کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد برق

کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد برق

در طی چند سال اخیر، امکان ادامه تحصیل دانش آموختگان کاردانی بدون نیاز به شرکت در امتحان ورودی مقطع کارشناسی، در رشته های مختلف تحصیلی به آسانی فراهم می گردد. یکی از دانشگاه هایی که این فرصت را به تمامی دانشجویان مقطع کاردانی می دهد، دانشگاه آزاد است.

در این مقاله، بحث کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد برق را مطرح می کنیم. درصورتی که قصد ارتقاء تحصیلات خود را از کاردانی به کارشناسی رشته مهندسی برق در دانشگاه آزاد دارید، با مطالعه این مقاله با تمامی موارد از جمله نحوه انتخاب رشته و زمان شرکت در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد برق آشنایی لازم را پیدا کنید.

زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته برق دانشگاه آزاد

قبل از طرح هر موضوعی باید گفت که برای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد برق ابتدا باید عملیات ثبت نام را انجام داده و بعد با توجه به تحقیقات خود در مورد دانشگاه های پذیرنده کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد برق ، بهترین انتخاب را داشته باشید. باید بگوییم که زمان شروع ثبت نام در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد برق از 20 مرداد 97 بوده و کاملاً به شکل غیر حضوری و اینترنتی انجام می شود.

مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد برق ، می تواند کمک بسیار مؤثری برای شما عزیزان باشد. برای ثبت نام در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد برق باید مبلغ چهل هزار تومان را برای خریدن کارت اعتباری مخصوص این دانشگاه بپردازید. به کمک رمز عبور قید شده بر روی کارت اعتباری مذکور امکان ورود آسان شما به صفحه ثبت نام فراهم می شود.

نحوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی برق دانشگاه آزاد اسلامی

در زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد برق بیشتر از 20 کد رشته محل را نمی توانید برگزینید. از طرفی به جهت بالا بردن شانس قبولی خود هرگز کمتر از 20 مورد را انتخاب نکنید. وجود مدرک فوق دیپلم یا کاردانی از جمله مواردی است که بدون آن هرگز فرصت طلایی انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد برق به شما داده نمی شود. دقت داشته باشید که اگر معدل شما در دوره کاردانی پایین تر از 12 باشد، امکان شرکت در این دوره را ندارید.

دقت کنید که هیچ لزومی بر تطابق مدرک کاردانی با رشته برق برای ورود به دوره کارشناسی آن وجود ندارد و در صورت غیر مرتبط بودن فقط باید تعدادی درس جبرانی را در ترم اول تحصیلی بگذرانید. همچنین، معدل شما نیز به جای 100 درصد 70 درصد در پذیرش و قبولی شما اثر خواهد داشت. در ضمن اولویت بندی رشته ها در زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد برق را هرگز فراموش نکنید.

نکات انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته برق آزاد

جهت انجام رتبه بندی در انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی برق دانشگاه آزاد توجه به چند نکته زیر ضروری به نظر می رسد.

نکته اصلی و مهم در این زمینه محل واحد انتفاعی بوده که به دو علت اهمیتی اساسی دارد:

1- خوابگاه دانشجویی به دانشجویان داده نمی شود.

2- امکان مهمانی در دانشگاه دیگر و یا گرفتن انتقالی برای دانشجویان به هیچ وجه میسر نیست.

از طرف دیگر سطح علمی دانشگاه مورد نظر باید مورد توجه قرار گیرد. از آنجایی که پس از زدن کلید تأیید ثبت نام دیگر به هیچ وجه امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده برایتان وجود ندارد در نتیجه، نهایت دقت را در انجام این کار داشته باشید.

در پایان باید بگوییم که علاوه بر مقاله مرتبط با کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد برق نگاهی به مطلب زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد برق 97 نیز خالی از لطف نیست.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مهندسی برق دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *