آیدانیتو > ویزای تحصیلی انگلستان
مشاوره تحصیلی

ویزای تحصیلی انگلستان






ویزای تحصیلی انگلستان

همه دانشجویان بین المللی متقاضی تحصیل در انگلستان پیش از هر گونه اقدامی جهت ورود و تحصیل در این کشور به ویزای تحصیلی انگلستان نیاز مبرمی دارند. البته اخذ این ویزا تنها برای دانشجویان تمام وقت دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی انگلستان ضرورت داشته و دانشجویان تمام وقت و یا افراد مشغول به تحصیل در دوره های زبان انگلیسی نیازی به دریافت ویزای تحصیلی انگلستان ندارند. هر شخصی که در صدد اقامت طولانی مدت در انگلستان و تحصیل در دانشگاه های معتبر آن است، نیازی شدید به اخذ و همراه داشتن این نوع ویزا دارد. باید خاطر نشان کنیم که پیش نیازهای ضروری برای مهاجرت تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی بر اساس نوع ملیت و کشور محل اقامت شما متفاوت است. در این مقاله، به بحث در مورد ویزای تحصیلی انگلستان برای شما عزیزان می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعاتی ضروری را در رابطه با ویزای تحصیلی انگلستان به دست آورید.

نحوه دریافت ویزای تحصیلی انگلستان

هر دانشجو برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان باید در ابتدا پذیرش غیر مشروط خود را از مؤسسات آموزشی مورد تأیید دریافت نماید. نکته مهم این که پیش از هرگونه اقدامی باید از توانایی مالی خود جهت پرداخت شهریه دانشگاه و هزینه های زندگی در انگلستان اطمینان حاصل نماید. مؤسسه آموزشی ارائه دهنده پذیرش تحصیلی به دانشجویان شماره مرجعی به نام cas را برای افراد متقاضی ارسال کرده تا فرد آن را در زمان پر کردن فرم ویزا باید در فرم واریزی وارد کند.

مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی انگلستان

جهت دریافت ویزای تحصیلی انگلستان تهیه مدارکی چند ضرورت دارد. در این بخش، اشاره ای به لیست مدارک مورد نیاز برای اخذ این نوع از ویزا را داریم.

  • عکس پاسپورتی رنگی از فرد متقاضی همراه با درج نام فرد در پشت آن
  • ارائه موافقت نامه ای از جانب ولی یا قیم شخص متقاضی در صورت زیر 18 سال بودن وی
  • ارائه اسناد مسافرتی فرد و یا پاسپورت وی
  • تقدیم مدرکی که نشان دهنده توانایی فرد برای تأمین زندگی شخصی و هزینه های تحصیل در طول اقامت انگلستان باشد.

لازم به ذکر است که کلیه مدارک تحویل داده شده پس از 14 روز به فرد بازگردانده می شود.

مدت اعتبار ویزای تحصیلی انگلستان

هر دانشجو می تواند از یک ماه قبل از آغاز دوره تحصیلی در انگلستان وارد این کشور شوند. باید بگوییم که مدت اعتبار ویزای تحصیلی انگلستان بستگی مستقیمی به طول دوره تحصیلی فرد دانشجو داشته و هر فرد پس از دریافت ویزای تحصیلی انگلستان امکان کار همزمان با تحصیل را به مدت 20 ساعت در هفته دارد.

ویزای همراه دانشجو انگلستان

هر یک از دانشجویان متقاضی دریافت ویزای تحصیلی انگلستان امکان دادن درخواست برای اخذ ویزای همراه را نیز دارند. البته این همراهان تنها شامل اعضای یک درجه خانواده وی اعم از فرزندان زیر 18 سال و همسر وی می شوند. فقط لازم است که دانشجو پیش از اقدام به این کار از توانایی تأمین هزینه های زندگی اعضاء خانواده خود مطمئن شود. نکته مورد توجه دیگر این که مقدار بودجه مورد نیاز جهت بردن همسر و فرزندان زیر 18 سال به انگلستان بستگی به طول دوره تحصیلی دانشجو دارد.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با ویزای تحصیلی انگلستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله بزنید.

اگر سوالی در زمینه ویزای تحصیلی انگلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *