آیدانیتو > منابع کارشناسی ارشد مدیریت
منابع مجموعه مدیریت

منابع کارشناسی ارشد مدیریت

منابع کارشناسی ارشد مدیریت

منابع کارشناسی ارشد مدیریت

مدیریت فرایندهای مختلفی همچون هدایت، فرماندهی، برنامه ریزی و نظارت بر تلاش ها و زحمات اعضاء و پرسنل سازمان و همین طور بهره گیری از منابع مختلف به جهت دستیابی به هدف های سازمان را شامل می شود. این فرایند برای نخستین بار در سال های آخر قرن 19 میلادی به وسیله فردریک وینسلوتیلور به صورت امروزی و علمی مطرح شد. باید بگوییم که مدیریت اساس و پایه تمامی پیشرفت ها و مؤفقیت های نوع بشر به شمار می رود که هدف اساسی و اصلی از ایجاد آن افزایش کارایی و بهره وری مؤسسات یا سازمان هاست. هر یک از جوامع جهت رفع مشکلات و مسائل خود پیش از هر چیز دیگری باید نگاه عمیق و دقیقی به مسئله آموزش دقیق و اصولی مدیریت داشته باشند.

 

در عصر حاضر، شاهد توسعه و پیشرفت قابل توجه و چشمگیر علم مدیریت در جوامع مختلف هستیم و در اکثر قریب به اتفاق کشورها جهت کنترل سازمان ها و پیشرفت و وترقی در کسب و کار همواره نیاز به استفاده و بهره گیری از افراد و مدیرانی با انگیزه و توانا احساس می شود. ورود به هر یک از گرایش های رشته مدیریت و تحصیل در آن مرهون برخورداری از توانایی ها و مهارت های خاصی در وجود فرد دانشجو هستند. به فرض مثال هر داوطلب جهت ورود و تحصیل در رشته مدیریت صنعتی باید پایه خوبی در دو درس آمار و ریاضی داشته باشد. همان گونه که در جریان هستید کلیه رشته های مدیریت علاوه بر مقاطع دیگر در مقطع کارشناسی ارشد نیز در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مورد تدریس قرار می گیرد. از آنجایی که افراد بسیاری به دنبال ادامه تحصیل در دوره ارشد انواع رشته های تحصیلی مدیریت در دانشگاه ها هستند اطلاع از لیست منابع کارشناسی ارشد مدیریت در انواع رشته ها واقعاً ضروری می نماید. از این رو موضوع مقاله حاضر را به بحث در رابطه با منابع کارشناسی ارشد مدیریت اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در ارتباط منابع کارشناسی ارشد مدیریت به دست آورید.

منابع کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

گرایش مدیریت بازرگانی به عنوان یکی از گرایش های محبوب و مورد توجه در میان رشته های مدیریت به شمار می رود و افراد دانش آموخته در آن فرصت های شغلی همچون فعالیت در انواع سازمان های دولتی، صنعتی و یا فعالیت در مشاغل تحقیقاتی و پژوهشی را عهده دار می شوند. در این بخش جهت اطلاع شما دوستان داوطلب به ذکر منابع کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی به عنوان نمونه برای شما می پردازیم.

اسم درسمنبعنویسندهناشر
اصول و منابع مدیریت از دیدگاه اسلاممدیریت اسلامیعلی اکبر افجه ایدانشگاه علامه طباطبایی- علی اکبرخواجه ای
مدیریت ما، مدیریت اسلامی در پرتو نهج البلاغه امام علیعلی اصغرپورافجه ایبنیاد نهج البلاغه
تئوری های مدیریتطراحی و ساختاررابینز
مبانی سازمان و اصول مدیریتعلی رضاییانتهران- انتشارات سمت
منابع انسانیاسفندیار سعادت
بازاریابیاصول مدیریت بازاریابیبرمسینگهام لنلستر
تحقیق در عملیاتتحقیق در عملیاتخانم عقیله حیدری

در بالا شماری از دروس مورد مطالعه و منابع ارشد مدیریت را خدمت شما عزیزان برشمردیم برای اطلاع و شناخت بیشتر در رابطه با منابع کارشناسی ارشد مدیریت و دروس مورد مطالعه برای قبولی در ارشد مدیریت بازرگانی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

منابع ارشد مدیریت دولتی

رشته مدیریت دولتی را می توان یکی از ضروری ترین و کارآمدترین رشته های ارائه شده در دانشگاه ها به شمار می آید که با هدف اصلی تربیت پرسنل به کار گرفته شده در مؤسسات، اداره ها و انواع شرکت های خصوصی و دولتی به لیست طول و دراز رشته های تحصیلی دانشگاه ها افزوده شد. تحصیل در رشته مدیریت دولتی به اطلاع از مباحث و موضوعات اداری و مدیریتی و کسب دانش و مهارت های تخصصی و عمومی نیاز مبرم دارد. در این بخش به ذکر منابع ارشد مدیریت برای شما داوطلبان عزیز می پردازیم.

اسم درسمنبعنویسندهناشر
مدیریت سرمایه گزاری و ریسکمدیریت سرمایه گزاریعسگر نوربخش-دکتر رضا تهرانی
مالیه عمومی و بودجهکتاب مالیه عمومی و بودجهپورولی
کتاب بودجهدکتر مدنیدانشگاه علامه طباطبایی
مدیریت منابع انسانیمدیریت امور کارکنان و منابع انسانیشولر- دولان

شماری از منابع ارشد مدیریت دولتی را خدمت شما داوطلبان و متقاضیان عزیز بر می شماریم. برای آشنایی با لیست کامل دروس مورد نیاز و همین طور منابع ارشد مدیریت دولتی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

بهترین منابع ارشد مدیریت کدامند؟

در بالا شماری از دروس و منابع ارشد مدیریت دولتی و مدیریت بازرگانی را خدمتتان بر شمردیم. البته موارد گفته شده منابع کارشناسی ارشد مدیریت برای کنکور ارشد 99 نیستند و برای اطلاع از منابع ارشد مدیریت برای کنکور ارشد 99 باید تا زمان انتشار اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور صبر کرد برای اطلاع از بهترین منابع کارشناسی ارشد مدیریت در انواع گرایش های این رشته با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

در ادامه مقاله منابع کارشناسی ارشد مدیریت مطالعه مقاله منابع ارشد مدیریت صنعتی را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه منابع کارشناسی ارشد مدیریت و جزئیات مربوط به آن می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *