آیدانیتو > کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی کامپیوتر 98
کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی کامپیوتر 98





کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی کامپیوتر 98

رشته کامپیوتر یکی از رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در مقطع کاردانی ارائه می شود. شما می توانید در مقطع کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی کامپیوتر 98 ثبت نام کنید و به تحصیل در کاردانی کامپیوتر بپردازید. ما در این مقاله شما را با زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی کامپیوتر 98 و نحوه انتخاب رشته و ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی کامپیوتر 98 آشنا می کنیم.

معرفی کاردانی کامپیوتر علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی دانشجو می پذیرد. پذیرش در مقطع کاردانی در چهار گروه صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر و مدیریت خدمات اجتماعی صورت می گیرد. رشته کامپیوتر یکی از رشته های گروه صنعت است و در زیرگروه 104 گروه صنعت قرار گرفته است. کاردانی رشته کامپیوتر دارای عناوین رشته های مختلفی است که در زیر آنها را نام می بریم:
  • کاردانی فنی بازی سازی رایانه ای
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری
  • کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتر
شما برای انتخاب رشته و تحصیل کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی کامپیوتر 98 می توانید رشته های فوق را انتخاب کنید و در یکی از آنها به تحصیل بپردازید.

زمان ثبت نام کاردانی کامپیوتر علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی دو بار در سال امکان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی کامپوتر را برای داوطلبان گرامی فراهم می کند. یک بار در اواخر مردادماه و اوایل شهریورماه که پذیرفته شدگان از مهرماه راهی دانشگاه می شوند و یک بار در بهمن ماه برای ورودی نیمسال دوم. زمان دقیق ثبت نام توسط سایت سنجش اعلام خواهد شد. ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی کامپیوتر 98 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش می باشد. شما می توانید در زمان مجاز برای ثبت نام به سایت سنجش مراجعه کنید و با تهیه کارت اعتباری برای ثبت نام کاردانی علمی کاربردی اقدام به ثبت نام کنید. برای ثبت نام باید اطلاعات و مدارک لازم را در سامانه وارد کنید. انتخاب رشته نیز به صورت اینترنتی و همزمان با ثبت نانم انجام می شود. در ادامه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی کامپیوتر 98 را توضیح می دهیم.

زمان و نحوه انتخاب رشته کاردانی کامپیوتر

همان طور که در بالا گفتیم، انتخاب رشته همزمان با ثبت نام انجام می شود. یعنی انتخاب رشته ورودی نیمسال اول در اواخر مردادماه و برای نیمسال دوم بهمن ماه امکان پذیر است. شما امکان انتخاب 30 کد رشته محل را دارید. به شما توصیه می کنیم بیش از 15 کد رشته محل را انتخاب کنید و از تمام شانس خود برای قبولی استفاده کنید. برای انتخاب رشته کاردانی کامپیوتر شما می توانید از گروه صنعت زیرگروه 104 به انتخاب رشته بپردازید. بعد از اتمام ثبت نام و انتخاب رشته کد رهگیری توسط سیستم به شما داده می شود. ارایه این کد به معنای اتمام و تکمیل شدن فرایند ثبت نام و انتخاب رشته است. این کد را تا زمان اعلام نتایج نزد خود نگه دارید.

نکات مهم انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی کامپیوتر

برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی کامپیوتر 98 شما می توانید به عنوان داوطلب آزاد و یا شاغل به انتخاب رشته بپردازید. اگر جز داوطلبین آزاد هستید، شما امکان انتخاب رشته از تمام زیرگروههای گروه صنعت را دارید ولی در صورتی که جز داوطلبین شاغل هستید، فقط می توانید از زیرگروه 104 به انتخاب رشته محل بپردازید. داوطلبین شاغل باید دارای یکسال سابقه کاری مرتبط و کد اشتغال باشند. کد اشتغال در دفترچه راهنمای ثبت نام قرار گرفته است. توجه کنید که شرایط شما با تعریف شاغل در واحد آموزشی مورد نظر یکسان باشد. شما میتوانید مقاله کامپیوتر بدون کنکور آزاد 98 را مطالعه کنید. مشاوران آیدانیتو آماده هستند تا در صورت درخواست شما در انتخاب رشته و ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی کامپیوتر 98 به شما کمک کنند. همچنین شما می توانید سؤالات خود را از مشاوران آیدانیتو بپرسید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *