آیدانیتو > نتایح مصاحبه دکتری 98
دکتری

نتایح مصاحبه دکتری 98






نتایح مصاحبه دکتری 98

بعد از برگزاری دومین مرحله کنکور سراسری دکتری 98 یعنی مرحله مصاحبه افراد شرکت کننده در این دوره بی صبرانه در انتظار  دریافت نتایج مصاحبه دکتری 98 خود هستند. پس از اتمام یافتن فرآیند سخت و طاقت فرسای مصاحبه دکتری کلیه دانشگاه های پذیرنده بعد از بررسی و تحلیل سوابق پژوهشی و علمی متقاضیان و داوطلبان و امتیاز دادن به آن ها امتیازهای دریافتی و اسامی تمامی داوطلبان شرکت کننده در مصاحبه آزمون دکتری را به سازمان سنجش آموزش کشور تقدیم می کنند. پس از انجام بررسی های نهایی سازمان سنجش آموزش کشور اسامی تمام افراد قبول شده را در قالب کارنامه ای نهایی بر روی سایت رسمی این سازمان انتشار می دهد. تمامی داوطلبان پذیرفته شده در این مرحله امکان انجام اقدامات لازم برای ثبت نام در مرکز دانشگاهی قبول شده را دارند و می توانند تحصیلات خود را در دوره دکتری از سال تحصیلی 99-98 آغاز نمایند. در این مقاله به بحث در رابطه با نتایج مصاحبه دکتری 98 برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با نتایج مصاحبه دکتری 98 بدست آورید.

زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری 98

کلیه داوطلبانی که در زمان تعیین شده در مکان برگزاری مصاحبه دکتری 98 حضور پیدا کرده اند و پیشینه تحصیلی و علمی خود را به شکل کاملاٌ دقیقی ارائه کرده اند امکان اطلاع از نتایج مصاحبه دکتری 98 را در اولین دهه از شهریور ماه دارند. اعلام نتایج مصاحبه دکتری 98 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می پذیرد. در این کارنامه، وضعیت فرد داوطلب در رشته محل های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری البته به جز دانشگاه آزاد اسلامی تعیین شده است. نام دانشگاه، عنوان رشته قبولی و کد رشته قبولی فرد داوطلب محتوای این کارنامه را تشکیل می دهند. دریافت این کارنامه برای فرد به منزله امکان قطعی وی برای ثبت نام در دانشگاه پذیرفته شده در آن است.

نحوه مشاهده نتایج مصاحبه کنکور دکتری 98

از آن جاییی که کلیه فرآیندهای مرتبط با آزمون های برگزار  شده تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع افراد و داوطلبان می رسد آزمون دکتری 98 را نیز نمی توان از این قضیه مستثنی دانست. در نتیجه برای مشاهده و اطلاع از اعلام نتایج مصاحبه دکتری 98 شخص شرکت کننده در این مصاحبه ملزم مراجعه به سایت سازمان سنجش و دریافت کارنامه خود از این سایت الکترونیکی است. در ادامه به شرح نحوه مشاهده نتایج دکتری 98 برای شما می پردازیم. اولین قدم برای اطلاع از نتایجح مصاحبه دکتری 98 وارد شدن به سایت سازمان سنجش و کلیک بر روی گزینه دکترای تخصصی از منوی سمت راست این سایت است. با این کار صفحه ای جدید برای شما باز می شود که در آن باید بر روی عبارت نتایج نهایی آزمون دوره دکتری سال 1398 کلیک کنید. با کلیک بر روی عبارت مذکور سه روش برای اعلام نتایج به شما پیشنهاد می شود. در روش اول اعلام نتایج مصاحبه دکتری از طریق شماره شناسنامه و شماره داوطلبی، روش دوم از طریق شماره شناسنامه و شماره پرونده و در نهایت در روش سوم از طریق شماره داوطلبی و شماره پرونده می توانید نتایج مصاحبه دکتری 98 خود را دریافت نمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی نتایح مصاحبه دکتری 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مصاحبه دکتری سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه نتایح مصاحبه دکتری 98 ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *