زندگی مشترک

مرکز مشاوره ازدواج تهران





 

مرکز مشاوره ازدواج تهران

اگر نگوییم ازدواج مهم ترین تصمیم ما در زندگی است، می توانیم به جرأت بگوییم که یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین ها است. وقتی تصمیم می گیریم ازدواج کنیم، در واقع تصمیم می گیریم که سبک زندگی مان را به کل تغییر دهیم و از یک انسان مجرد تبدیل به کسی شویم که علاوه بر خودش، به نوعی مسئولیت های شخص دیگری را هم به عهده دارد.
زندگی مشترک یک زندگی دو نفره و کیفیتش کاملاً  متفاوت با زندگی مجردی است. تجربه عشق، افزایش امید و احساس امنیت از مهم ترین ویژگی های یک ازدواج موفق و سالم است. از سویی دیگر، با ازدواج چالش ها، مسئولیت ها و حتی گاهی تنش ها افزایش می یابند. چون هیچ دو انسانی کاملاً شبیه به همدیگر نیستند و حتی زوج هایی که بیشترین میزان تفاهم را دارند گاهی به مشکل بر می خورند.
پس طبیعی است که هر انسان عاقلی قبل از آغاز زندگی مشترک، آگاهی اش را از معیارهای ازدواج بالا ببرد، با خصوصیات طرف مقابلش بیشتر آشنا شود، سؤال های مهم قبل از ازدواج را بپرسد و…. تا بتواند با آمادگی بیشتری وارد زندگی مشترک شود.
همه این ها باعث شده است که تعداد مراکز ازدواج روز به روز بیشتر شوند و استقبال از آن ها با سرعت افزایش پیدا کند. تعداد زیاد مرکز مشاوره ازدواج تهران گویای جاافتادن این فرهنگ در میان شهروندان ایرانی است که برای ازدواج نباید بی گدار به آب زد.

مشاوره قبل از ازدواج

ممکن است بعضی افراد مخصوصاً زوج های خیلی جوان تصور کنند که عشق و علاقه برای ازدواج کافی است، اما آمار رو به افزایش طلاق این ادعا را رد می کند. دختران و پسران زیادی دیوانه وار عاشق هم می شوند و عمر زندگی زناشویی شان گاهی از شش ماه بیشتر نیست. چون معمولاً هیچ ایده ای از ملزومات ازدواج، معیارهای انتخاب همسر و اهمیت تفاهم در زمینه هایی مثل فرهنگ خانوادگی، سطح اقتصادی و اجتماعی، سطح تحصیلات و… ندارند.

 

 مراکز مشاوره ازدواج در تهران ، دقیقاً همان جایی هستند که به این موارد می پردازند.

مشاوره تلفنی ازدواج

امروز مشاور تلفنی بیشتر از همیشه محبوب و فراگیر شده است. این محبوبیت دلایل بسیاری دارد. افزایش مسئولیت ها و مشغولیت های زندگی مدرن موجب شده که بسیاری از مردم فرصت کافی برای مراجعه به مراکز مشاوره ازدواج در تهران و سایر شهرستان ها نداشته باشند. اما می توانند به راحتی و به واسطه فقط یک تماس تلفنی با بهترین و متخصص ترین مشاورها ارتباط برقرار کنند.

مرکز مشاوره ازدواج تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک فضای هوشمند آموزش و مشاوره در تهران است که از سایر شهرستان ها هم می توان با آن تماس گرفت. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو در زمینه های مختلف خانواده، تحصیلی، مهاجرت، نظام وظیفه و… به مخاطبان مشاوره می دهند.
ازدواج یکی از مهم ترین و پرتماس ترین موضوعات مشاوره خانواده است و بسیاری از افرادی که در جست و جوی مرکز مشاوره ازدواج تهران و سایر شهرستان ها هستند، در تماس با مشاوران ازدواج آیدانیتو، به پاسخ سؤال هایشان دست پیدا می کنند و با آگاهی بیشتری در مورد آغاز زندگی مشترک فکر و اقدام می کنند.
در ادامه مطالعه مقاله مشاوره قبل از ازدواج را به شما پیشنهاد می کنیم.

قصد ازدواج دارید؟ با کسی در ارتباط هستید؟ مطمئن نیستید که نامزدتان همسر مناسبی برای شما باشد؟ از معیارهای ازدواج بی خبرید؟ کسی را دوست دارید که قصد ازدواج با شما را ندارد؟ می خواهید قبل از ازدواج از اطلاعات یک مشاور باتجربه و متخصص باخبر شوید؟

با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *