آیدانیتو > هتل های توریستی کانادا
مهاجرت به کانادا

هتل های توریستی کانادا






 


هتل های توریستی کانادا

کانادا دومین کشور پهناور جهان است و سرزمین های زیادی را در خود جا داده است. این کشور به علت مهاجر پذیری محلی برای زندگی اقوام گوناگون و آدم هایی با فرهنگ های متفاوت است. شاید بیشتر ما تصور کنیم که  کانادا کشوری سرد و یخبندان است اما این ویژگی مربوط به همه بخش های این کشور و همه روزهای سال نیست.

تنوع آب و هوایی کانادا بسیار زیاد است و علاقه مندان به طبیعت از سفر به این کشور بسیار لذت می برند چون دارای جنگل های بکر و سرسبز، دریاچه های زیبا، کوه های شگفت انگیز، مناظر چشم نواز و…. است.

هر کسی با هر سلیقه و سبک زندگی اش از اقامت موقت یا دائم در کانادا لذت می برد چون این کشور پهناور و توسعه یافته طبیعت را در کنار بهترین و پیشرفته ترین نوع زندگی شهری به آدم ها ارائه می دهد و توریست ها در عین این که می توانند از طبیعت گردی لذت ببرند، در صورت تمایل این امکان را دارند که از انواع موزه ها، نمایشگاه ها و گالری ها دیدن کنند، در فستیوال های مختلف شرکت کنند و بهترین و متنوع ترین غذاها را در رستوران های کانادایی امتحان کنند. کانادا یکی از بهترین مقاصد برای توریست ها است.

یکی از سؤال های مهم هر توریستی این است که در طول سفر باید کجا اقامت داشته باشد. کشور بزرگ کانادا دارای انواع هتل ها، هاستل ها و اقامت گاه هایی است که امکانات لازم را برای اقامت توریست های مختلف، با بودجه های مالی متفاوت، فراهم می کنند.

در این مقاله به معرفی شناخته شده ترین هتل های توریستی کانادا می پردازیم:

هتل ریتزکارلتون، مونترال

هتل ریتزکارلتون، واقع در مونترال، به مدت سه سال متوالی به عنوان بهترین هتل کانادا انتخاب شده است. این هتل در مرکز شهر مونترال قرار گرفته و دارای 96 اتاق و 33 سوئیت است.

یک سوئیت سلطنتی در این هتل وجود دارد که هزینه اجاره آن هر شب بین 7000 تا 10000 دلار است.

هتل چهارفصل تورنتو

هتل چهار فصل تورنتو در سال 2015 رتبه بالایی را در میان لیست بهترین هتل های توریستی کانادا به خودش اختصاص داد. مناظری که از پنجره های اتاق های این هتل قابل مشاهده هستند، فوق العاده اند و غذاهای سرآشپز و خوراکی های کافه آن بی نظیر هستند.

هتل بین المللی ترامپ و برج تورنتو

هتل ترامپ تا مدت ها به عنوان بهترین هتل تورنتو شناخته می شد اما بعداً هتل چهار فصل از آن پیشی گرفت. اندازه اتاق های این هتل 550 تا 4000 فوت مربع است، 65 طبقه دارد و نمای آن با فولاد، سنگ و شیشه پوشیده شده است.

هتل بین المللی ترامپ دارای 260 اتاق لوکس و 109 هتل آپارتمان است.

هتل رزوود جرجیا

افراد مشهور زیادی مثل کاترین هپبورن، الوپس پریسلی و بینگ کرازبی در این هتل اقامت داشته اند. هتل رزوود هتلی اشرافی و پر زرق و برق است.

هتل شانگری لا، تورنتو

این هتل پنج ستاره دارای بزرگترین اتاق مهمان در کشور است و مهمان ها می توانند از غذاهای متنوع و تلفیقی این هتل استفاده کنند.

هتل لوسنت جیمز

این هتل به مدت چهار سال متوالی در لیست ده هتل برتر کانادا قرار گرفته است و برنده جایزه توصیه مسافران شده و افراد بسیاری از خدمات درجه یک این هتل تشکر کرده اند.

در این مقاله به بررسی هتل های توریستی کانادا پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله «تفریحگاه های توریستی کانادا» را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سفر به کانادا، هتل های توریستی کانادا ،ویزای توریستی کانادا و شرایط تهیه ویزا، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزای آیدانیتو تماس بگیرید.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *