منابع حقوق

منابع ارشد حقوقی عمومی

منابع ارشد حقوقی عمومی

حقوق عمومی از جمله گرایش های رشته حقوق در مقطع کارشناسی ارشد به شمار می روند. رشته ای که به تعیین و بررسی روابط فی ما بین اشخاص حقیقی و حقوقی و دولت می پردازد. از جمله مهم ترین دروس گرایش حقوق عمومی در رشته کارشناسی ارشد می توان به حقوق مالی، حقوق اداری، حقوق اساسی، تاریخ حقوق عمومی ایران، حقوق اداری تطبیقی و مبانی حقوق عمومی اشاره کرد. با تحصیل در گرایش حقوق عمومی، شانس استخدام در برخی از سازمان های دولتی را از آن خود می کنید. جالب است بدانید که یکی از گرایش های مورد توجه در آزمون استخدامی گرایش حقوق عمومی است.

اما باید بگوییم که امکان پذیرش در مشاغل مربوط به این رشته تحصیلی کمی مشکل به نظر می رسد و نیاز به تلاش و کوشش بیشتری از جانب فرد متقاضی دارد. افراد بسیاری پس از اتمام دوران کارشناسی تمایل به ادامه تحصیل در مقطع ارشد حقوق عمومی را نیز دارند. اما قبل از برداشتن هر گامی جهت موفقیت در آزمون ارشد حقوق عمومی باید اقدام به شناخت و اطلاع از منابع ارشد حقوق عمومی کرد. در این مقاله، به ذکر منابع ارشد حقوق عمومی برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات لازم و مفیدی را در ارتباط با منابع ارشد حقوقی عمومی به دست آورید.

منابع کارشناسی ارشد حقوق عمومی

در این بخش، سعی در معرفی منابع کارشناسی ارشد حقوق عمومی را به شما دوستان عزیز داریم.

نام درسنام کتابمؤلفانتشارات
حقوق اساسیقانون اساسیریاست جمهوری( همراه با نظرات تفسیری شواری نگهبان)
حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران- (جلد دوم) حاکمیت و نهادهای سیاسیدکتر سید محمد هاشمیمیزان
حقوق اداریحقوق اداریمنوچهر مؤتمنیسمت
حقوق اداری ایرانکوروش استوار سنگری – محمد امامیمیزان
حقوق اداریجواد رضایی زاده جلد یکمیزان
حقوق بین الملل عمومیحقوق بین الملل دریاهادکتر فرهاد طلایی
حقوق بین المللی عمومیدکتر محمدرضا ضیایی بیگدلی
حقوق معاهدات بین المللیدکتر محمدرضا ضیایی بیگدلی
حقوق سازمان های بین المللیدکتر سید قاسم زمانی
حقوق بین الملل هواییدکتر منصور جباری قره باغ

منابع ارشد حقوقی عمومی 98

تمامی منابع ذکر شده در بالا را می توان جزء بهترین و جامع ترین منابع ارشد حقوق عمومی در نظر گرفت. اما این منابع ارشد حقوق عمومی، بر طبق منابع تعیین شده سؤالات آزمون ارشد 97 توسط سازمان سنجش آموزش کشور نوشته شده اند. در نتیجه، هرگز نمی توان به عنوان منابع اصلی ارشد حقوق عمومی 98 نمی توان به آن ها تکیه کرد. در نتیجه، پیگیری این موضوع از طریق سایت سازمان سنجش در زمانی مشخص ضروری است. شما دوستان گرامی باید در زمان اعلام منابع دقیق ارشد حقوق عمومی 97 از طریق تماس با مشاوران آیدانیتو از این موضوع مطلع گردید.

در این مقاله به معرفی منابع ارشد حقوق عمومی برای شما دوستان گرامی می پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله گرایش های ارشد حقوق بزنید.

اگر سوالی در زمینه منابع ارشد حقوق عمومی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *