کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98





کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98

رشته عمران به دلیل گرایش های متنوع و بازار کارمطلوب در تمام مقاطع و تمام دانشگاه ها رشته ای محبوب و پرمتقاضی محسوب می شود؛ از جمله در دانشگاه جامع علمی کاربردی. در دانشگاه جامع علمی کاربردی که در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد، رشته عمران در هر دو مقطع ارائه می شود و داوطلبان می توانند تحصیل خود را تا پایان مقطع کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی ادامه دهند و پس از آن برای ادامه تحصیل در آزمون های ورودی مقاطع بالاتر شرکت کنند. در این مقاله به موضوع کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98 می پردازیم.

نحوه پذیرش بدون کنکور کاردانی عمران علمی کاربردی

نحوه پذیرش کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98 ،مانند تمام دوره های بدون کنکور دیگر، براساس سوابق تحصیلی یا همان معدل کتبی دپیلم داوطلبان است.

شرایط پذیرش کاردانی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در رشته عمران

داوطلبانی که قصد دارند برای پذیرش کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98 درخواست دهند، باید دیپلم سه ساله نظام جدید نظری، فنی و حرفه ای یا کاردانش و یا دپیلم چهارساله نظام قدیم فنی و حرفه ای یا نظری داشته باشند. داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا موقت هم از دیگر شرایط ثبت نام البته برای داوطلبان ذکور است. توضیحات مربوط به شرایط مشولین و معافیت در دفترچه راهنمای ثبت نام علمی کاربردی موجود است. داوطلبانی که مشمول خدمت وظیفه باشند، حتی در صورت قبولی، ثبت نام نخواهند شد.

گرایش های کاردانی عمران بدون کنکور علمی کاربردی

رشته عمران از رشته های مجموعه صنعت دانشگاه جامع علمی کاربردی است و در مقطع کاردانی بدون کنکور دارای 11 گرایش است:
  • کاردان فنی عمران –امور پیمان ها
  • کاردان فنی عمران –بتن
  • کاردان فنی عمران-ترافیک شهری
  • ﻛﺎردان فنی ﻋﻤﺮان -ﺗﻮﻧﻞ ﺳﺎزي
  • ﻛﺎردان فنی ﻋﻤﺮان -ﺣﻤﻞ و ﻧﻘﻞ شهری
  • ﻛﺎردان فنی ﻋﻤﺮان -ﺧﻂ و ابنیه ﻣﺘﺮو
  • ﻛﺎردان ﻓنی ﻋﻤﺮان -ﺳﺎزه ﻫﺎي ﭘﻴﺶ ﺳﺎﺧﺘﻪ
  • ﻛﺎردان ﻓنی ﻋﻤﺮان – ﺳﺎزه ﻫﺎي ﻣﺘﺮو
  • کاردان ﻓنی ﻋﻤﺮان -ﺷﺒﻜﻪ و تصفیه ﺧﺎﻧﻪ آب
  • ﻛﺎردان فنی ﻋﻤﺮان -ﻧﻘﺸﻪ ﺑﺮداري ﻣﺴﻴﺮ
  • ﻛﺎردان فنی ﻋﻤﺮان -ﻧﮕﻬﺪاري و مرمت ساختمان

نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی عمران علمی کاربردی

نحوه ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98 به این صورت است که داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده، دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت کنند و کد رشته های موردنظر خود را انتخاب کنند. سپس کارت اعتباری خریداری کنند و فرم تقاضانامه را کامل کنند و بعد از انتخاب رشته را انجام دهند. هر داوطلب می تواند حداکثر 30 کد رشته انتخاب کرده و در فرم انتخاب رشته وارد کند. دقت کنید که ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی اینترنتی است.

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی

زمان دقیق ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی هنوز مشخص نیست ولی به روال سال های گذشته، احتمالا داوطلبان کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98 ، می توانند اواخر مرداد ماه برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند. زمان دقیق از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد. به داوطلبانی که قصد انتخاب رشته عمران در دانشگاه علمی کاربردی را دارند، پیشنهاد می کنیم، مقاله انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98 را هم مطالعه کنند.

دوستان گرامی می توانید انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی خود را به مشاوران با سابقه آیدانیتو بسپارید و یا در صورت داشتن هرگونه سؤال پیرامون ثبت نام و انتخاب رشته آن را با ما مطرح کنید 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *