اعزام به خدمت, تمدید و تعجیل

نحوه تمدید تاریخ اعزام به خدمت





نحوه تمدید تاریخ اعزام به خدمت

در این مقاله نحوه تمدید تاریخ اعزام به خدمت را مورد بررسی قرار می دهیم تا به مشمولانی که قصد دارند از این قانون استفاده کنند از نحوه ی اقدامات لازم مطلع شوند. بنابراین به مشمولان عزیز توصیه می کنیم مقاله ی پیش رو را با دقت مطالعه کنند، همراه ما باشید.

با توجه به اهمیت تاریخ اعزام به خدمت باید راه های زود و دیر اعزام شدن را بدانید تا شامل غیبت در سربازی نشوید. همان طور که اطلاع دارید تاخیر در سربازی به منزله غیبت در سربازی است و مشمولان شامل غیبت با محدودیت های زیادی روبرو هسند. در برخی از این موارد مشمولان سربازی که دفترچه ی خود را پست کرده و تاریخ اعزام آن ها مشخص است در شرایطی قرار می گیرند که امکان رفتن به سربازی در تاریخ گفته شده وجود ندارد، در این موقعیت سربازان چه راهی خواهند داشت که در تاریخ اعزام به سربازی نروند و شامل غیبت در سربازی نشوند، مشمولان چند بار می توانند از این قانون استفاده کنند؟ در این مقاله به موضوعات گفته شده خواهیم پرداخت.

قانون  تمدید تاریخ اعزام

آن دسته از مشمولین که دارای برگ اعزام به خدمت هستند و در خواست تعویق افتادن تاریخ اعزام خود را دارند می توانند از تمدید تاریخ اعزام به خدمت بهره مند شوند. مشمولین عزیز توجه داشته باشند تنها یک بار می توانند در خواست تمدید تاریخ اعزام به خدمت را ارسال کنند، در صورت موافقت با در خواست وی با توجه به شرایط و نوع مدرک مشمول مدت زمان به تعویق افتادن تاریخ اعزام مشخص می شود. در ادامه می توانید نحوه تمدید تاریخ اعزام به خدمت را مشاهده کنید.

نحوه تمدید تاریخ اعزام

مشمولان عزیز می توانند مراحلی که در ادامه مشاهده خواهند کرد را به دو صورت انجام دهند، اولین راه این است که مشمول وارد سایت servicespolice.ir شود و مراحل را به ترتیب انجام دهند و درخواست خود را ثبت کنند. راه دوم این است مشمول به دفاتر پلیس +10 مراجعه کند و درخواست خود را ثبت کند.

مراحل ثبت درخواست تمدید سربازی

ابتدا نیاز است وارد سایت servicepolice.ir شوید و یا ابتدا وارد سایت نظام وظیفه به نشانی vazifehpolice.ir شوید و مطابق تصویر در صفحه اصلی به روی گزینه خدمات الکترونیکی کلیک کنید تا صفحه مورد نظر باز شود، در صفحه ای که مشاهده می کنید باید اطلاعات مورد نیاز را درج کنید. ( نام کاربری، کلمه عبور، کد امنیتی) توجه داشته باشید که برای ورود به صفحه اصلی برای درخواست نیاز به کد سخا خواهید داشت و در مراحل بعدی با انتخاب گزینه های درج شده دلیل نیاز خود به تمدید را مشاهده خواهید کرد.

توجه کنید تنها یک بار قادر به ثبت در خواست تمدید هستند بنابراین نیاز است قبل از هر اقدامی ابتدا با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید و با دریافت مشاوره راجع به شرایط تمدید در خواست خود را ثبت کنید.

می توانید ثبت درخواست خود را به مشاوران آیدانیتو بسپارید.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطاله مقاله نحوه تمدید تاریخ اعزام به خدمت مقاله شرایط تمدید تاریخ اعزام را مطالعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *