دکتری

مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی

مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی






در مورد مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی چه می دانید؟

پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی به عنوان مرکزی علمی از بین افراد متقاضی حضور یافته در آزمون مقطع دکتری سال 98 و کسانی که از سد آزمون دکتری با موفقیت عبور کرده اند جهت شرکت در مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی دعوت به عمل می آورد. از این نظر بحث مقاله حاضر را به مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی اختصاص می دهیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی را در رابطه با نحوه، زمان و کلیه موارد مرتبط با مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی به دست آورید. 

نحوه ثبت نام مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی

کلیه داوطلبان بایستی بعد از دریافت فرم شماره یک و کامل کردن آن از ساعت 9 صبح الی 12:30 از 11 تا 15 تیرماه برای تشکیل پرونده و تعیین نوبت مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی به این پژوهشگاه مراجعه کنند.

زمان مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی

زمان مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی با توجه به رشته تحصیلی داوطلب و گرایش مربوطه با یکدیگر متفاوت است. در این بخش از مقاله پیش رو به ذکر شماری از تاریخ های مشخص شده برای شرکت هر فرد در مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی برای شما دوستان می پردازیم. برای اطلاع از کلیه زمان های تعیین شده برای مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته تحصیلی

گرایش تحصیلی

دوره تحصیلی

زمان برگزاری مصاحبه دکتری

مهندسی شیمی

مهندسی شیمی

روزانه

98.4.16-98.4.17

شیمی

شیمی فیزیک

روزانه

98.4.19- 98.4.22

شیمی

شیمی آلی

روزانه

98.4.19- 98.4.22

مدارک مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی

باید اشاره کنیم که حضور هر داوطلب در مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی نیاز به آماده سازی و ارائه شماری از مدارک نیز دارد. در میان مدارک مورد نیاز برای مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی می توان از توصیه علمی محرمانه از اساتید مقطع ارشد که الزاماً یکی از آن اساتید باید استاد راهنمای اصلی باشد، کپی چکیده پایان نامه، گواهی نامه معتبر زبان انگلیسی،   گواهی نامه سابقه تدریس در انواع مراکز آموزشی که به تأیید معاون آموزشی مؤسسه یا دانشگاه یاد کرد. برای اطلاع از لیست کامل مدارک مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

هزینه مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی

مسئله قابل ذکر این که شرکت در مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی منوط به پرداخت هزینه ای توسط فرد نیز هست. مبلغ تعیین شده برای شرکت فرد در مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی برابر با 60 هزار تومان است.

محل مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی

مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی نیز همانند دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دیگر در خود مکان پژوهشگاه برگزار می شوند برای اطلاع از آدرس پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری پژ.هشگاه شیمی و مهندسی شیمی ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *