آیدانیتو > کاردانی بدون کنکور آزاد تربیت بدنی
کاردانی بدون کنکور آزاد

کاردانی بدون کنکور آزاد تربیت بدنی






کاردانی بدون کنکور آزاد تربیت بدنی

با تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی و افزایش تعداد مراکز آن تعداد زیادی از علاقه مندان به تحصیل و متقاضیان ورود به دانشگاه به هدف و آرزوی خود رسیده اند و سال های اخیر با امکان ورود به این دانشگاه بدون نیاز به شرکت در کنکور سراسری به انتخاب اکثر داوطلبان دانشگاه تبدیل شده است. دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف کاردانی ( پیوسته و ناپیوسته)، کارشناسی ( پیوسته و ناپیوسته) و … بدون کنکور دانشجو می پذیرد. مقطع کاردانی از مقاطع این دانشگاه که رشته های مختلف از جمله تربیت بدنی را ارائه می کند در دو گروه کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته وجود دارد. در مقاله پیش رو جزئیات کاردانی بدون کنکور آزاد تربیت بدنی را خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم.

شرایط پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد تربیت بدنی

همان طور که گفته شد مقطع کاردانی در دو دسته پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود که در شرایط اختصاصی متفاوت از هم و شرایط عمومی یکسان دارند ابتدا شرایط عمومی که هر دو دسته متقاضیان باید از آن برخوردار باشند را مشاهده می کنید.

  • داوطلبانی که مشمول قانون نظام وظیفه و بدون معافیت تحصیلی هستند مجاز به ثبت نام در هیچ مقطعی از جمله مقطع کاردانی نیستند.
  • داوطلبان باید شرایط کلی از جمله اعتقاد به دین اسلام، عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران، بیماری های خاص که با تحصیل در رشته مورد نظر ( تربیت بدنی ) مغایرت دارد.

شرایط اختصاصی کاردانی پیوسته بدون کنکور آزاد تربیت بدنی

برخورداری از دیپلم در یکی از شاخه های فنی و حرفه ای و یا کاردانش و یا دیپلم سه ساله متوسطه نظری و یا دیپلم کامل چهار ساله نظام قدیم متوسطه از شرایط اختصاصی این مقطع است. متقاضیانی که دارای مدرک متوسطه نظری مجاز به تحصیل در این مقطع هستند.

شرایط اختصاصی کاردانی ناپیوسته بدون کنکور آزاد تربیت بدنی

داشتن دیپلم نظام قدیم متوسطه، گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه و یا اشتغال به تحصیل در دوره پیش دانشگاهی نظام جدید از شرایط اختصاصی کاردانی ناپیوسته بدون کنکور آزاد تربیت بدنی است.

توجه کنید دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش نظام جدید که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی هستند مجاز به ثبت نام در این دوره نمی باشند.

زمان پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد تربیت بدنی

ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد تربیت بدنی از دهه سوم مرداد ماه تا اواخر مهر در چند نوبت انجام شد. داوطلبان علاقه مند و متقاضی در این بازه اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته کرده اند.

ثبت نام کاردانی پیوسته و ناپیوسته کنکور سراسری آزاد تربیت بدنی به صورت مجزا از هم انجام می شود بنابراین امکان دارد زمان ثبت نام این دو گروه با کمی تفاوت از هم انجام شود.

در ضمن دفترچه انتخاب رشته و راهنمای ثبت نام کاردانی ناپیوسته و پیوسته به صورت مجزا ارائه می شود. درامد برخی از دانشگاه های ارائه کننده کاردانی بدون کنکور آزاد تربیت بدنی را مشاهده کنید.

 

نام دانشگاه

مقطع

آموزشکده فنی و حرفه ای سما ورامین

کاردانی پیوسته

آموزشکده فنی و حرفه ای واحد طبس

کاردانی پیوسته

آموزشکده فنی و حرفه ای سما تربت حیدریه

کاردانی پیوسته

آموزشکده فنی و حرفه ای سما سبزوار

کاردانی پیوسته

آموزشکده فنی و حرفه ای واحد کاشمر

کاردانی پیوسته

آموزشکده فنی و حرفه ای واحد مشهد

کاردانی پیوسته

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام آباد غرب

کاردانی ناپیوسته

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه

کاردانی ناپیوسته

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه کاردانی بدون کنکور آزاد تربیت بدنی مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد تربیت بدنی را مطالعه کنید.

اگر سؤالی در خصوص کاردانی بدون کنکور آزاد تربیت بدنی دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *