آیدانیتو > منابع ارشد زیست شناسی جانوری
منابع زیست شناسی جانوری

منابع ارشد زیست شناسی جانوری

منابع ارشد زیست شناسی جانوری


منابع زیست شناسی جانوری

زیست شناسی جانوری که نام دیگر بیولوژی جانوری را نیز بر خود دارد در میان رشته های گنجانده شده در گروه علوم پایه به چشم می خورد. رشته ای که با دارا بودن جذابیت هایی خاص و مورد توجه طرفداران خود را در بین داوطلبان و دانشجویان پیدا کرده است. قابل توجه شما دوستان گرامی که لغت بیو معمولاً به معنی زندگی در بین اهالی درس و دانشگاه به کار می رود و زیست شناسی جانوری سعی در مطالعه دقیق و تحقیق در رابطه با نحوه و شرایط زندگی انواع گونه های جانوری را دارد. هدف اساسی از راه اندازی و ایجاد رشته زیست شناسی جانوری در دانشگاه های مختلف کشور به وجود آوردن زمینه ای مساعد برای کسب اطلاع و شناخت علوم شناخته شده جانوری، برقراری ارتباط صحیح آن با شماری از علوم و در نتیجه تربیت و بالا بردن سطح آگاهی افرادی است که توانمندی لازم را در درک مسائل پایه علوم جانوری، مسائل بنیادی و حل مسئله را در سطح بالایی داشته باشند.
فی الواقع می توان علم زیست شناسی جانوری را تحت عنوان علمی سرشار از شناخته ها و ناشناخته ها در نظر گرفت. هر فرد علاقه مند به ادامه تحصیل در مقطع ارشد این رشته تحصیلی پیش از هر گونه اقدامی جهت مطالعه دروس مختلف این رشته باید با منابع ارشد زیست شناسی جانوری آشنایی کافی را پیدا کند تا بتوند بهترین و منطقی ترین برنامه ریزی را برای کنکور کارشناسی رشد رشته زیست شناسی جانوری داشته باشد. در نتیجه، بحث مقاله حاضر را به ذکر منابع ارشد زیست شناسی، جانوری برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا شناخت کافی را در رابطه با منابع ارشد زیست شناسی جانوری پیدا کنید.

منابع کارشناسی ارشد زیست شناسی جانوری

در این قسمت از مقاله پیش رو سعی در ذکر منابع ارشد زیست شناسی جانوری را برای شما دوستان گرامی داریم.

 

نام درس

نام کتاب

مؤلف

انتشارات

فیزیولوژی جانوری

جانورشنانسی مهره داران

جمشید درویش

 

جانورشناسی بی مهرگان

هیکمن

 

کالبدشناسی مقایسه ای مهره داران

جورج سی کنت لری میلر

 

تکوین جانوری

بافت شناسی جانوری

دکترشمس لاهیجانی

 

جنین شناسی

کاظم پریور

 

بافت شناسی پایه

لوئیزجان کوئیرا

شارقی قهرمان

جانور شناسی

جانور شناسی

دکتر منیژه کرمی

 

جانور شناسی

  

مجموعه زیست شناسی

بیولوژی کمپل

پویان و میرحبیبی

 

زبان تخصصی و عمومی

504لغت

  

English for the students of biology

حیدرآقابابا

سمت

بهترین منابع ارشد زیست شناسی جانوری

منابع ذکر شده در بالا با توجه به منابع ذکر شده توسط سایت سازمان سنجش برای کنکور ارشد زیست شناسی جانوری سال 97 نوشته شده است. در نتیجه اطمینانی به هر چه دقیق تر بودن آن برای کنکور سال آینده نیست. شما دوستان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعاتی دقیق در این رابطه و شناخت بهترین منابع ارشد زیست شناسی برای کنکور سال آینده با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. آن ها شما را به بهترین شکل در زمینه شناخت منابع ارشد زیست شناسی جانوری کمک می کنند. 
 در این مقاله به تحلیل و بررسی منابع ارشد زیست شناسی جانوری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ارشد زیست شناسی جانوری بزنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با ارشد زیست شناسی جانوری را در اختیار شما قرار دهند. در صورت نیاز می توانید با آن ها تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *