آیدانیتو > مشاوره نظام وظیفه تلفنی
نظام وظیفه

مشاوره نظام وظیفه تلفنی

مشاوره تلفنی نظام وظیفه

مشاوره نظام وظیفه (Duty Counseling) با توجه به ضوابط و مقررات دوران مقدس خدمت سربازی در زمینه های گوناگون، در حال حاضر یک امر حیاتی می باشد که با توجه به اوضاع و شرایط در حال تغییر خدمت سربازی و مصوبات سالانه سازمان نظام وظیفه شامل موضوعات متعددی از قبیل معافیت و انواع کسری های سربازی می گردد؛ چرا که شمار زیادی از متقاضیان خدمت سربازی از مقررات، آئین نامه ها و ضوابط خدمت سربازی اطلاعات کافی و به روزی ندارند، و چه بسا بعد از ورود به دوران خدمت سربازی بفهمند که چه مقررات و قوانینی شامل حال آن ها شده است. به همین دلیل مشاوره خدمت سربازی امری واجب و ضروری است که کلیه مشمولان خدمت بایستی پیش از پست دفترچه و نام نویسی برای آن زمان اختصاص دهند و به یک مرکز مشاوره حضوری در این زمینه مراجعه نمایند.

اما گاهی داوطلبان خدمت سربازی زمان، هزینه و انرژی مراجعه حضوری به مراکز مشاوره را ندارند، یا به دلیل اینکه محل اقامت آنها دور افتاده یا محروم می باشد، توانایی مراجعه حضوری به مراکز مشاوره را ندارند؛ در این شرایط و با توجه به این چالش ها بهترین گزینه برای این عزیزان مشاوره نظام وظیفه تلفنی یا مشاوره آنلاین نظام وظیفه می باشد که با توجه به مزایای بسیاری که دارد، انتخابی مناسب برای سربازان و مشمولان با شرایط سخت می باشد. برای اطلاع از معافیت کفالت مادربزرگ به لینک قبل مراجعه کنید.

مشاوره تلفنی خدمت سربازی

مشاوره نظام وظیفه تلفنی به دلیل بیشتر شدن داوطلبان کسب اطلاعات پیرامون خدمت مقدس نظام وظیفه افزایش چشمگیری یافته است؛ موضوعی که به سبب فرایند اداری و بوروکراسی پیچیده و همچنین عدم وجود پرسنل کافی در سازمان نظام وظیفه، نیاز به وجود مشاوره نظام وظیفه تلفنی را هرچه بیشتر از گذشته به وجود می آورد. با توجه به چالش های ذکر شده در فوق و همچنین شرایط دشوار برخی از مشمولان، به دلیل سکونتشان در مناطق دور افتاده و محروم و همچنین به دلیل عدم دسترسی، یا دسترسی سخت به مراکز مشاوره نظام وظیفه به صورت حضوری، مشاوره نظام وظیفه تلفنی گزینه ای عالی برای آنها می باشد؛ چرا که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه و انرژی متقاضیان خدمت سربازی می گردد و به راحتی می توانند از اقصی نقاط ایران اقدام به این کار نمایند و از بهترین مشاوران در سطح کل کشور بهترین بهره را ببرند و با آگاهی کافی پا به دوران خدمت مقدس سربازی بگذارند.

مشاوره نظام وظیفه تلفنی در واقع نوعی رسانه ی ارتباطی اجتماعی می باشد که وظیفه اطلاع رسانی به صورت تکمیلی را بر عهده دارد که مشمولان سربازی را در مورد آخرین تغییرات و مصوبات سازمان نظام وظیفه پیرامون مسائلی از قبیل تمدید و غیبت و معافیت و انواع آن، کسری و انواع آن و میزان دستمزد در مناطق مختلف، تفاوت ارگان های خدمتی و … آگاه و مطلع می سازد، تا بهترین تصمیم را بگیرند و با شناخت کامل دفترچه خود را پست نمایند. در سامانه مشاوره نظام وظیفه تلفنی، کارشناسان و متخصصان حوزه نظام وظیفه ای حضور دارند که همگی از به روز ترین اطلاعات و مصوبات و تغییرات این حوزه آگاهی دارند و مهیای پاسخگویی به پرسش های مرتبط با وضعیت و شرایط نظام وظیفه مشمولان عزیز می باشند، تا در زمان، انرژی و هزینه آنها صرفه جویی گردد.

مشاوره آنلاین تلفنی خدمت سربازی یکی از اقسام مشاوره نظام وظیفه تلفنی می باشد که زیرشاخه مشاوره تحصیلی و شغلی می باشد. زمانی که مشمولان خدمت سربازی به سن لازم برای گذراندن دوران خدمت می رسند دچار تردید های زیادی می گردند و در دو راهی اعزام شدن یا نشدن به خدمت قرار می گیرند؛ علت آن هم طولانی بودن نسبی دوره خدمت در کشور و همچنین چگونگی اعزام به خدمت سربازی می باشد. در اینگونه مواقع مشاوره آنلاین تلفنی خدمت سربازی به مشمولان سربازی کمک خواهد نمود تا بتوانند تصمیم درست را اتخاذ کنند تا در آینده کاری و شغلی خود پشیمان نشوند. همچنین در خصوص پیگیری انجام دوره خدمت به صورت امریه و همچنین استعلام انواع معافیت ها و کسری ها و نحوه تاثیر آنها مشاوره نظام وظیفه تلفنی و آنلاین یک راهکار ایده ال می باشد.

اما چرا مشاوره نظام وظیفه تلفنی و آنلاین؟ در بیشتر مواقع مشمولان اعزام به خدمت سربازی در شرایط چندان مطلوبی از نظر امکانات و سطح مالی به سر نمی برند و به مراکز مشاوره در زمینه نظام وظیفه دسترسی ندارند و در نتیجه نمی توانند به صورت حضوری سوالات و مشکلات خود را با مشاورین متخصص در این زمینه در میان بگذارند؛ در چنین شرایطی آنها می توانند بدون هیچ نگرانی و با در اختیار داشتن یک دستگاه متصل به اینترنت با مراکز مشاوره تماس حاصل نمایند و به صورت آنلاین تلفنی مشاوره خود را دریافت نمایند. بنابراین مشاوره نظام وظیفه تلفنی یک راهکار عالی و گزینه ای مناسب برای کلیه مشمولان سربازی به ویژه مشمولان با شرایط سخت می باشد. به نحویی که فرصتی فراهم می گردد تا با صرف کمترین زمان و هزینه به متخصصان حوزه خدمت نظام وظیفه متصل گردند و سوالات خود را از راه دور مطرح نمایند.

سوالات مشاوره نظام وظیفه

در زمینه مشاوره نظام وظیفه تلفنی، آنلاین و حضوری پرسش ها و موضوعات بسیاری وجود دارد که بیشتر مشمولان و خانواده های آنها درک درستی از محتوا و چند و چون آن ندارند؛ به همین خاطر در ادامه به متداول ترین این سوالات و دغدغه ها در زمینه مشاوره نظام وظیفه تلفنی خواهیم پرداخت.

از جمله رایج ترین پرسش های مشاوره نظام وظیفه تلفنی، آنلاین و حضوری از سوی مشمولان این می باشد که اساسا چه کسانی جزء مشمولان خدمت سربازی به حساب می آیند؟ پاسخ این پرسش به این صورت می باشد، که کسانی مشمول خدمت سربازی هستند که تحت قانون و مقررات خدمت نظام وظیفه قرار می گیرند. مطابق با مجموعه قوانین نظام وظیفه کسانی که بین سن 18 تا 50 سالگی تمام باشند قانون خدمت سربازی آنها را در برمی گیرد.

پرسش بعدی پیرامون معافیت سربازی و انواع آن می باشد که شامل معافیت کفالت، پزشکی، ایثارگری، تحصیلی و معافیت موارد خاص می باشد؛ مشمولانی که شامل یک یا چند نوع از معافیت های سربازی می گردند می توانند با مشاورین متخصص در حوزه خدمت سربازی از طریق مشاوره نظام وظیفه تلفنی تماس حاصل نمایند و از چگونگی روند آن اطلاع یابند.

سوالات دیگر زیادی نیز وجود دارند که شامل پروژه کسری خدمت برای دانشجویان، امریه سربازی ارگان های دولتی و غیر دولتی، نحوه پیگیری کسری های سربازی، حقوق و دستمزد سربازان، تفاوت خدمت در ارگان های نظامی، چگونگی استفاده بهینه از دوران خدمت سربازی، سوالات روان شناسی پیرامون مشکلات روحی و روانی خدمت و غیره می باشند که پیدا کردن پاسخ آنها به صورت دقیق تنها از طریق مراجعه به مشاوره نظام وظیفه تلفنی، آنلاین و حضوری میسر می باشد.

مشاوره آنلاین شرایط معافیت خدمت سربازی

همانطور که در فوق ذکر شد، گاهی تمامی مشمولان سربازی امکان بهره مندی از مشاوره نظام وظیفه به صورت حضوری را ندارند؛ این موضوع گاه به دلیل وسعت مالی پایین آنها و دور افتاده بودن و محرومیت مناطق محل سکونتشان و عدم دسترسی به مراکز مشاوره می باشد. در این هنگام پای مشاوره آنلاین نظام وظیفه به میان می آید.

در روزگار کنونی و با توجه به پیشرفت فناوری ها و تکنولوژی های ارتباطی و فراگیر شدن سطح دسترسی به گوشی های هوشمند و به اصطلاح اسمارت فون ها در دورترین نقاط کشورمان، مشمولان سربازی به راحتی می توانند با مراکز مشاوره نظام وظیفه به صورت آنلاین و از راه دور ارتباط برقرار نمایند و سوالات و دغدغه های خود را با متخصصین و کارشناسان حوزه نظام وظیفه مطرح نمایند و با صرف کمترین هزینه، زمان و انرژی به دقیق ترین و به روز ترین اطلاعات و مصوبات در حوزه خدمت سربازی دست یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *