آیدانیتو > مشاوره کنکور تجربی
مشاوره تحصیلی, منتخب کنکور

مشاوره کنکور تجربی





مشاوره کنکور تجربی

در کنکور 97، گروه تجربی بیشترین تعداد داوطلبان بوده است و این امر، علاقه مندی دانش آموزان به رشته های پزشکی و پیراپزشکی را نشان می دهد. تعداد بالای داوطلبان و محدودیت ظرفیت پذیرش و از طرفی دیگر حساسیت در پذیرش به علت اهمیت و تأثیر فارغ التحصیلان رشته های پزشکی و پیراپزشکی بر سلامت جامعه، قبولی در این رشته ها را سخت تر کرده است و نیاز به مشاوره کنکور تجربی را بیشتر از قبل کرده است. اهمیت برنامه ریزی و مشاوره کنکور تجربی علاوه بر دوازدهمی ها و پشت کنکوری ها برای دانش آموزان سال دهم و یازدهم نیز بسیار زیاد است. زیرا اگر همان سال دهم، با هدف و انگیزه و پشتکار و البته به صورت اصولی و با همراهی یک مشاوره کنکور تجربی پیشرفت، احتمال رسیدن به هدف بسیار بیشتر خواهد شد.

بهترین مشاوره کنکور تجربی

بهترین مشاوره کنکور تجربی، باید دارای ویژگی های بسیاری باشد. یکی از این ویژگی ها فردی بودن مشاوره است. مشاوره کنکور تجربی باید متناسب با ویژگی های رفتاری، اخلاقی و اهداف صورت گیرد و این ویژگی ها در هر فرد با فرد دیگر متفاوت است از این رو مشاوره باید به صورت فردی انجام شود. یکی دیگر از ویژگی های بهترین مشاوره کنکور تجربی، روشن و شفاف کردن اهداف است. کنکور تجربی فشار زیادی را بر داوطلبان وارد می کند همچنین اطرافیان مدرسه و خانواده نیز اهداف خود را بر داوطلبان تحمیل می کنند و او را تحت فشار می گذارند. این دلایل باعث می شود تا داوطلب سردرگم شود و هدف خود را فراموش کند. مشاوره کنکور تجربی در اولین قدم باید، هدف و رؤیای داوطلب را مشخص کند و آن را از افکار تحمیل شده جدا کند. هر چند که این کار آسان نیست اما در مشاوره کنکور تجربی امکان پذیر است. وقتی هدف مشخص شود، انگیزه و نیروی فرد نیز بیشتر می شود.

از دیگر ویژگی های بهترین مشاوره کنکور تجربی، حفظ و افزایش اعتماد به نفس است. برخی از داوطلبان کنکور تجربی از اعتماد به نفس کافی برخوردار نیستند، البته فرایند مطالعه برای کنکور نیز منجر به کاهش اعتماد به نفس می شود. شاید بپرسید چرا؟

هر چه به کنکور نزدیک تر می شویم و بیشتر مطالعه می کنیم، حجم مطالب بیشتر می شود و ذهن برخی آن ها را فراموش می کند. در این میان زمان تست زنی نیز فرارسیده است و اکثر داوطلبان با زدن تست های پیچیده سعی دارند مطالب را در ذهن خود ثبت کنند. اما این کار اثر منفی دارد. این دو عامل و البته افزایش اضطراب باعث کاهش اعتماد به نفس می شود.

کاهش اعتماد به نفس خود باعث عدم کسب نتیجه رضایت بخش می شود.

یک مشاوره کنکور تجربی باید متناسب با ویژگی های فرد، اعتماد به نفس وی را حفظ کند ویا افزایش دهد. همچنین با برنامه ریزی و مشاوره صحیح به مطالعه، مرور و تست زنی را به نحوی کنار هم قرار دهد تا داوطلب بیشترین بازدهی را داشته باشد و مطالب را فراموش نکند.

مشاوره کنکور تجربی 98

کنکور تجربی 98 در هفته اول تیر ماه برگزار می شود و هم اکنون زمان به نسبت زیاد ومناسب برای تغییر نتیجه در دست دارید. اگر دچار تردید و استرس شده اید وفکر می کنید از سایر داوطلبان عقب مانده اید و نمی توانید به برنامه برسید و یا اگر در فکر کسب نتیجه ای بهتر هستید از مشاوره کنکور تجربی غافل نشوید. مشاوره کنکور تجربی می تواند کمک زیادی به شما بکند. با اطلاع از مشاوره تلفنی، با نحوه جدید مشاوره آشنا شوید و از مشاوره درسی حرفه ای برخوردار شوید.

در صورت نیاز به دریافت مشاوره کنکور تجربی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *