خانواده

مشاوره خانواده در رباط کریم | خدمات مشاوره تلفنی در رباط كريم

مشاوره خانواده تلفني در رباط کریم

مشاوره خانواده در رباط کریم

مشاوره خانواده در رباط کریم موضوع مد نظر ما در اين مقاله است اما در ابتدا بهتر است به مقدمه اي درباره مشاوره خانواده بپردازيم.  مشاوره خانواده شاخه ای از خدمات مشاوره ای و روانشناختی است که بر موضوعاتی مثل ازدواج، طلاق، مشکلات عاطفه ای و رابطه ای، مسائل جنسی، خیانت، اعتیاد یکی از اعضای خانواده، فرزند آوری و فرزند پروری، مشکلات کودکان و نوجوانان، مسائل جوانان، مسائل جسمی و روانی سالمندان و….تمرکز دارد.

 

افرادی که در رشته مشاوره تحصیلی می کنند، با توجه به علائق و استعدادهایشان در یکی از شاخه های خانواده، تحصیلی، شغلی و… ادامه تحصیل می دهند و مشغول به کار می شوند. خوشبختانه فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره ای روز به روز بیشتر در شهرهای بزرگ و کوچک ایران جا می افتد. این موضوع نشان می دهد که مردم ما به این درک رسیده اند که برای حل بحران ها و مشکلات فردی و خانوادگی، بهتر است که از یک متخصص کمک بگیرند، نه افراد فامیل و دوست و آشنا.

خوشبختانه خدمات مشاوره ای فقط مختص شهرهای بزرگ نیست  در شهرهای کوچکی مثل رباط کریم هم شهروندان از این خدمات استفاده می کنند. چنانچه شما هم به دنبال خدمات مشاوره خانواده در رباط کریم یا سایر شهرها و شهرستان های ایران هستید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مشاوره خانواده تلفنی

یکی از اتفاقات مهم در عصر حاضر، پیشرفت تکنولوژی و تأثیر آن بر همه ابعاد زندگی ما است. امروزه ما برای انجام بسیاری از فعالیت ها نیازی به خروج از خانه نداریم و می توانیم تنها با استفاده از تلفن یا اینترنت بسیاری از کارها را انجام دهیم.

بسیاری از خدمات مشاوره ای و روانشناختی هم این روزها به صورت تلفنی ارائه می شوند و این شکل از ارائه خدمات با استقبال بالایی مواجه شده است. ممکن است این سؤال برای بسیاری از ما پیش بیاید که چرا با وجود مراکز مشاوره حضوری، کسی باید از مشاوره تلفنی استفاده کند. در پاسخ به این سؤال می توان به مزایای مشاوره تلفنی اشاره کرد. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن، نسبت به مشاوره های حضوری
  • مناسب بودن برای افراد خجالتی و کسانی که تمایلی به گفت و گوهای رو در رو ندارند
  • مناسب بودن برای افراد پرمشغله که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری ندارند
  • عدم افشای اطلاعات و هویت شخصی افراد

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو این توانایی را دارند که در حوزه های مشاوره خانواده مثل موضوعات تحصیلی و شغلی، حقوقی، نظام وظیفه، کسب و کار و…. به کاربران مشاوره تلفنی بدهند.

موضوعات مشاوره خانواده در رباط کریم ، در آیدانیتو متعدد و متنوع اند اما مهم ترین موضوعات شامل موارد زیر هستند:

ازدواج و زندگی مشترک

آغاز یک زندگی دو نفره و مشترک اصلاً اتفاق بی اهمیتی نیست. وقتی دو نفر تصمیم می گیرند با همدیگر ازدواج کنند، به این معنی است که تصمیم گرفته اند سبک زندگی خودشان را در ابعاد مختلفی تغییر بدهند و یک عمر همراه و همسفر شخص دیگری شوند. طبیعی است که ایجاد چنین تغییری در زندگی نیازمند آگاهی باشد.

در مشاوره ازدواج آیدانیتو، می توانید در زمینه معیارهای انتخاب همسر و شرایط مورد نیاز برای ازدواج آگاه شوید و خودتان و طرف مقابل را بیشتر و بهتر بشناسید.

مسائل جنسی

مسائل جنسی از جمله پر تماس ترین موضوعات در مشاوره های تلفنی اند. چون نیاز جنسی، با وجود این که همیشه در کشور و فرهنگ ما سانسور شده، یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین نیازها است و امروز شاهد این هستیم که اختلالات و ناهماهنگی های جنسی از مهم ترین علل طلاق در ایران اند.

در مشاوره جنسی آیدانیتو، شما می توانید در مورد روش های درمان انواع اختلالات جنسی مثل دیرانزالی، زودانزالی، سردمزاجی، اختلال نعوظ، ناتوانی جنسی، انواع بیماری های مقاربتی و…. اطلاعات کسب کنید و در مورد موضوعات مهمی مثل بهداشت و سلامت جنسی، تربیت جنسی کودکان و….آگاه شوید.

خیانت

روابط فرازناشویی هر روز شایع تر می شوند و در زندگی بسیاری از همسران به معضل تبدیل شده اند. خیانت دلایل متعددی دارد. مهم ترین نکته در مواجهه با بی وفایی همسر این است که بی گدار به آب نزنیم و توانایی کنترل هیجاناتمان را داشته باشیم.

نتایج پژوهش های مختلف روانشناختی نشان می دهند که خیانت الزاماً به معنای پایان زندگی مشترک نیست و بعضی از زندگی های مشترکی که توسط خیانت آسیب دیده اند، بعد از مشاوره و روان درمانی، کاملاً ترمیم و حتی با کیفیت تر از قبل شده اند.

در مشاوره خیانت این امکان برای شما فراهم می شود تا قبل از هر تصمیم هیجانی ای، بهترین راهکار را برای مواجهه با همسری که به شما خیانت کرده انتخاب کنید و در صورت امکان با بخشش خیانت، زندگی مشترکتان را نجات دهید.

اعتیاد

هر چقدر بگوییم اعتیاد یک بلای خانمان سوز است، اگر چه یک جمله کلیشه ای را تکرار کرده ایم اما از واقعیت آن چیزی کم نمی شود. انسان معتاد، نه تنها خود که خانواده اش را هم نابود می کند. خوشبختانه بیماری اعتیاد قابل درمان اما نیازمند آگاهی و اراده است.

در تماس با مشاوران آیدانیتو می توانید در مورد انواع روش های ترک اعتیاد اطلاعات کسب کنید و با توجه به ویژگی های جسمی و روانی فرد معتاد، بهترین روش ترک را انتخاب کنید.

مشاوره خانواده رباط کریم

طلاق

وقتی زن و مردی تصمیم به ازدواج و تشکیل خانواده می گیرند، به ندرت ممکن است جدایی را حتی تصور کنند. آدم ها با هم ازدواج می کنند تا یک عمر در کنار همدیگر زندگی کنند و همراه و همسفر همدیگر باشند. اما گاهی اوقات تنش ها و عدم تفاهم بیش از حد می شود و طلاق تنها راه پیش رو است.

در مشاوره طلاق آیدانیتو، شما می توانید در صورت امکان، با استفاده از راهکارها و تکنیک هایی از طلاق پیشگیری کنید و چنانچه جدایی تنها اتفاق عقلانی ممکن باشد، در مورد روندهای قانونی طلاق و دوران بعد از طلاق، اطلاعات کسب کنید.

فرزند پروری

تولید مثل و فرزند آوری کار مشکلی نیست. اما فرزند پروری از هر کسی بر نمی آید. برای این که بتوانیم انسان های سالم، موفق و توانمندی را وارد جامعه کنیم باید از روانشناسی کودک، اصول تربیتی و بهترین سبک های فرزند پروری آگاه باشیم. پيشنهاد مي كنيم سري هم به مقاله مشاوره كودك و نوجوان بزنيد.

مشاوران آیدانیتو این توانمندی را دارند که مراحل رشد جسمی و روانی کودکان را به شما آموزش دهند و در مورد بهترین سبک های فرزند پروری آگاهتان کنند.

کودکان و نوجوانان

مشکلات و اختلافات فقط مخصوص بزرگسالان نیستند و کودکان و نوجوانان هم ممکن است درگیر انواع بحران شوند. اختلالاتی مثل افسردگی، اضطراب، وسواس، دوقطبی، بیش فعالی و…کودکان و نوجوانان را هم مبتلا می کنند و مسائلی مثل مشکلات تحصیلی، بحران بلوغ، مشکلات رفتاری و…می توانند زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی آن ها را دچار اختلال کنند.

در مشاوره کودکان و نوجوانان، والدین، معلم ها و هر شخص دیگری که با کودکان و نوجوانان در تماس هستند، می توانند روش های درمان اختلالات آن ها و بهترین روش های تعامل با کودکان و نوجوانان را یاد بگیرند.

سالمندان

سالمندان یکی از مهم ترین و ارزشمندترین اقشار جامعه هستند. اما متأسفانه در جامعه ما آن طور که باید به آن توجه نمی شود.

زنان و مردان سالمند مشکلات خاص خودشان را دارند. آن ها به علت کهولت سن، ممکن است بیماری های جسمی مختلفی را تجربه کنند. از سویی دیگر اختلالات روانی خاصی هم وجود دارند که ناشی از دوران سالمندی اند. مشاوره سالمندان فرصتی است که در آن می توان در مورد شرایط منحصر به فرد سالمندان اطلاعات کسب کرد و بهترین روش های تعامل و زندگی با آن ها را یاد گرفت.

اختلالات روانی

این فقط بیماری های جسمی نیستند که انسان ها را دچار بحران می کنند. اختلالات روانی اگر از بیماری های جسمی خطرناک تر نباشد، در همان حد آسیب زا هستند. اختلالاتی مثل افسردگی، اضطراب، وسواس، دوقطبی، اسکیزوفرنی، اختلالات شخصیت، و…..

مشاوره روانشناسی در آیدانیتو این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا در مورد علائم و نشانه های بیماری های روانی، علل این بیماری ها و روش های درمانشان اطلاعات کسب کنید.

در این مقاله به موضوع مشاوره خانواده در رباط کریم پرداختیم. اگر از یک مشکل فردی یا خانوادگی رنج می برید يا نگران و سردرگم اید و می خواهید هر چه زودتر از این وضعیت خلاص شوید مي توانيد با مشاوران آیدانیتو با شماره (پيش شماره تهران 021) 4148500 تماس حاصل فرمایید و پنج دقيقه مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

1 دیدگاه در “مشاوره خانواده در رباط کریم | خدمات مشاوره تلفنی در رباط كريم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *