آیدانیتو > انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98
انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی, کاردانی بدون کنکور, کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98

انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98

در این مقاله به موضوع انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98 خواهیم پرداخت. اطلاع از زمان و نحوه ی انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98 از مهم ترین مراحل ورود به دانشگاه علمی کاربردی است. به داوطلبان عزیز پیشنهاد می کنیم با مقاله انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98 همراه ما باشید.

معرفی رشته عمران علمی کاربردی

مهندسی عمران در دانشگاه های علمی کاربردی در گروه صنعت قرار می گیرد، یکی از ویژگی های دانشگاه علمی کاربردی این است که رشته های مختلف و متنوع دارد، به عنوان مثال رشته عمران در این دانشگاه در گرایش های زیر ارائه می شود:
1کاردانی فنی عمران  – امور پیمان ها
2کاردانی فنی عمران  – بتن
3کاردانی فنی عمران  – ترافیک شهری
4کاردانی فنی عمران  – تونل سازی
5کاردانی فنی عمران  – حمل و نقش شهری
6کاردانی فنی عمران  – خط و ابنیه مترو
7کاردانی فنی عمران  – سازه های پیش ساخته
8کاردانی فنی عمران  – سازه های مترو
9کاردانی فنی عمران  – شبکه و تصفیه خانه
10کاردانی فنی عمران  – نقشه برداری مسیر
11کاردانی فنی عمران  – نگهداری و مرمت ساختمان
  مهندسی عمران به طراحی و ساخت سازه های مختلف از جمله جاده ها، سدها، ساختمان ها، پل ها و … می پردازد و با توجه به اهمیت و گسترش عمران در گرایش های مختلف و مجزا از هم ارائه می شوند.

زمان انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران

داوطبانی که به رشته عمران علاقه مند هستند، می توانند برای ثبت نام نیمسال اول که در مردادماه انجام می شود، به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و با دانلود دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن و یا مهر 98 از رشته های موجود مطلع شوند ، ثبت نام نیمسال دوم به احتمال زیاد در آبان و یا آذر انجام می شود. 

اصول و نحوه انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی عمران

داوطلبان عزیز توجه کنید، ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98 به طور همزمان انجام می شود. داوطلبان برای دریافت دفترچه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی همان طور که گفته شد به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و با مطالعه دفترچه از جزئیات انتخاب رشته مطلع شوند اما در این مقاله نکات و اصول مهم انتخاب رشته را خدمت شما عزیزان ارائه میکنیم. نکته ای که باید بدانید، تعداد انتخاب های مجاز شما است، شما عزیزان حق وارد کردن 30 کد رشته را دارید. اگر از سهمیه شاغل استفاده می کنید، تنها مجاز به انتخاب 30 کد رشته (در صورت وجود) در یک زیرگروه آموزشی و رشته ای مرتبط با زمینه شغلی خود هستید و اگر از سهمیه آزاد استفاده می کنید، می توانید در یک گروه آزمایشی انتخاب رشته کنید. توجه کنید که اگر بر خلاف این نکات عمل کنید، تمامی انتخاب های شما حذف خواهد شد. با توجه به اینکه در دانشگاه علمی کاربردی گرایش های مختلف عمران وجود دارد. بر اساس علاقه و موقعیت شغلی خود به ترتیب اولویت انتخاب هایتان را درج کنید. داوطلبان شاغل و آزاد علاقه مند به رشته عمران باید از زیرگروه 105 در گروه صنعت انتخاب رشته کنند. بعد از مطالعه انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98 مقاله انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد عمران 98را مطالعه کنید. دوستان گرامی می توانید انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی خود را به مشاوران با سابقه آیدانیتو بسپارید و یا در صورت داشتن هر گونه سؤال پیرامون ثبت نام و انتخاب رشته آن را با ما مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *