آیدانیتو > آزمون نمونه دولتی نهم به دهم
آزمون نمونه دولتی

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم
مدارس نمونه دولتی از جمله معروف ترین مدارس در ایران به شمار می روند و ثبت نام و ادامه تحصیل در آن با مزایای زیادی برای دانش آموز همراه است. در میان این مزایا می توان به توجه بیشتر به دانش آموزان کوشا و متعهد، بالا رفتن سطح آموزشی فرد دانش آموز به کمک کادر آموزشی کاردان و با تجربه و همین طور شهریه بسیار کم تر در مقایسه با مدارس غیرانتفاعی اشاره کرد.
برای مقایسه و مشورت می توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی نیز استفاده کنید. آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در هر سال تحصیلی به وسیله اداره آموزش و پرورش کلیه استان های ایران و جهت ورود کلیه دانش آموزان فارغ التحصیل پایه نهم به مدارس نمونه دولتی برگزار می شد.
 اما با توجه به تغییرات اخیر به وجود آمده ثبت نام آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان به شکل هماهنگ و به وسیله سایت hoosh.medu.ir صورت گرفت و آزمون این دو مدرسه هم در یک روز برای دانش آموزان متقاضی برگزار شد. در این مقاله، به بحث در مورد آزمون نمونه دولتی نهم به دهم برای شما عزیزان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را درباره آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به دست آورید.

 

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی از پایه نهم به دهم

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در سال تحصیلی 98-97 در روز جمعه یازدهم خرداد سال 97 و رأس ساعت 9 صبح به صورت هماهنگ همچنان اجرا شد. اما برای زمان دقیق برگزاری این آزمون در سال 98 همچنان باید منتظر ماند. تمامی داوطلبان می توانند تا 5 روز پیش از آزمون نمونه دولتی نهم به دهم و با مراجعه به سایت azmoon.medu.ir اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نمایند.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

باید عرض کنیم که نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در حدود چهار هفته پس از برگزاری آزمون به عرض داوطلبان شرکت کننده می رسد. تمامی متقاضیان می توانند به صورت اینترنتی و به وسیله سایت اعلام نتایج نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خود اطلاع حاصل نمایند. یکی از رکن های مهم رفتن به مدرسه ثبت نام کتاب است پس اطلاعاتتان را بیشتر کنید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

سؤالات آزمون نمونه دولتی از پایه نهم به دهم

سؤالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم دقیقاً بر طبق سطح علمی کتب درسی پایه هشتم و نهم مدارس طراحی می گردند و شماری از سؤال ها نیز سخت تر و فراتر از کتب درسی هستند. سؤالات به صورت چهار گزینه ای و تستی مطرح می شوند و پاسخ صحیح فقط یک گزینه است. به ازای هر پاسخ اشتباه یک امتیاز منفی و به ازای هر پاسخ صحیحی 3 امتیاز مثبت برای دانش آموز در نظر گرفته شده است. در نتیجه، در صورت عدم اطمینان از صحیح بودن پاسخ سؤال خود هیچ یک  از گزینه های داده شده را علامت نزنید.
اگر سؤالی درباره آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ذهن شما را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

باید عرض کنیم که تمامی سؤال های آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در صورت داشتن طرحی همچون آزمون گذشته در دو گروه استعداد تحصیلی و استعداد تحلیلی قرار می گیرند. 80 درصد از امتیاز سؤالات آزمون مربوط به سؤالات استعداد تحصیلی و 20 درصد باقی مانده به سؤال های استعداد تحصیلی مربوط می گردند. جهت کسب آشنایی بیشتر با لیست دروس مورد سؤال در این آزمون می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی بزنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در اختیار شما قرار دهند. پس حتماٌ با آن ها تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *