مشاوره تحصیلی

کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد





 
کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی از جمله بهترین و شناخته شده ترین سامانه های دانشگاهی در کشور ما ایران به شمار می آید. جالب است بدانید که این دانشگاه اولین و بزرگ ترین مرکز آموزشی و پژوهشی در کشور محسوب می شود و علاوه بر این رتبه پنجم را در دنیا داراست. دانشگاه آزاد اسلامی در دومین ماه از فصل بهار سال 1361 هجری شمسی تأسیس  گردید و از آن زمان پذیرای شمار زیادی از دانشجویان است. همان طور که در جریان هستید کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها هر ساله در تیر ماه و برای پنج گروه آزمایشی مختلف از جمله منحصراً زبان، علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی فیزیک و هنر برگزار می گردد و تمامی داوطلبان چه افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی روزانه را دارند و چه داوطلبانی که خواستار و خواهان ورود و تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند لزوماً باید در کنکور سراسری مشترکی که به وسیله سازمان سنجش آموزش کشور اجرا می شود حضور به هم برسانند. از جمله مواردی که قبل از حضور در سر جلسه آزمون باید به آن توجه  کرد دریافت و به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزاد در روز آزمون است. زیرا همان طور که در جریان هستید بدون وجود کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد حضور و ورود داوطلب به سر جلسه آزمون ممانعت به عمل می آید. در این مقاله، به بحث در مورد کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد برای شما دوستان عزیز می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی و ضروری را در رابطه با کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد به دست آورید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزاد

کارت ورود به جلسه آزمون آزاد با توجه به زمان برگزاری آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها یعنی در روزهای 13 و 14 تیر ماه چند روز قبل از زمان برگزاری این آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و دریافت است.
اگر اطلاعات موجود بر روی کارت ورود به جلسه با مشخصات شما مغایرت دارد، برای آگاهی از روش رفع نقص کارت با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزاد

هر یک از داوطلبان آزمون برای  دریافت کارت ورود به جلسه آزمون آزاد باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org مراجعه نمایند و بعد به وسیله یکی از چهار روش معرفی شده در زیر کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه آزاد خود را دریافت و پرینتی از آن تهیه کنند.

  • درج شماره سریال شناسنامه متقاضی به اضافه شماره شناسنامه وی
  • درج شماره پرونده و همین طور شماره داوطلبی متقاضی
  • وارد کردن شماره پرونده متقاضی و همین طور شماره شناسنامه و کد پیگیری ثبت نام وی
  • درج شماره پرونده+ سریال شناسنامه و کد ملی داوطلب

نکات لازم دریافت کارت ورود به جلسه آزاد

کلیه داوطلبانی که اطلاعات ثبت نامی خود از جمله کد پیگیری و شماره پرونده شان را به یاد ندارند به وسیله سیستم پاسخگویی سازمان سنجش می توانند دست به بازیابی این اطلاعات بزنند. با توجه به برگزاری آزمون دانشگاه سراسری و آزاد کارت مشترکی برای هر دو آزمون صادر می گردد. داوطلبانی که در کنکور چند گروه مختلف آزمایشی شرکت کرده اند برای هر کدام از این آزمون ها ملزم به دریافت کارت ورود به جلسه جداگانه ای هستند.

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون آزاد

گاهی امکان دارد که داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه آزاد خود متوجه درج اطلاعات ناقص و یا اشتباهی در این کارت شوند. از جمله این اطلاعات اشتباه می توان به سهمیه کنکور سراسری، شهر، محل سکونت متقاضی، گروه آزمایشی و یا قضاوت در تصویر داوطلب اشاره کرد. در صورتی که کارت ورود به جلسه کنکور آزاد شما دارای مشکلاتی از جمله دارای مهر نبودن عکس و یا فاقد عکس بودن باشد باید با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به باجه های رفع نقص تعیین شده در مراکز مختلف استان ها مراجعه نمایند. اما در صورت مشاهده مغایرت در نوع و یا سال اخذ دیپلم، شماره ملی، نام و نام خانوادگی امکان اصلاح این موارد با مراجعه به آموزش و پرورش منطقه برایتان مقدور است. برای اطلاع از لیست و آدرس دقیق باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور آزاد می توانند با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. 
 در این مقاله به تحلیل و بررسی کارت ورود به جلسه آزمون آزاد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به کارت ورود به جلسه کنکور بزنید.
اگر سؤالی درباره کارت ورود به جلسه آزمون ارشد دارید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *