آیدانیتو > نتایج کاردانی بدون کنکور غیر انتفاعی
اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور غیرانتفاعی

نتایج کاردانی بدون کنکور غیر انتفاعی

نتایج کاردانی بدون کنکور غیر انتفاعی

به طور قطع به یقین، داشتن مدرک دانشگاهی و تحصیل در رشته های مختلف تحصیلی امروزه از ضروریات بوده و تمامی دانش آموزان سعی در ورود به دانشگاه را دارند. در حال حاضر و با ورود طرح بدون کنکور، تحصیل در دانشگاه های سرتاسر ایران بسیار راحت تر شده و افراد می توانند بدون هیچ دغدغه ای به تحصیلات دانشگاهی خود در رشته های مختلف ادامه دهند. حتی افرادی که امکان پذیرفته شدن در رشته و دانشگاه مورد نظرشان را از طریق کنکور سراسری نداشته و یا در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها شرکت نکرده اند، با اجرایی شدن طرح بدون کنکور می توانند به آرزوی خود یعنی تحصیل در مراکز دانشگاهی مختلف برسند. در این مقاله، به بحث در مورد نتایج کاردانی بدون کنکور غیر انتفاعی برای شما عزیزان می پردازیم پس با ما همراه باشید تا نکات لازم در ارتباط با نتایج کاردانی بدون کنکور غیرانتفاعی را فرا بگیرید.

 

زمان اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور غیر انتفاعی

همان طور که می دانید، هر ساله و با اعلام سایت سازمان سنجش، طرح بدون کنکور برای بسیاری از رشته های دانشگاهی در اواسط مرداد ماه برگزار شده و افراد می توانند در آن شرکت کنند. پس از مدتی یعنی در شهریور ماه، شاهد اعلام نتایج بدون کنکور هستیم. از جمله دانشگاه های شرکت کننده در طرح بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی بوده که افراد بسیاری خواهان ادامه تحصیل در مقاطع مختلف و رشته های معرفی شده در آن هستند.

اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور غیر انتفاعی

هر یک از شما داوطلبان گرامی شرکت کننده در دوره بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی باید از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور (به نشانی Sanjesh.org) نسبت به مشاهده نتایج کاردانی بدون کنکور غیرانتفاعی اقدام نمایید. لازم به ذکر است که زمان دقیق اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور غیرانتفاعی از طریق سایت سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان می رسد.

نحوه مشاهده نتایج کاردانی بدون کنکور غیر انتفاعی

اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور غیرانتفاعی از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و در صورت تمایل به مشاهده نتایج کاردانی بدون کنکور غیر انتفاعی ، باید بعد از وارد شدن به سایت مذکور، بر روی گزینه نتایج نهایی آزمون سراسری و پذیرش براساس سوابق تحصیلی کلیک کنید که در نهایت با صفحه ای که سه روش را جهت مشاهده نتایج به شما معرفی می کند، روبرو خواهید شد.
در روش نخست مشاهده نتایج کاردانی بدون کنکور غیرانتفاعی از طریق شماره پرونده و شماره شناسنامه فرد بوده و هر داوطلب باید از شماره پرونده خود مطلع باشد.

در روش دوم افراد می توانند به وسیله شماره شناسنامه و شماره داوطلبی نتایج کاردانی بدون کنکور غیرانتفاعی خود را دریافت کنند. راه سوم مشاهده نتایج کاردانی بدون کنکور غیرانتفاعی از طریق سال تولد، نام و نام خانوادگی و شناسنامه بوده که در کل اطلاعات فردی هر داوطلب را شامل می شود.

زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی بدون کنکور غیرانتفاعی

زمان بندی ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی بدون کنکور غیرانتفاعی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور و در سایت این مجموعه به اطلاع داوطلب قبول شده در نتایج کاردانی بدون کنکور غیرانتفاعی رسانده خواهد شد.

مدارک لازم ثبت نام حضوری کاردانی بدون کنکور غیرانتفاعی

هر کدام از شما متقاضیان عزیز باید در زمان تعیین شده برای ثبت نام حضوری با مدارک لازمی همچون کپی صفحه شناسنامه، اصل کارت ملی و کپی از پشت و روی آن، مدرک دیپلم در رشته های شاخه نظری و یا کار و دانش فنی حرفه ای و عکس پرسنلی به واحد دانشگاهی مورد پذیرش مراجعه فرمایید. مورد بسیار ضروری این که لزوماً قبل از مراجعه به دانشگاه مورد قبولی، بایستی رسید پستی تأییدیه تحصیلی خود را از دفاتر خدمات پستی اخذ نمایید.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با نتایج کاردانی بدون کنکور غیرانتفاعی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله کاردانی بدون کنکور غیرانتفاعی بزنید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با نتایج کاردانی بدون کنکور غیرانتفاعی با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *