آیدانیتو > مصاحبه دکتری صنایع غذایی سراسری 98
مصاحبه دکتری علوم و مهندسی صنایع غذایی

مصاحبه دکتری صنایع غذایی سراسری 98

مصاحبه دکتری صنایع غذایی سراسری 98

آیا از زمان و شرایط مصاحبه دکتری صنایع غذایی سراسری 98 اطلاع کافی دارید؟ کنکور دکتری از بسیاری جهات با کنکور سراسری و کنکور کارشناسی ارشد تفاوت  دارد. لازم است داوطلبان شرکت کننده در کنکور دکتری به نکات زیادی توجه داشته باشند. کنکور دکتری علوم و مهندسی صنایع غذایی نیز از این حیث مستثنی نمی باشد. کنکور دکتری شامل  دو مرحله می باشد. مرحله اول فرآیند آزمون و انتخاب رشته و مرحله دوم مصاحبه می باش که توسط دانشگاه ها به صورت حضوری از داوطلبان صورت می پذیرد. مصاحبه دکتری علوم و مهندسی صنایع غذایی سراسری ذهن داوطلبان شرکت کننده در کنکور و دکتری و متقاضی تحصیل در دانشگاه های دولتی را به خود مشغول می کند در این مقاله به مصاحبه دکتری علوم و مهندسی صنایع غذایی سراسری خواهیم پرداخت.

زمان  و نحوه مصاحبه دکتری صنایع غذایی سراسری 98

زمان مصاحبه دکتری صنایع غذایی سراسری 98 بعد از اعلام  اسامی پذیرفته شدگان داراي حدنصاب نمره علمی لازم توسط دانشگاه های مجری در خرداد ماه برگزار می گردد انجام می شود. اسامی پذیرفته شدگان جهت مصاحبه از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانیsanjesh.org انجام می شود.

مدارک لازم برای  مصاحبه دکتری صنایع غذایی سراسری 98

  • اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و یا ریز نمرات
  • اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) و یا ریز نمرات ،اصل مدرک کاردانی (در صورتی که داوطلب دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته باشد)
  • اصل شناسنامه و کارت ملی برای تطبیق مدارک ارسالی
  • اصل گواهی مبنی بر تایید شدن عضو هیئت علمی براي آن دسته از افرادي كه از امتياز مربي در اين آزمون استفاده نموده اند.
  • کلیه سوابق و رزومه علمی ، پژوهشی و اجرایی داوطلبان مطابق با اطلاعیه صادر شده از سوی دانشگاه
  • پایان نامه کارشناسی ارشد
  • تمامی مقالات ، کتب تالیفی ،کتب ترجمه شده و اختراعات ثبت شده و هر آنچه که می تواند به عنوان یک امتیاز مثبت تلقی گردد.
  • مدرک زبان

مصاحبه دکتری صنایع غذایی سراسری 98

  • زبان انگلیسی : زبان انگلیسی در مصاحبه دکتری علوم و مهندسی صنایع غذایی بسیار حائز اهمیت می باشد. نمی توان نقش کلیدی زبان انگلیسی و تسلط داوطلبان به زبان انگلیسی را در نتیجه مصاحبه دکتری علوم و مهندسی صنایع غذایی نادیده گرفت. چرا که شما حتی اگر با تسلطی نسبتا ضعیف در مصاحبه پذیرفته شدید و به قول معروف از شر زبان راحت شدید تا زمانی که مقاله مناسبی از رساله  دکتری خود در یکی از مجلات ISIمنتشر نکنید اجازه فراغت از تحصیل را نخواهید داشت. بنابراین اینجا  اهمیت داشتن زبان انگلیسی قوی آشکار می گردد.
  • عدم اشتغال به کار: اشتباه نکنید درست خواندید در دوره دکتری تخصصی شما نباید شغلی تمام وقت داشته باشید چرا که اساتید از شما فعالیت و پشتکار تمام وقت و پیگیرانه در امور پایان نامه را می خواهند بنابراین داشتن شغل تمام وقت ممکن است به عنوان امتیازی منفی از سوی داوران تلقی گردد.
  • پایان نامه: اگر از پایان نامه کارشناسی ارشد خود دفاع نموده اید و دارای مقاله ای مناسب از پایان نامه خود هستید یک قدم از داوطلبانی که از پایان نامه خود هنوز دفاع ننموده اند جلوتر هستید چرا که داشتن مقاله استخراجی از پایان نامه به عنوان یک امتیاز مثبت تلقی می گردد.
  • تسلط بر مباحث درسی: البته خیلی کم پیش می آید که داوران و اساتید حاضر در جلسه مصاحبه دکتری علوم و مهندسی صنایع غذایی از شما سوال درسی و علمی بپرسند ولی بهتر است با توجه به حوزه ای که پایان نامه خود را در آن انجام داده اید تسلطی نسبی به مباحث درسی و تجزیه تحلیل مطالب در زمینه تخصصی پایان نامه و گرایش خود داشته باشید..

مصاحبه دکتری صنایع غذایی آزاد 98

از آنجا که فرآیند کنکور دکتری تخصصی از زمان انتخاب رشته  در دانشگاه آزاد و سراسری به صورت مجزا انجام میگیرد لازم است داوطلبان دقت لازم را در این زمینه داشته باشند. در مورد مصاحبه دکتری علوم و مهندسی صنایع غذایی آزاد 98 لازم است داوطلبان با مراجعه به سایت azmoon.org و مشاهده اطلاعات کارنامه خود از وضعیت دعوت به مصاحبه خود آگاه گردند. مصاحبه دکتری علوم و مهندسی صنایع غذایی آزاد بر خلاف سراسری به صورت متمرکز در هر استان در یک دانشگاه انجام می پذیرد. در صورتی که به مصاحبه دعوت شده باشید مشخص می شود که دانشگاه مجری مصاحبه کدام است که لازم است به آن دقت داشته باشید.

با مشاوران آیدانیتو خود را در مصاحبه دکتری صنایع غذایی آزاد قبول شده فرض کنید

مصاحبه دکتری صنایع غذایی سراسری در نظر بسیاری از داوطلبان و متقاضیان خواهان تحصیل در این رشته تحصیلی در دوره دکتری امری مشکل و کمی استرس زا به نظر می رسد. اما مطمئن باشید که با وجود مشاوران آیدانیتو می توانید به آسانی این غول دو سر نیز شکست دهید. کافیست با مشاوران مجموعه ما تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های لازم را در زمینه مصاحبه دکتری صنایع غذایی آزاد برای شما به عمل آورند.
در این مقاله به بررسی مصاحبه دکتری صنایع غذایی سراسری 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مشاوره دکتری بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری صنایع غذایی سراسری 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *