آیدانیتو > کارت ورود به جلسه دستیاری پزشکی
مشاوره تحصیلی

کارت ورود به جلسه دستیاری پزشکی





 
کارت ورود به جلسه دستیاری پزشکی

تمامی افراد فارغ التحصیل و یا در حال تحصیل در رشته دکتری عمومی پس از اتمام دوره عمومی جهت اخذ تخصص مورد نظر خود امکان شرکت در آزمون دستیاری تخصصی را دارند. این آزمون تحت عنوان آزمون رزیدنتی یا دستیاری پزشکی نیز معروف است. حداقل دوران تحصیل در دوره دستیاری پزشکی برابر با 4 سال است و هر داوطلب پس از طی آن می توانند به عنوان پزشک متخصص به بازار کار وارد شوند پس از اتمام دوره رزیدنتی یا دستیاری نیز امکان اقدام برای گرفتن فوق تخصص خود را در رشته مورد نظر دارند. ثبت نام این آزمون برای سال 98 در تاریخ 17 تا 25 آذرماه انجام گرفت. پس از انجام ثبت نام و با نزدیک شدن زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی نوبت به دریافت کارت ورود به جلسه دستیاری پزشکی می رسد. در این مقاله به ارائه پاره ای توضیحات ضروری در رابطه با کارت ورود به جلسه دستیاری پزشکی برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با کارت ورود به جلسه دستیاری پزشکی به دست آورید.

زمان و سایت انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری

باید عرض کنیم که کلیه مراحل مرتبط با آزمون دستیاری پزشکی اعم از دریافت کارت ورود به جلسه دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir انجام می پذیرد. کلیه داوطلبان ثبت نام شده در آزمون دستیاری پزشکی سال 97 امکان دریافت کارت آزمون دستیاری پزشکی خود را از تاریخ 30 بهمن ماه داشتند. توجه داشته باشید که هر داوطلب در صورت عدم دریافت کارت آزمون دستیاری پزشکی امکان شرکت در آزمون دستیاری پزشکی را دارند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری

داوطلبانی که ثبت نام خود را در آزمون دستیاری پزشکی انجام داده اند با طی مراحل گفته شده در زیر می توانند به آسانی کارت ورود به جلسه دستیاری پزشکی خود را دریافت کنند. هر داوطلب در ابتدا باید وارد سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی شود و با انتخاب گزینه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی واقع در سمت راست به صفحه دستیاری تخصصی پزشکی وارد شوند. پس از ورود به صفحه تمامی کاربران و داوطلبان باید بر روی گزینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کلیک کنید پس از کلیک بر روی این گزینه صفحه جدیدی برای آن ها باز می شود که در آن باید گزینه وارد کردن شماره تلفن همراه و کد ملی ثبت شده در فرم ثبت نام امکان مشاهده و گرفتن پرینت از کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی برای داوطلب فراهم می شود.

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری

پس از این که داوطلبان کارت آزمون دستیاری پزشکی خود را از سایت دریافت کردند باید اقدام به بررسی کلیه اطلاعات درج شده بر روی کارت نمایند. اطلاعات مذکور مواردی همچون محل و زمان حوزه امتحانی، کد رشته محل امتحانی، سهمیه داوطلب و تصویر و مشخصات فردی داوطلب را در بر می گیرد. وزارت بهداشت هر ساله اقدام به اعلام آدرس باجه های رفع نقص برای ویرایش کردن اطلاعات اشتباه در سایتش می نماید. توجه داشته باشید که داوطلبان در تاریخ اعلام شده که معمولاً چند روز پیش از برگزاری آزمون است امکان اقدام برای رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه و اطلاع از زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری و موارد مرتبط با آن می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی کارت ورود به جلسه دستیاری پزشکی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مشاوره تلفنی بزنید.
اگر سؤالی درباره کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *