آیدانیتو > کاردانی علمی کاربردی تجهیزات پزشکی
کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

کاردانی علمی کاربردی تجهیزات پزشکی





 


کاردانی علمی کاربردی تجهیزات پزشکی

رشته تجهیزات پزشکی از جمله رشته های گروه مهندسی بوده که از بهترین رشته های مورد تدریس در دانشگاه های کشور به شمار می رود. رشته ای که طرفداران خاص خود را چه در خارج و چه در ایران دارد. از جمله علت های محبوبیت و اهمیت رشته تجهیزات پزشکی می توان به نقش زیاد دانش آموختگان این رشته در زمینه طراحی و ساخت لوازم و تجهیزات مورد استفاده در پزشکی و وسایل مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستان ها اشاره کرد. از جمله دانشگاه های ارائه دهنده رشته تجهیزات پزشکی دانشگاه علمی کاربردی بوده که هر ساله جهت جذب دانشجو در این رشته اقدام می کند. در این مقاله، بحث کاردانی علمی کاربردی تجهیزات پزشکی را مطرح می کنیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعاتی مفیدی را در رابطه با کاردانی علمی کاربردی تجهیزات پزشکی به دست آورید.

کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تجهیزات پزشکی

رشته محبوب تجهیزات پزشکی در دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی تدریس می شود. تمامی فارغ التحصیلان این رشته در طی دوران تحصیل در کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی، با مواردی مانند شیوه نگهداری و همین طور استفاده از لوازم و تجهیزات مخصوص در پزشکی و همچنین افزایش کیفیت این دستگاه ها در زمان تولید، آشنایی لازم را کسب می نمایند.

رشته تجهیزات پزشکی در دانشگاه علمی کاربردی در دو گرایش تجهیزات کنترل عفونی و استریلیزاسیون و تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی تدریس می شود. در مورد دانشگاه های ارائه دهنده این دو گرایش از این رشته باید اشاره کنیم که دانشگاه هایی همچون مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت خدمات بهداشتی و درمانی خاتم الانبیاء و مرکز آموزش علمی کاربردی اسلام آباد غرب- امام رضا ( ع ) از جمله دانشگاه های ارائه دهنده گرایش تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی هستند. علاوه بر این، دو مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت گروه پزشکی ابن سینا و شرکت خدمات بهداشتی و درمانی خاتم الانبیاء در گرایش تجهیزات کنترل عفونی و استریلیزاسیون دانشجو پذیرش می کنند.

زمان ثبت نام کاردانی علمی کاربردی تجهیزات پزشکی

راجع به زمان ثبت نام کاردانی علمی کاربردی تجهیزات پزشکی باید اشاره کنیم که انتخاب رشته و ثبت نام در این رشته و مقطع، در اواسط مرداد هر سال صورت می گیرد. امسال یعنی در سال 97 نیز تعداد زیادی از متقاضیان تحصیل در کاردانی علمی کاربردی تجهیزات پزشکی در اواسط مرداد اقدام به ثبت نام کردند. اما در صورتی که موفق به ثبت نام نشدید، در اواخر آبان ماه و اوایل ماه دی نیز فرصت دوباره ای جهت ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی تجهیزات پزشکی در اختیارتان قرار می گیرد.

شرایط ثبت نام کاردانی علمی کاربردی تجهیزات پزشکی

از جمله مهم ترین شرایط ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی تجهیزات پزشکی ، برخورداری از مدرک دیپلم در رشته های کار و دانش، فنی و حرفه ای و رشته های شاخه نظری است. علاوه بر این داوطلبان رشته های نظری مانند انسانی، تجربی و ریاضی باید مدرک پیش دانشگاهی را در این گروه های آزمایشی اخذ کرده باشند. از دیگر موارد قابل اشاره راجع به شرایط ثبت نام کاردانی علمی کاربردی تجهیزات پزشکی باور قلبی به دین مبین اسلام و سایر ادیان مورد تایید جمهوری اسلامی ایران، برخورداری از سلامت کامل جسمی متناسب با رشته مهندسی تجهیزات پزشکی و همین طور نداشتن فساد اخلاقی است.

نحوه ثبت نام کاردانی علمی کاربردی تجهیزات پزشکی

ثبت نام کاردانی علمی کاربردی تجهیزات پزشکی به شکل اینترنتی و با مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور (به نشانی Sanjesh.org) صورت می گیرد. به این ترتیب که پس از مطالعه دقیق و کامل دفترچه راهنمای ثبت نام دانلود شده از سایت سازمان سنجش، ثبت نام خود را بعد از تهیه کارت اعتباری آغاز می کنید. به خاطر داشته باشید که در پایان انتخاب رشته و ثبت نام کاردانی علمی کاربردی تجهیزات پزشکی ، کدرهگیری داده شده توسط سیستم را حتماً یادداشت کنید.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با کاردانی علمی کاربردی تجهیزات پزشکی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله نتایج کاردانی علمی کاربردی بزنید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت کنکور زبان غیرانتفاعی با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *