آیدانیتو > کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم
آزمون تیزهوشان

کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم

کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم

کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم

مدارس تیزهوشان به عنوان یکی از با کیفیت ترین مدارس ایران هر ساله اقدام به جذب دانش آموزانی دارای استعدادها و درجه هوشی بالا می کند. مسائلی از جمله کیفیت بالای تدریس معلمان و اساتید، سوابق کاری بالای آن ها و از طرف دیگر امکانات رفاهی و تحصیلی پیش بینی شده برای دانش آموزان در این مدارس موجب شده که والدین به مدارس تیزهوشان نگاه ویژه ای برای تحصیل فرزندانشان داشته باشند. تا چندی پیش آزمون تیزهوشان در دو پایه ششم به هفتم به همین طور نهم به دهم برای دانش آموزانی با توان و استعداد بالا برگزار می شد. اما در حال حاضر آزمون سنجش هوش به جای این آزمون سخت و مشکل برای علاقه مندان تحصیل در مدارس تیزهوشان و دانش آموزانی با بهره هوشی و استعداد بالا برگزار می شود. ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم یا همان آزمون سنجش هوش در این پایه تحصیلی به شکل اینترنتی و به وسیله سایت سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعداد درخشان صورت می گیرد.

در سال جاری یعنی سال 98 تمامی داوطلبان از تاریخ 16 الی 23 اردیبهشت ماه امکان ثبت نام در آزمون تیزهوشان یا همان آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم را با مراجعه به سایت hoosh.medu.ir را داشتند. کلیه متقاضیان شرکت کننده در این آزمون لزوماً باید چند روز پیش از برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم نمایند. از این رو بحث مقاله حاضر را به مسائلی پیرامون کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم اختصاص داده ایم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات خوب و مفیدی را در رابطه با کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم و اعلام نتایج تیزهوشان به دست آورید.

زمان دریافت کارت آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در سال تحصیلی 97 به علت شماری از ابهامات در شیوه اجرای آزمون در نیمه اول خرداد ماه به شکل آزمون سنجش هوش برگزار گردید. اما زمان برگزاری آزمون سنجش هوش ششم به هفتم بر طبق اطلاعات قید شده در دفترچه ثبت نام در روز دوشنبه 30 خرداد 98 رأس ساعت 9 صبح و به صورت هماهنگ در سراسر کشور است. تمامی داوطلبان باید 5 روز پیش از برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اقدام به دریافت کارت آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نمایند. در نتیجه، در حال حاضر شما دانش آموز گرامی می توانید کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم خود را از سایت معرفی شده دریافت نمایید و برای ثبت نام کتاب درسی هم اقدام کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

تمامی داوطلبان و متقاضیان آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان 98 که با ورود به سایت hoosh.medu.ir ثبت نام خود را انجام داده اند باید با وارد کردن رمز همگام و کد ملی اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم از سایت ذکر شده نمایند. دقت داشته باشید که کلیه داوطلبانی که در زمان وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود اشتباهی را مرتکب شده اند می توانند درباره زمانی پیش از تأیید نهایی ثبت نام و دریافت کارت آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دست به ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم خود و در نهایت دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم خود نمایند.

هر فرد پس از وارد شدن به پورتال شخصی خود با کلیک بر روی گزینه ثبت نهایی می تواند لینک دریافت کارت را برای خود فعال نماید. و در انتها با انتخاب گزینه چاپ کارت، کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم خود را اخذ نماید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *