آیدانیتو > ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد
انتخاب رشته کنکور

ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد





 
ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد

مقطع تحصیلی دکتری از جمله مقاطع تحصیلی خاص و مورد توجه برای افراد علاقه مند به داشتن تحصیلات عالیه در دنیا به شمار می رود. مقطع عالی که هر ساله شمار زیادی از افراد استقبال گسترده ای از ادامه تحصیل در آن در رشته ها و گروه های آزمایشی به عمل می آورند. آزمون دکتری برای هر دو گروه داوطلبان ورود به دانشگاه های آزاد و سراسری اجرا می گردد. بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری و انتشار کارنامه اولیه به وسیله سازمان سنجش آموزش کشور کلیه داوطلبان باید خود را برای انجام انتخاب رشته های تحصیلی در دوره دکتری آماده نمایند. افرادی که در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد مجاز شده اند بر طبق کارنامه منتشر شده خود در سایت سازمان سنجش امکان انتخاب 40 کد رشته محل را در زمان انتخاب رشته دکتری آزاد را دارند. اما در این بین افرادی دیده می شوند که قصد تغییر انتخاب رشته انجام شده خود را دارند و یا حتی مایل به اضافه یا حذف اولویت هایی هستند. خبر مسرت بخش این که بازه زمانی برای این قبیل افراد در نظر گرفته شده است تا بتوانند در طول این زمان اقدام به ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد خود نمایند. در این مقاله، به بحث در مورد ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد برای شما عزیزان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد به دست آورید.

زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد

همان طور که در بالا اشاره کردیم پس از ثبت فرم انتخاب رشته در سامانه دانشگاه آزاد امکان اعمال تغییرات و انجام ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد برای هر یک از داوطلبان شرکت کننده در این آزمون مهم وجود دارد در سال گذشته یعنی سال 97، دوبازه زمانی مختلف برای انجام ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد در نظر گرفته شده بود. اولین بازه زمانی از 27 اردیبهشت ماه آغاز و تا 30 اردیبهشت ادامه داشت. در طول این دوره، فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد تمام داوطلبان بر روی سامانه قرار داشت و آن ها این امکان را داشتند که تا ساعت 24 سی ام اردیبهشت ماه دست به ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد بزنند. علاوه بر این، دومین باز زمانی نیز بنا به درخواست داوطلبان از تاریخ دوم تا چهارم خرداد جهت اصلاح فرم انتخاب رشته و ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد بزنند. علاوه بر این، دومین بازه زمانی نیز بنا به درخواست داوطلبان از تاریخ دوم تا چهارم خرداد جهت اصلاح فرم انتخاب رشته و ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد در نظر گرفته شد. اما زمان دقیق ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد در سال جاری یعنی سال 98 هنوز مشخص نشده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با زمان دقیق ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. با توجه به نزدیک شدن به زمان اعلام نتایج کنکور دکتری سال 98 و شروع زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به زودی شاهد اعلام زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد برای داوطلبان شرکت کننده و افراد مایل به انجام ویرایش هستیم. مشاوران تحصیلی آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع تری را در این زمینه به شما بدهند. پس با آن ها تماس برقرار کنید تا از زمان دقیق ویرایش انتخاب رشته آزاد در سال 98 اطلاع یابید. 

 

نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد

تمامی متقاضیان ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد جهت انجام این امر ملزم به مراجعه سایت رسمی این دانشگاه به آدرس azmoon.org هستند پس از وارد شدن به سایت طی مراحل زیر برای هر داوطلب ضروری است.
1) درج کد ملی و یا کد رهگیری برای اتباع غیر ایرانی و همین طور کد رشته انتخاب رشته درج شده در پایین کارنامه.
2) کلیک بر روی گزینه میز کار واقع در سمت راست سامانه
3) کلیک بر روی عبارت ویرایش انتخاب رشته بعد از کلیک بر روی عبارت میز کار
4) جابه جایی، حذف و یا اضافه کردن کد رشته ها در فرم انتخاب رشته باز شده بر روی صفحه
5) کلیک بر روی گزینه تأیید نهایی پس از اعمال تغییرات لازم
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات ضروری را در رابطه با زمان و نحوه انجام ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد در اختیار شما قرار دهند. پس با آن ها تماس بگیرید. 

نکات ضروری درباره ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد

داوطلبان عزیز توجه داشته باشد که برای ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد هیچ نیازی به خرید مجدد کارت اعتباری نیست. توصیه می کنیم که حتماً قبل از اقدام به ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد را به دقت مورد مطالعه قرار دهید. دلیل انجام این امر می تواند ایجاد تغییرات احتمالی در برخی از کد رشته محل ها باشد.

 در این مقاله به تحلیل و بررسی زمان و نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به انتخاب رشته دکتری آزاد 98 بزنید.
اگر سؤالی درباره ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *