کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق

کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق

در این مقاله به موضوع کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق خواهیم پرداخت. داوطلبانی که قصد دارند به روش بدون کنکور در رشته کارشناسی ناپیوسته شرکت کنند، دانشگاه های علمی کاربردی انتخابی مناسب برای آنهاست. دانشگاه های علمی کاربردی برای افزایش مهارت شاغلین و سایر داوطلبان آزاد بهترین انتخاب است. مقاله کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق 97 شما را با زمان و نحوه ی ثبت ناننم و شیوه ی انتخاب رشته و معیار پذیرش آشنا خواهیم کرد همراه ما باشید.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق

ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور برق نیمسال اول علمی کاربردی که در مهرماه انجام می شود در اواخر مردادماه است، انتخاب رشته و ثبت نام همزمان صورت می گیرد.

ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق نیمسال دوم که حدوداً در آذر و دی ماه انجام می شود و داوطلبان از بهمن ماه وارد دانشگاه می شوند.

نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق

داوطلبان ثبت نام این مرحله را به صورت اینترنتی و در سایت سازمان سنجش انجام می دهند. داوطلبان ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت می کنند و بعد از مطالعه کامل و دقیق دفترچه در صورت برخورداری از شرایط لازم، وجه ثبت نام را پرداخت می کنند و بعد اقدام به ثبت نام می کنند. در قسمت ثبت نام بدون کنکور صحت وارد کردن اطلاعات از جمله مشخصات تحصیلی و معدل کاردانی اهمیت ویژه ای دارد و در صورت درج اشتباه معدل حتی در صورت قبولی، انتخاب و پذیرش داوطلب لغو خواهد شد.

پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق 97

معیار پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق، سوابق تحصیلی داوطلبان است، با توجه به سهیمه انتخابی داوطلبان (آزاد – شاغل) شرایط پذیرش متفاوت است، داوطلبانی که از سهمیه شاغل برخوردار باشند، می توانند در ایام پنجشنبه و جمعه و بعد از ساعات کاری در رشته برق به تحصیل بپردازند. در ادامه مقاله کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق شما را با شرایط انتخاب رشته هر سهمیه آشنا خواهیم کرد.

شرایط انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق

داوطلبان سهمیه آزاد می توانند 20 کد رشته محل را انتخاب کنند اما انتخاب آن ها باید از یک گروه آزمایشی باشد، درصورتی که در چند گروه آزمایشی انتخاب رشته کند، انتخاب او لغو خواهد شد.

داوطلبان سهمیه شاغل نیز مجاز به انتخاب حداکثر 20 کد رشته هستند. به انتخاب این دسته از داوطلبان باید در یک زیرگروه انجام شود و تنها داوطلبینی که در حوزه کاری رشته برق فعالیت دارند، می توانند این رشته را انتخاب کنند.

معرفی رشته برق کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

رشته برق در دانشگاه علمی کاربردی در گروه صنعت و کد زیرگروه آموزشی 601 ارائه شده است. برخی از کد رشته های کاردانی در اولویت پذیرش این رشته قرار دارند.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق مقاله لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق 97  را مطالعه کنید.

در صورتی که سؤالی پیرامون انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق دارید، آن را با مشاوران آیدانیتو مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *