تکمیل ظرفیت سراسری

مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان






مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

در این مقاله با موضوع مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی همراه شما هستیم.

دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از جمله دانشگاه های تربیت معلم هستند. پذیرش در این دو دانشگاه به صورت نیمه متمرکز انجام می شود. یعنی علاوه بر کسب نمره کل قابل قبول در آزمون کنکور داوطلبان باید در آزمون مصاحبه نیز شرکت کنند و حداقل نمره قبولی را در این راستا کسب کنند.

در حال حاضر دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی تصمیم گرفته اند تا ظرفیت خالی مانده خود را پر کنند و اقدام به پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت کرده اند. آنچه برای ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت اهمیت دارد، اطلاع از مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان است.

مهلت زمان شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

سازمان سنجش طی اطلاعیه ای اعلام کرد که در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی به علت عدم تکمیل ظرفیت، وارد مرحله تکمیل ظرفیت شده اند. زمان آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت فرهنگیان 21 آبان ماه بوده است و قرار بر آن بوده تا در روز 27 آبان ماه ساعت 12 شب، مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان پایان یابد. اما سازمان سنجش طی اطلاعیه 26 آبان ماه اعلام کرد مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان افزایش یافته است و تا پایان روز سه شنبه 29 آبان ماه تمدید شده است.

بنابراین داوطلبانی که از ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان جا مانده اند می توانند در روزهای باقیمانده تا 29 آبان ماه 97 برای شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی اقدام کنند. لازم به ذکر است که در اطلاعیه سازمان سنجش ذکر شده است که مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. بنابراین اگر مایل به شرکت و ثبت نام تکمیل ظرفیت هستند هرچه سریع تر قبل از اتمام مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اقدام به ثبت نام کنید.

نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان به صورت اینترنتی انجام می شود. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش، اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی کنند. داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که شرایط لازم برای شرکت در تکمیل ظرفیت را مطالعه کرده و از دارا بودن شرایط اطمینان حاصل کنند.

به عنوان مثال داوطلبانی که در مرحله ااول به علت موارد پزشکی، سن و یا معدل مردود شده اند نمی توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند. اما داوطلبانی که به علت نمره کسب شده در مصاحبه و کنکور موفق به قبولی نشده اند می توانند در مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

داوطلبان می توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی به انتخاب کد رشته محل جای ارائه شده بپردازند.

ویرایش انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

برای اطلاعیه سازمان سنجش، این سازمان امکان ویرایش و اصلاح انتخاب رشته را برای داوطلبان تکمیل ظرفیت فرهنگیان فراهم کرده است. داوطلبانی که فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی را تکمیل کرده اند کد 5 رقمی رسید انتخاب رشته را دریافت کرده اند، می توانند اقدام به ویرایش اولویت های انتخابی خود کنند.

این گروه از داوطلبان می توانند تا روز سه شنبه 29 آبان ماه جهت ویرایش انتخاب های خود به سایت سنجش مراجعه کنند. به منظور اطلاع از شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت، مقاله زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را مطالعه نمایید.

اگر سؤالی در زمینه انتخاب رشته، نحوه و مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان، دارید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *