کارشناسی بدون کنکور آزاد

پلیمر بدون کنکور آزاد 98





پلیمر بدون کنکور آزاد 98

یکی از رشته های پر طرفدار دانشگاه آزاد رشته پلیمر است. رشته پلیمر جز رشته هایی است که هم پذیرش با آزمون و هم پذیرش بدون کنکور دارد. پذیرش پلیمر بدون کنکور آزاد 98 برای داوطلبین علاقه مند به تحصیل در رشته پلیمر دانشگاه آزاد حائز اهمیت است. از این رو در این مقاله می خواهیم از ثبت نام تا پذیرش پلیمر بدون کنکور آزاد 98 را برایتان توضیح دهیم. در اینجا می خواهیم  پذیرش پلیمر بدون کنکور آزاد 98 را انجام دهیم بنابراین فرض بر آن است که شما رشته پلیمر را می شناسید و بر اساس علاقه، منطق و بررسی های صورت گرفته این رشته را انتخاب کرده اید. اگر بر انتخاب رشته خود شک دارید و یا رشته پلیمر را نمی شناسید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.

شرایط پذیرش پلیمر بدون کنکور آزاد

برای پذیرش در رشته مهندسی پلیمر بدون کنکور آزاد 98 باید شرایط لازم را داشته باشید. در اینجا برخی از شرایط را مطرح می کنیم. در ابتدا باید شرایط عمومی برای پذیرش در دانشگاه ها را داشته باشید که عبارت است از اعتقاد به یکی از ادیان مورد قبول قانون اساسی ایران، عدم عناد با جمهوری اسلامی ایران و عدم اعتیاد به مواد مخدر. به غیر از شرایط عمومی شما باید دارای مدرک دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی باشید و یا نهایتاً مدرک پیش دانشگاهی خود را تا آخر شهریورماه دریافت کنید. همچنین نباید هیچ گونه منعی برای تحصیل از نظر جمهوری اسلامی ایران داشته باشید. داوطلبین مرد نباید منعی از نظر نظام وظیفه داشته باشند.

ثبت نام پلیمر بدون کنکور آزاد 98

ثبت نام در رشته پلیمر بدون کنکور آزاد 98 به صورت اینترنتی است و از طریق سایت دانشگاه آزاد صورت می گیرد. زمان ثبت نام محدود است و شما در بازه زمانی اعلام شده از طرف دانشگاه آزاد می توانید اقدام به ثبت نام پلیمر بدون کنکور آزاد 98 کنید. ثبت نام کارشناسی پلیمر بدون کنکور آزاد 98 از نیمه دوم مردادماه شروع شده است.

نحوه ثبت نام پلیمر بدون کنکور آزاد

برای ثبت نام پلیمر بدون کنکور آزاد 98، در زمان مقرر به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنید و وارد گزینه ثبت نام بدون کنکور 98 شوید. سپس باید کارت اعتباری برای ثبت نام تهیه کنید. مبلغ این کارت چهارصدهزار ریال می باشد. بعد از پرداخت مبلغ کارت، کد عبور به شما داده می شود و می توانید اقدام به ثبت نام و پس از آن انتخاب رشته کنید. برای انتخاب رشته پلیمر بدون کنکور آزاد 98 واحدهای پذیرنده پلیمر را بررسی کنید. از آنجایی که امکان ویرایش فرم ثبت نامی وجود ندارد در هنگام انتخاب رشته دقت کنید. توجه داشته باشید که دانشگاه آزاد به داوطلبین خوابگاه ارائه نمی دهد و بعد از پذیرش پلیمر بدون کنکور آزاد 98 امکان گرفتن انتقالی وجود ندارد. بنابراین واحدها را با دقت انتخاب کنید و تمام شرایط خود را درنظر بگیرید.

تفاوت پلیمر بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد

برخی از داوطلبین گمان می کنند بین رشته های بدون کنکور و با کنکور فرقی هست و این فرق را در نوع تحصیل و مدرک بیان می کنند. باید بگوییم هیچ تفاوتی بین پذیرفته شدگان در رشته پلیمر با کنکور و بدون کنکور آزاد وجود ندارد. تنها تفاوت در نحوه پذیرش است. نوع تحصیل و اعتبار مدرک پلیمر بدون کنکور آزاد 98 با پلیمر با کنکور آزاد یکسان است.

واحدهای ارائه دهنده پلیمر بدون کنکور آزاد

در اینجا برخی از واحدهای ارائه دهنده پلیمر بدون کنکور آزاد 98 را نام می بریم. واحد اهر، شهر رضا، واحد میانه، واحد کاشان،و ….. . تمامی واحدهای ارائه دهنده پلیمر در دفترچه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 98 آمده است. پس از بررسی نکات مرتبط با پلیمر بدون کنکور آزاد 98 ، پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از چگونگی ثبت نام مقاله انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد را بخوانید.
اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته و محل تحصیل پلیمر بدون کنکور آزاد 98 دارید،  با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *