آیدانیتو > نتایج نهایی دکتری 98
اعلام نتایج آزمون دکتری

نتایج نهایی دکتری 98






نتایج نهایی دکتری 98

آزمون دکتری امسال نیز همانند سال های پیش در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد. ثبت نام آزمون ورودی دکتری (Ph.D) از تاریخ 97/09/06 آغاز و تا 97/09/12 ادامه خواهد داشت. ثبت نام آزمون دکتری به صورت اینترنتی بوده که همزمان با آن، دفترچه راهنمای ثبت نام در پایگاه سنجش آموزش کشور (www.sanjesh.org)  منتشر می شود. سازمان سنجش در نیمه ی دوم بهمن ماه اطلاعیه هایی را مبنی بر دریافت کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون در نشریه پیک سنجش و سایت اینترنتی سازمان انتشار می نماید که متقاضیان شرکت در آزمون می توانند از هفته ی ابتدایی اسفندماه (30 بهمن-2 اسفند) نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و برگ راهنمای آزمون از طریق سایت سازمان اقدام کنند. سازمان سنجش زمان برگزاری آزمون ورودی دکتری را جمعه 3 اسفندماه 1397 اعلام نموده است و مطابق جدول زمانبندی نتایج اولیه آزمون دکتریبه صورت کارنامه اینترنتی، در هفته آخر فروردین ماه 1398 از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می گردد. از نیمه ی اول اردیبهشت ماه 1398 داوطلبانی که در آزمون دکتری مجاز شناخته شده اند، می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش اقدام به انتخاب رشته نمایند. شایان ذکر است که نتایج آزمون ورودی دکتری (Ph.D) سال 98، دهه ی اول شهریورماه اعلام می گردد.  در این مقاله به بحث در مورد نتایج نهایی دکتری 98 برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را در رابطه با نتایج نهایی دکتری 98 به دست آورید. 

نحوه مشاهده ی نتایج نهایی دکتری 98

داوطلبان عزیز می توانند در بازه ی زمانی مشخص شده توسط سازمان سنجش (دهه ی اول شهریورماه)، (در صورتی که در دانشگاه سراسری مجاز شناخته شده و انتخاب رشته نموده اند، با ورود به سایت سازمان سنجش (Sanjesh.org) و در صورتی که در دانشگاه آزاد مجاز شناخته شده و انتخاب رشته نموده اند، با ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامی (Azmoon.com) و با مراجعه به بخش دکترای تخصصی)، کارنامه ی نهایی آزمون دکتری سال 97 را مشاهده نمایند. شایان ذکر است که به منظور مشاهده کارنامه خود می توانید به 2 روش اقدام کنید. در روش اول جستجو بر اساس شماره داوطلبی، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد صورت می پذیرد. در نهایت با وارد نمودن کد امنیتی، می توانید نتایج نهایی دکتری 98 را مشاهده نمایید.

کارنامه نهایی دکتری 98

مطابق جدول زمانبندی منتشر شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور، زمان برگزاری آزمون ورودی دکتری (Ph.Dدر روز جمعه 3 اسفندماه 1397 می باشد. نتایج اولیه آزمون ورودی دکتری در هفته ی آخر فروردین ماه اعلام می شود. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند، می توانند بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته  تحصیلی آزمون دکتری، نسبت به انتخاب و ثبت کد رشته محل های مورد نظر (حداکثر تا 50 کد رشته محل) (با توجه به رشته امتحانی خود) در بازه ی زمانی تعیین شده توسط سازمان سنجش (نیمه ی اول اردیبهشت ماه 1398) اقدام نمایند و در نهایت تاریخ انجام مصاحبه را در واحدهای دانشگاهی انتخابی، پیگیری نمایند. اعلام نتایج نهایی دکتری (Ph.D) در دهه ی اول شهریورماه صورت می گیرد که مطابق آن، افراد (در صورت پذیرفته شدن) فقط در یک کد رشته محل پذیرفته می شوند و در نهایت می توانند کارنامه ی نهایی خود را نیز مشاهده نمایند.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری 98

با توجه به اینکه سازمان سنجش نتایج نهایی آزمون ورودی دکتری (Ph.D) سال 1398 را در دهه ی اول شهریورماه منتشر می کند، پذیرفته شدگان پس از اعلام نتایج نهایی دکتری بایستی زمان ثبت نام را از طریق دانشگاهی که در آن پذیرفته شده اند، پیگیری نموده و با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام به صورت حضوری و یا اینترنتی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
مشاوران تحصیلی آیدانیتو پاسخگوی شما در رابطه با نتایج نهایی آزمون دکتری هستند. پس با آن ها تماس بگیرید.

آیا تکمیل ظرفیت دکتری حذف شده است؟

تکمیل ظرفیت دکتری در طول سال های گذشته و تا قبل از سال 97 برای داوطلبان و متقاضیان ورود به دوره دکتری برگزار شد. اما در کمال تعجب از سال گذشته تاکنون دیگر شاهد برگزاری طرح تکمیل ظرفیت برای دوره دکتری به عنوان فرصتی طلایی برای ورود دانشجویان به دانشگاه ها نیستیم. برای کسب اطلاعاتی دقیق تر و بهتر در رابطه با حذف تکمیل ظرفیت دوره دکتری مراکز دانشگاهی با مشاوران برجسته و خبره آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به بررسی نتایج نهایی دکتری 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله تکمیل ظرفیت دکتری روزانه بزنید. 

اگر سوالی در زمینه نتایج نهایی دکتری 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *