آیدانیتو > نتایج کارشناسی بدون کنکور مجازی
اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور مجازی

نتایج کارشناسی بدون کنکور مجازی

 


نتایج کارشناسی بدون کنکور مجازی

در طی سال های اخیر به دلیل پیشرفت تکنولوژی امکان تحصیل در دوره های مجازی در سراسر ایران و جهان برای افراد به وجود آمده است. در نتیجه، فرصت ادامه تحصیل برای بسیاری از افرادی که به هر دلیل امکان حضور در کلاس های درس دانشگاه ها و موسسات آموزشی را ندارند نیز فراهم شده است. جالب است بدانید که دانشگاه مجازی یا الکترونیکی دقیقاً از زمانی روی کار آمد که استفاده از شبکه جهانی اینترنت همگانی شد. البته دانشگاه های مجازی چندان در ایران شناخته شده و معروف نبوده و جایگاه خاصی در میان مردم ندارند. اما باید بگوییم که این دانشگاه ها به دلیل عدم نیاز به حضور فیزیکی فرد در سر کلاس، کم کم می توانند گزینه خوبی برای بسیاری از افراد باشد. در این مقاله، بحث نتایج کارشناسی بدون کنکور مجازی را مطرح می کنیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعاتی ضروری را در رابطه با نتایج کارشناسی بدون کنکور مجازی به دست آورید.

زمان اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور مجازی

نتایج کارشناسی بدون کنکور مجازی در شهریور ماه اعلام می شود. پیشنهاد می کنیم که جهت آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور مجازی با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور مجازی

هر کدام از داوطلبان شرکت کننده در طرح بدون کنکور مجازی و در مقطع کارشناسی، جهت اطلاع از نتایج کارشناسی بدون کنکور مجازی باید به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه و در آن جا نتایج کارشناسی بدون کنکور مجازی خود را مشاهده نمایند.

نحوه مشاهده نتایج کارشناسی بدون کنکور مجازی

نحوه مشاهده نتایج کارشناسی بدون کنکور مجازی به این شکل است که هر یک از داوطلبان بعد از ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور بر روی لینکی به نام نتایج نهایی آزمون سراسری و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کلیک کرده و صفحه ای با 3 روش پیشنهادی جهت اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور مجازی را ملاحظه می کنید. در اولین روش شما دوستان گرامی می توانید با استفاده از شماره شناسنامه و همین طور شماره پرونده خود، نتایج کارشناسی بدون کنکور مجازی را مشاهده کنید. در روش دوم، امکان مشاهده نتایج کارشناسی بدون کنکور مجازی با وارد کردن شماره شناسنامه و شماره داوطلبی در فیلدهای مخصوص برایتان وجود دارد، اما در سومین و آخرین روش به کمک اطلاعات فردی خود از جمله سال تولد، نام و نام خانوادگی و شماره شناسنامه می توانید نتایج کارشناسی بدون کنکور مجازی را مشاهده کنید.
دقت کنید که در صورت عدم دسترسی به شماره داوطلب و شماره پرونده باید وارد سایت سازمان سنجش شده و بعد از وارد شدن به بخش پاسخگویی، حساب کاربری را ایجاد کنید و در نهایت درخواست بازیابی شماره داوطلبی و شماره پرونه خود را به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ابلاغ کنید. سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به شکل اینترنتی شماره داوطلبی و شماره پرونده شما را برایتان نمایش می دهد. اگر در این زمینه به مشکلی برخوردید، پیشنهاد می کنیم که با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی بدون کنکور مجازی

پس از اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور مجازی توسط سایت سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعیه ای مبنی بر زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی بدون کنکور مجازی نیز در سایت منتشر می شود. تمامی افراد پذیرفته شده در کارشناسی بدون کنکور مجازی باید در زمان های مقرر به دانشگاه محل قبولی مراجعه کرده و ثبت نام خود را به صورت حضوری انجام دهند.

مدارک لازم ثبت نام حضوری کارشناسی بدون کنکور مجازی

تمامی پذیرفته شدگان کارشناسی بدون کنکور مجازی موظف هستند که در زمان ثبت نام در دانشگاه مجازی محل قبولی، مدارکی را نیز به همراه خود ببرند. اصل شناسنامه و کارت ملی داوطلب همراه با تهیه کپی از آن ها، تحویل رسید پستی تأییدیه دیپلم و همین طور مدرک پیش دانشگاهی، شش قطعه عکس جدید در اندازه 4*3 را می توان از جمله این مدارک به شمار آورد. در ضمن، مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه آقایان نیز فراموش نشود.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با نتایج کارشناسی بدون کنکور مجازی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله کارشناسی بدون کنکور مجازی 97 بزنید.
پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با نتایج کارشناسی بدون کنکور مجازی با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *