آیدانیتو > کاردانی بدون کنکور آزاد 1400
بدون کنکور, کاردانی بدون کنکور, کاردانی بدون کنکور آزاد

کاردانی بدون کنکور آزاد 1400

کاردانی بدون کنکور آزاد

کاردانی بدون کنکور آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی در ردیف بهترین دانشگاه های کشور بوده و به جهت سطح علمی رتبه بالایی را به خود اختصاص داده است. تاریخچه ی تأسیس این دانشگاه به چندین سال قبل یعنی سال 1361 باز می گردد. شایدبرایتان جالب باشد اگر بدانید که نخستین دانشگاه آزاد اسلامی در خیابان معروفی به نام اسکندری بنا شد. در حقیقت، این ساختمان اول جایی بود که کنکور دانشگاه آزاد اسلامی در آن برگزار شد. در حال حاضر، جهت ورود به این دانشگاه دو راه پیش روی داوطلبان گذاشته شده است. نخستین راه شرکت در آزمون سراسری این دانشگاه بوده و دومین مورد ادامه تحصیل از طریق دوره های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی است. باید بگوییم که پذیرش دانشجو بدون کنکور در این دانشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از کاردانی، کارشناسی، کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته انجام می گیرد. در این مقاله، به اجمال پاره ای توضیحات را در مورد کاردانی بدون کنکور آزاد بیان می کنیم. همچنین لیست برخی از رشته های دانشگاهی این دانشگاه را نیز ذکر می شوند. مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری را نیز برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه بفرمایید.

نحوه و تاریخ ثبت نام کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1400

اگر تصمیم به شرکت در دوره کاردانی بدون کنکور آزاد را گرفته اید، باید بسته به تمایل خود در یکی از روز های مرداد (برای دانشجویان کاردانی بدون کنکور آزاد مهر) و یا آبان (برای دانشجویان کاردانی ورودی بهمن ماه) نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام نمایید. در ابتدای اقدام به ثبت نام نیاز به ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامی (www.azmoon.org) و خرید کارت اعتباری پس از پرداخت مبلغ معینی را دارید. پپس از کامل کردن فرآیند ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد مهر و وارد کردن تمامی اطلاعات شخصی و تأیید ثبت نام رسید ثبت نامی خود را دریافت کنید. دقت داشته باشید که پس از قبولی در دانشگاه مورد نظر باید علاوه بر تحویل مدارک لازم، رسید ثبت نام اینترنتی را نیز همراه داشته باشید.

شرایط ضروری برای ثبت نام بدون آزمون کنکور در کلیه رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

همه ی داوطلبان مایل به شرکت در دوره هایی کاردانی بدون کنکور آزاد نیاز به داشتن مدرک دیپلم کار و دانش و یا فنی و حرفه ای و یا مدارک پیش دانشگاهی و دیپلم دوران دبیرستان دارند. ذکر این نکته بسیار مهم است که جهت ثبت نام دوره کاردانی بدون کنکور آزاد میزان معدل شما هیچ تأثیری در قبولی شما در رشته و شهرهای دانشگاهی نداشته و تمامی افراد با هر معدلی می توانند در این دوره ثبت نام نمایند.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی

جهت آشنایی شما دوستان گرامی اشاره ای هر چند کوتاه به لیست تعدادی از رشته های تحصیلی کاردانی دانشگاه آزاد در سال های گذشته داریم:

ردیفنام دانشگاه
1کاردانی آموزش زبان انگلیسی
2کاردانی حسابداری
3کاردانی معماری
4کاردانی نرم افزار کامپیوتر
5کاردانی امور مالی و مالیاتی
6کاردانی حسابداری
7کاردانی تکنولوژی تولیدات گیاهی
8کاردانی نرم افزار کامپیوتر
9کاردانی نقشه برداری
10کاردانی آموزش زبان و ادبیات فارسی
11کاردانی آموزش و پرورش ابتدایی

در نهایت پیشنهاد می کنیم پس از بررسی کاردانی بدون کنکور آزاد، سری هم به مقاله رشته های کاردانی بدون کنکوربزنید. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند. اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *