیگر شرکت در کاردانی علمی کاربردی تربیت بدنی ، دارا بودن شروط عمومی پذیرش است که شامل عدم فساد اخلاقی، عدم عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به دین اسلام، مسیحی، زرتشتی و یا کلیمی, عدم اشتهاد به ارتکاب اعمال خلاف شئون تحصیلی و شغلی در طول زمان تحصیل و برای داوطلبین مرد عدم وجود منعی برای تحصیل از نظر قوانین نظام وظیفه است.

نحوه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی تربیت بدنی

ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش (به نشانی Sanjesh.org) انجام می شود. برای انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی تربیت بدنی در زمان مقرر شده برای ثبت نام که اواخر بهمن ماه است، بایستی به سایت سنجش مراجعه و بعد از تهیه کارت اعتباری اقدام به انتخاب واحد و ثبت نام کنید. شما می توانید تا 30 انتخاب رشته داشته باشید و بهتر است حداقل این تعداد 15 انتخاب باشد و با کمتر از 15 انتخاب ثبت نام خود را به اتمام نرسانید. علاوه بر این شما باید یکی از دو گروه داوطلبین آزاد یا شاغل را انتخاب کنید. داوطلبین شاغل باید دارای یک سال سابقه کار مرتبط و مورد تایید مرکز آموزشی مورد نظرشان باشند و امکان دریافت کد اشتغال را داشته باشند. کد اشتغال در دفترچه راهنمای کاردانی علمی کاربردی مشخص شده است و شما می توانید کد اشتغال مربوط به خود را پیدا کنید و یا با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید تا کد اشتغال شما را در اختیارتان قرار دهند.

در صورتی سوالی در زمینه کاردانی علمی کاربردی تربیت بدنی دارید و یا از زمان ثبت نام و نحوه ثبت نام اطلاعات کافی در دست ندارید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران آیدانیتو آماده اند تا بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهند.

پیشنهاد میکنیم مقاله بدون کنکور علمی کاربردی 97 را مطالعه کنید. تا با نحوه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی تربیت بدنی آشنا شوید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *