مشاوره تحصیلی

مشاوره کنکور تلفنی





 

مشاوره کنکور تلفنی

کنکور یکی از آزمون های مهم و تأثیر گذار بر آینده دانش آموزان است و به همین دلیل گاهی برای داوطلبان ایجاد استرس و اضطراب می کند. این استرس معمولاً به علت نداشتن برنامه ریزی و مواردی این چنین است. به همین دلایل است که هر داوطلب نیاز دارد یک مشاور و راهنما در کنار خود داشته باشد تا به هدف خود برسد. اما در همه جای ایران و یا برای تمام افراد امکان کمک گرفتن از مشاوران با تجربه وجود ندارد. از این رو مشاوره کنکور تلفنی ایجاد شده است تا نیاز به مشاوره برای همه ملت ایران وجود داشته باشد. هر کس از هر نقطه می تواند تنها با تلفن و گرفتن مشاوره کنکور تلفنی، یک مشاور تحصیلی در کنار خود داشته باشد. مشاوره کنکور تلفنی هم محدودیت مکان را از بین برده است و هم محدودیت زمانی را، زیرا شما از هر جا و در هر ساعتی می توانید با یک مشاور صحبت کنید و از کمک آن استفاده کنید.

از دیگر مزایای مشاوره کنکور تلفنی، کنترل زمان و هزینه است. مشاوره کنکور تلفنی نیازی به این که زمان و هزینه ای را برای رفت و آمد در نظر بگیرید ندارد.

مزایای مشاوره کنکور تلفنی

  • دوره ی کنکور دوره ی سختی است اما اگر بتوانید نهایت استفاده را از زمان خود به عمل آورید، بسیار شیرین خواهد بود. از جمله مهم ترین مزایای مشاوره کنکور تلفنی این است که می توانید زمانی را که برای رفتن به مراکز مشاوره تحصیلی اختصاص می دهید را در خانه بمانید، استراحت کنید، تفریحات مورد علاقه تان را انجام دهید، بستنی بخورید و حتی درس بخوانید! 
  • همین حالا سوالی برایتان پیش آمده؟ همین حالا می توانید پاسخ آن را بیابید.
  • با مشاوره کنکور تلفنی نیاز به در صف انتظار ماندن و وقت گرفتن نخواهید داشت!
  • در هر ساعتی از شبانه روز می توانید سوال خود را بپرسید.
  • دوست ندارید که به صورت حضوری با یک مشاور صحبت کنید! مشاوره تلفنی یک فرصت طلایی برای شماست!
  • از یک مشاور راضی نیستید؟ می توانید با مشاور دیگری هم صحبت کنید!
برای مشاوره کنکور تلفنی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی برنامه ریزی کنکور

برای کسب نتیجه عالی و رضایت بخش در کنکور، علاوه بر روشن کردن هدف، تلاش و پشتکار نیاز به برنامه ریزی هم هست. برنامه ریزی امری مهم و تأثیر گذار بر نتیجه کنکور است. یکی دیگر از کارهایی که یک مشاوره تحصیلی تلفنی انجام می دهد، برنامه ریزی است. در مشاوره کنکور تلفنی شما با مشخص کردن، اهداف، کارها و زمان های خالی خود، می توانید یک برنامه جامع و کامل را از مشاوران تحصیلی تلفنی دریافت کنید. برنامه ای که منحصر به فرد و ویژه شما است. این برنامه ریزی می تواند بسته به درخواست شما هفتگی یا ماهانه باشد و هر موقع با برنامه ی خود به شکل برخوردید یا به هر دلیل نیاز به تغییر آن داشتید می توانید با یک تماس با مشاور تحصیلی خود صحبت کنید و برنامه خود را تغییر دهید.
برنامه ریزی اولین قدم برای رسیدن به موفقیت است! آن را سرسری نگیرید و برای یک برنامه حرفه ای با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تلفنی، تنها محدود به کنکور نمی شود. بلکه تمام دانش آموزان می توانند از مشاوره تحصیلی تلفنی برای پیشرفت خود کمک بگیرند. برخی از کودکانی که به مدرسه می روند و دوره دانش آموزی را آغاز می کنند، به مشکلاتی بر می خورند اگر این مسائل هر چند کوچک، در همان ابتدا حل شود، از بین خواهد رفت و دیگر در آینده مشکلی ایجاد نخواهد کرد. اگر فرزندتان در هر مقطعی با مشکلی مواجه شده است و یا نگران پیشرفت تحصیلی او هستید می توانید با مشاوران تحصیلی تلفنی تماس بگیرید.
پدر و مادر های عزیز! اگر با مشکلاتی در زمینه تحصیل فرزندانتان روبرو شده اید، اگر فرزندتان درس نمی خواند، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید!
 

مشاوره تحصیلی کنکور کارشناسی ارشد

از دیگر آزمون های مهم علاوه بر کنکور، آزمون ارشد و آزمون دکتری است. زمان برای مطالعه و آماده شدن برای کنکور ارشد محدود است و اغلب داوطلبان خود دانشجو دوره کارشناسی اند. بنابراین نیاز به وجود یک برنامه جامع با نگاه همه جانبه وجود دارد. زمان محدود داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، آن ها را از رفتن به پیش یک مشاور تحصیلی حضوری باز می دارد. این داوطلبان می توانند از مشاوره کنکور تلفنی استفاده کنند و با ذخیره کردن زمان خود، یک مشاوره حرفه ای نیز دریافت کنند. مشاوره تلفنی 24 ساعته این امکان را برای شما فراهم می کند تا در هر زمان از شبانه روز یک مشاور در کنار خود داشته باشید. 
قصد شرکت در آزمون ارشد را دارید؟ برای آگاهی از بهترین منابع ارشد، برنامه ریزی قبولی، انتخاب رشته حرفه ای و پاسخ به هر سوالی در زمینه کنکور کارشناسی ارشد با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مشاوره تحصیلی کنکور دکتری

آزمون دکتری به مراتب پیچیده تر از سایر آزمون هاست، زیرا علاوه بر اینکه باید امتیاز لازم را از کنکور کسب کنید، بایستی در مراحل مصاحبه نیز حداقل امتیاز را بدست بیاورید. با توجه به رقابت شدیدی که در مقطع دکتری وجود دارد، به نظر می رسد که بایستی بسیار حساب شده در زمینه قبولی در آزمون دکتری، عمل کرد. به همین منظور پیشنهاد می کنیم اگر قصد قبولی در آزمون دکتری را دارید، قبل از هر اقدامی به منظور آگاهی از بهرین منابع رشته تحصیلی خود، برنامه ریزی، اتخاب رشته حرفه ای و پاسخ به هر گونه سوال در زمینه کنکور دکتری و مصاحبه با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
اگر تصمیم خود را برای دکتر شدن گرفته اید، برای آگاهی از بهترین منابع دکتری، برنامه ریزی قبولی، انتخاب رشته حرفه ای، قبولی در مصاحبه و پاسخ به هر سوالی در زمینه کنکور دکتری با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

چرا مشاوره کنکور تلفنی با آیدانیتو؟

آیدانیتو فضای هوشمند آموزش و مشاوره پاسخگو به تمامی سوالات شما در زمینه های مختلف تحصیلی، خانواده و روانشناسی، مهاجرت، نظام وظیفه، شغل یابی، راه اندازی کسب و کار و … است. علاوه بر مزایای مشاوره تلفنی کنکور، در صورتی که از مشاوره با آیدانیتو رضایت نداشته باشید، مطابق قوانین ضمانت بازگشت وجه می توانید وجه خود را دریافت کنید. مشاوران آیدانیتو همراه شما در تمامی مراحل ثبت نام کنکور، آشنایی با بهترین منابع کنکوری، برنامه ریزی، تخمین رتبه، انتخاب رشته و … هستند و شما را به سمت هدفتان راهنمایی می کنند. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله مشاوره تلفنی 24 ساعته بزنید.

برای برنامه ریزی، آگاهی از بهترین منابع درسی، تخمین رتبه، انتخاب رشته و هر آنچه باید برای قبولی در کنکور بدانید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *