آیدانیتو > ویزای توریستی استرالیا
مهاجرت به استرالیا

ویزای توریستی استرالیا






ویزای توریستی استرالیا

شاید به جرأت بتوان گفت که قاره استرالیا جزء دیدنی ترین و بهترین قاره های جهان محسوب می شود. منطقه ای دیدنی که سفر به آن شما را با عجایب خارق العاده ای روبرو کرده و آشنایی با گونه های زیستی و گیاهی در استرالیا می تواند لحظاتی به یاد ماندنی و پر از خاطره را برایتان رقم بزند. از دیگر عوامل جذب تعداد بی شماری توریست به استرالیای دیدنی و جذاب، آب و هوای معتدل آن بوده که هر ساله گردشگران بسیاری را در هر چهار فصل به این کشور می کشاند. از جمله ویزاهای معروف و شناخته شده استرالیا ویزای توریستی است که هدف از دریافت آن، شرکت در انواع سمینارها و یا قرارهای شغلی، دیدن آشنایان، اقوام و افراد خانواده است. شایان ذکر است که ویزای توریستی استرالیا تنها به مدت سه ماه اعتبار داشته و امکان تبدیل کردن آن به اقامت دائم نیز وجود ندارد. در این مقاله، به بحث در مورد ویزای توریستی استرالیا برای شما دوستان گرامی می پردازیم، پس با ما همراه باشید تا اطلاعاتی مفید و ضروری را در رابطه با ویزای توریستی استرالیا به دست آورید.

معرفی انواع ویزاهای توریستی استرالیا

قابل توجه شما دوستان که هر یک از ویزاهای توریستی کشور استرالیا جهت هدفی خاص و مدت زمان کوتاهی صادر می گردند. همچنین، متقاضیان نمی توانند از ویزای توریستی استرالیا برای انجام کار در این کشور استفاده نمایند. در این بخش از مقاله، به معرفی انواع ویزای توریستی در این کشور زیبا می پردازیم.

ویزای توریستی گردشگری کشور استرالیا

در صورتی که به عنوان گردشگر قصد سفر به استرالیا را دارید، ویزای توریستی گردشگری استرالیا مناسب ترین گزینه برای شما به شمار می رود. در صورت دریافت این نوع از ویزا زندگی  به مدت 3، 6 و 12 ماه در استرالیا برایتان فراهم می شود. با پرداخت مبلغی معادل 135 دلار می توانید ویزای توریستی استرالیا را از سفارت این کشور در ایران دریافت کنید. اما اگر تمایل به اخذ ویزای توریستی استرالیا در همین کشور را دارید، باید هزینه بیشتری برابر با 340 دلار را پرداخت کنید.

ویزای توریستی کاری کشور استرالیا

به کمک ویزای توریستی کاری استرالیا می توانید در کنفرانس ها، مصاحبه های شغلی، جلسات و قرارهای کاری شرکت نمایید. اخذ ویزای توریستی کاری استرالیا با پرداخت مبلغ 135 دلار برایتان میسر است. اعتبار این نوع از ویزا از 3، 6 و 12 ماه متغیر بوده و در صورت موفق شدن به دریافت آن تنها می توانید تا سه ماه در استرالیا به ادامه تحصیل مشغول باشید.

ویزای توریستی خانوادگی کشور استرالیا

در صورت اقامت یکی از اقوام یا آشنایان در استرالیا به کمک ویزای توریستی خانوادگی به راحتی می توانید به این کشور سفر کنید. فقط ارسال دعوت نامه از جانب فرد مورد نظر و پرداخت مبلغی معادل 5000 تا 15000 دلار از ضروریات دریافت ویزای توریستی خانوادگی استرالیا به شمار می آیند.

مدارک لازم اخذ ویزای توریستی استرالیا

در آخرین بخش از مقاله به ذکر مدارک لازم اخذ ویزای توریستی استرالیا می پردازیم.

  • یک قطعه عکس رنگی در اندازه 4*6 با زمینه سفید رنگ
  • ارائه مدارکی دال بر تمکن مالی فرد درخواست کننده ویزا
  • شناسنامه ایرانی شخص متقاضی ویزای توریستی
  • تقدیم پاسپورت فرد متقاضی ویزا
  • پرداخت وجه لازم برای صدور ویزا (توجه داشته باشید که در صورت انصراف از سفر به استرالیا مبلغ پرداختی به شما باز پس داده نمی شود). 

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با ویزای توریستی استرالیا پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مدارک ویزای توریستی استرالیا بزنید.

اگر سوالی در زمینه ویزای توریستی استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *