آیدانیتو > نتایج دکتری پیام نور
اعلام نتایج آزمون دکتری

نتایج دکتری پیام نور






نتایج دکتری پیام نور

دانشگاه پیام نور همواره به عنوان یکی از شناخته شده ترین دانشگاه ها مورد توجه داوطلبان و متقاضیان بسیاری برای ادامه تحصیل در دوره های تحصیلی مختلفی همچون کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی دکتراست. دانشگاهی با قدمتی طولانی که تحصیل در آن می تواند بار علمی زیادی را برای فرد دانشجو به همراه داشته باشد همان گونه که در جریان هستید آزمون دکتری پیام نور مدتی قبل یعنی در روز جمعه سوم سوم اسفند ماه 1397 در مناطق مختلف کشور برگزار شد. در حال حاضر و با توجه به نزدیک شدن به فروردین ماه تا مدتی دیگر نتایج دکتری پیام نور به اطلاع داوطلبان می رسد باید عرض کنیم که تمامی داوطلبان حضور داشته در آزمون دکتری پیام نور می توانند کارنامه خود را به صورت جداگانه دریافت نمایند. این کارنامه می تواند نشان دهنده وضعیت علمی داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری دانشگاه پیام نور باشد. با توجه به نزدیک شدن به زمان اعلام نتایج دکتری پیام نور در فروردین ماه موضوع مقاله حاضر را به نتایج دکتری پیام نور اختصاص داده ایم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در رابطه با نتایج دکتری پیام نور به دست آورید.

زمان اعلام نتایج دکتری پیام نور

اعلام نتایج دکتری پیام نور در آخرین هفته از ماه فروردین سال آینده یعنی سال 98 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان می توانند با مراجعه به آدرس این سایت یعنی Sanjesh.org نتایج دکتری پیام نور خود را ملاحظه نمایند.
اگر سؤالی درباره زمان و نحوه اعلام نتایج دکتری دانشگاه پیام نور ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید آن را به صورت تلفنی با مشاوران آیدانیتو در میان بگذارید و اطلاعات لازم را از آن ها دریافت کنید.

نحوه مشاهده نتایج دکتری پیام نور

در این جا باید عرض کنیم که بعد از ورود داوطلب به سایت و مراجعه به قسمت اعلام نتایج دکتری پیام نور دو راه جهت مشاهده نتایج دکتری پیام نور به وی پیشنهاد شده است که داوطلب می تواند یکی از آن ها را برای اطلاع از نتایج دکتری پیام نور خود برگزیند. در روش اول وی می تواند به وسیله وارد کردن سال تولد، شماره پرونده و شماره شناسنامه خود دست به مشاهده نتایج دکتری پیام نور خود بزند. اما در روش بعدی با وارد کردن اطلاعات شخصی همچون سال تولد، شماره داوطلبی و نام و نام خانوادگی برای اطلاع از نتایج دکتری پیام نور می توان نتایج دکتری پیام نور را در سایت ملاحظه نمود.

زمان و نحوه اعتراض به نتایج دکتری پیام نور

بعد از مشخص شدن و اعلام نتایج دکتری پیام نور همچون سایر آزمون ها هر داوطلب می تواند در صورت داشتن اعتراض به نتایج دکتری پیام نور خود از جمله نمره و رتبه درج شده در کارنامه اولیه کنکور دکتری، اعمال نشدن سهمیه ها در نظر گرفته شده این اعتراض را در سایت ثبت و پیگیری کند. هر داوطلب برای ثبت اعتراض به نتایج دکتری پیام نور خود به سایت سازمان سنجش آموزش مراجعه کند. پس از ورود به این سایت وارد بخشی دیگر تحت عنوان پاسخگویی اینترنتی سایت شود و در آن جا اعتراض به نتایج دکتری پیام نور خود را ثبت و در انتها ارسال کند. در صورت مواجه شدن با مشکلی در زمان ثبت درخواست اعتراض به نتایج دکتری پیام نور می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. مشاوران کاردان آیدانیتو می توانند راهنمایی های لازم را در این زمینه به شما بدهند. باید عرض کنیم که پس از ثبت درخواست اعتراض جهت اطلاع از نتیجه آن باید مجدداً به بخش پاسخگویی اینترنتی سایت سنجش مراجعه کنید و پاسخی که سازمان سنجش آموزش کشور به اعتراض شما به نتایج دکتری پیام نور داده است را در آن ملاحظه نمایید. در نتیجه، ملاحظه می فرمایید که ثبت درخواست اعتراض به نتایج دکتری پیام نور و اطلاع از نتیجه آن فقط در سایت سازمان سنجش و به صورت اینترنتی انجام می پذیرد و به هیچ وجه به صورت مراجعه حضوری به سایت سازمان سنجش نیست.

آیا تا به حال به تحصیل دکتری در خارج از کشور اندیشیده اید؟

تحصیل در دوره تحصیلی دکتری در طی سال های اخیر در ایران و در بین جوانان بسیار باب شده است و افراد به دنبال قبولی و کسب این مدرک تحصیلی معتبر و ارزشمند هستند. اما در اینجا باید گفت که تحصیل دکتری در خارج از کشور نیز می توانید افتخار و مؤفقیت بزرگی برای هر فرد علاقمند به ادامه تحصیل به شمار رود. بهتر شما دوست عزیز علاقمند به دریافت مدرک دکتری نیز به این موضوع فکر کنید و اگر نیاز به دریافت اطلاعاتی کامل تر و دقیق تر در این رابطه هستید مشاوران زبده و برجسته آیدانیتو در خدمت شما دوستان عزیز و گرامی هستند. 

 در این مقاله به تحلیل و بررسی نتایج دکتری پیام نور پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کارنامه سبز دکتری بزنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با نتایج دکتری پیام نور در اختیار شما قرار دهند. پس حتماٌ با آن ها تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *