دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج

مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج

مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج

دانشگاه یاسوج از بین تمامی متقاضیان و داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری دوره دکتری که اولین مرحله از آزمون دکتری را با موفقیت طی کرده اند جهت حضور و شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج دعوت می کند. از این رو بحث مطلب پیش رو را به مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج اختصاص داده ایم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در ارتباط با مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج به دست آورید.

نحوه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج

هر یک از داوطلبان شرکت کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج لزوماً باید تا قبل از زمان مصاحبه دکتری این دانشگاه و تا تاریخ تعیین شده یعنی 30 خرداد 98 اقدام به ارسال کپی مدارک خود به وسیله پست پیشتاز به دانشگاه یاسوج نمایند.

برنامه زمانی مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج

باید خدمت شما دوستان گرامی عرض کنیم که برنامه زمانی مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج به وسیله مسئولین این مرکز دانشگاهی به اطلاع کلیه متقاضیان رسیده است. در این بخش شماری از زمان های تخصیص یافته جهت شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج در تعدادی از رشته های تحصیلی دانشگاه یاسوج را خدمت شما دوستان گرامی عرض می کنیم. جهت اطلاع از برنامه کامل زمانی مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته- گرایشزمان برگزاری مصاحبهزمان پذیرش داوطلبزمان آغاز مصاحبهمکان مصاحبه
مهندسی شیمی98.4.4-98.4.58 الی 9 صبحساعت 9 صبحدانشکده فنی مهندسی
توسعه کشاورزی98.4.4- 98.4.58 الی 9 صبحساعت 9 صبحدانشکده کشاورزی
فیزیک98.4.15-98.4.168 الی 9 صبحساعت 9 صبحدانشکده علوم پایه
شیمی- شیمی فیزیک98.4.17-98.4.188 الی 9 صبحساعت 9 صبحدانشکده علوم پایه
جامعه شناسی- مسائل ایران98.4.4-98.4.58 الی 9 صبحساعت 9 صبحدانشکده علوم انسانی
زبان و ادبیات فارسی98.4.4-98.4.58 الی 9 صبحساعت 9 صبحدانشکده علوم انسانی

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج

هر کدام از داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج لزوماً باید مدارکی را از قبل آماده نمایند و آن را در روز تعیین شده برای مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج با خود همراه ببرند. از میان مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج می توان از دو قطعه عکس در اندازه 4*3 که پشت نویسی شده باشد، کپی و همین طور اصل کارت ملی و شناسنامه فرد متقاضی و تصویر و اصل مدرک لیسانس به انضمام کارنامه داوطلب یاد کرد.

هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج

باید اشاره کنیم که هر یک از داوطلبان شرکت کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج موظف به پرداخت مبلغی پول نیز هستند. در واقع هر متقاضی باید مبلغی برابر با 60 هزار تومان را برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج بپردازند.

محل مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج

اطلاع از محل برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج از جمله موارد مهم و ضروری است که کلیه داوطلبان شرکت کننده باید توجه لازم را به آن مبذول دارند. برای کسب اطلاعاتی جامع در ارتباط با مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مصاحبه دکتری سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *