آیدانیتو > ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور
ثبت نام کنکور

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور
ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور

همان طور که در جریان هستید ثبت نام کنکور سراسری سال 98 از 24 بهمن ماه 97 آغاز شد. آزمونی مهم و سرنوشت ساز که در حال حاضر با ایجاد تغییرات مهمی در رابطه نحوه برگزاری و شرایط شرکت در آن مواجه هستیم. تغییراتی که به جرأت می توان گفت که کاملاً برای داوطلبان غیر منتظره بود و شوکی را به آن ها وارد کرد. موضوع ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از اهمیتی بسیار اساسی در زندگی کلیه داوطلبان و دانش آموزان شرکت کننده برخوردار است.

علاوه بر این، اطلاع و آگاهی از مدارک ضروری جهت ثبت نام در کنکور سراسری سال 98 نیز از جمله موارد بسیار مهم در زمان ثبت نام به شمار می رود. در این بین، شماری از داوطلبان به علت همراه نداشتن مدارک لازم برای ثبت نام در وارد کردن اطلاعاتی در رابطه با کارت ملی، شناسنامه، معدل و همین طور کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی و حتی سهمیه های مختلفی از جمله سهمیه ایثارگران و خانواده شهدا با مشکلاتی مواجه می شوند. در نتیجه، پس از دریافت پرینت ثبت نام کنکور سراسری با اطلاعاتی غلط روبرو می شوند و در خواست ویرایش کردن اطلاعات ثبت نامی را دارند. به همین جهت سایت سازمان سنجش آموزش کشور در پروسه های زمانی متفاوتی تحت عنوان مهلت محدود ثبت نام تمدید مهلت ثبت نام فرصت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور را به داوطلب می دهد. اطلاعاتی جامع در رابطه با ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور و همچنین کارشناسی ارشد بدون کنکور در این مقاله به شما داده می شود.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری

 براساس تصمیم سازمان سنجش آموزش کشور ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور نیز به صورت هم زمان با ثبت نام کنکور سراسری صورت می گیرد. تمامی داوطلبان می توانند در این تاریخ مشخص شده جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری و اصلاح مواردی همچون اعمال سهمیه، معدل و کلیه اطلاعات شناسنامه ای اقدامات لازم را مبذول دارند.  برای داوطلبان ووردی سال 98 این زمان از نوزدهم تا 22 اسفند ماه تمدید نیز شد. یعنی داوطللبان در صورت بروز هر گونه اشتباهی در زمان ثبت نام می توانستند در این زمان نیز برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند. در این زمینه، مشاوران خبره و برجسته تحصیلی می توانند هر گونه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهند و در صورت نیاز یاری گر شما در امر ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری باشند. پس وقت را هدر ندهید و از مساعدت آن ها بهره بگیرید.

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نامی کنکور

کلیه داوطلبان می توانند جهت ویرایش اطلاعاتی ثبت نام کنکور خود به آدرس معتبر و شناخته شده سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. پس از این کار و با ورود شدن به بخش سراسری از منوی سمت راست سایت اقدام به انتخاب گزینه ثبت نام کنکور سراسری نمایند و سپس بر روی گزینه قبلاً ثبت نام کرده ام شوند. در این قسمت، از فرد خواسته شده است که با وارد کردن اطلاعاتی همچون کد پیگیری ثبت نام و شماره پرونده به فرم ثبت نامی خود وارد شود و عملیات ویرایش را به انجام برساند. توجه داشته باشید که پس از اتمام فرایند ویرایش کنکور موظف به دریافت مجدد پرینت ثبت نامی خود هستید.
در صورت نیاز به کسب اطلاعاتی در رابطه با ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری مشاوران آیدانیتو در خدمت شما هستند.

اطلاعات ثبت نام کنکور را چند بار می توان ویرایش کرد؟

بر طبق اطلاعات به دست آمده در طی سال های گذشتهT امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور به کرات برای داوطلبان وجود داشت. جهت کسب اطلاعاتی در مورد تعداد ویرایش های اطلاعات ثبت نامی کنکور سال 98 کمک یک مشاور تحصیلی می تواند مفید باشد.

اگر شما نیز جزء داوطلبان و متقاضیان کنکور سال 98 هستید به مراتب نیاز به کسب اطلاعاتی کامل در مورد نحوه و زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را دارید. در این زمینه می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *