معرفی مدارس نمونه دولتی

مدارس نمونه دولتی اصفهان

مدارس نمونه دولتی اصفهان

مدرسه ها همیشه از جمله مورد توجه ترین سازمان ها و نهادهای تربیتی در جوامع مختلف به شمار می روند. این اماکن آموزشی با هدف هایی همچون شناخت و شکوفایی توانایی ها و استعدادهای درونی دانش آموزان در پایه های تحصیلی مختلف و در بعدهای مختلفی همچون اجتماعی، آموزشی، دینی و مذهبی راه اندازی و هدایت می گردند.

اجتماعی کردن فرزندان و دانش آموزان این مملکت از جمله کارکردهای عمومی اصلی آموزش و پرورش محسوب می شود، مفاهیمی جامع همچون خودرهبری، هویت جویی، استقلال، تشخیص طلبی و خود کفایتی در طول دوران تحصیل فرد در مدارس در وجود دانش آموز شکل پیدا می کنند. در این بین، مدارسی به نام مدارس نمونه دولتی سهمی بسیار مؤثر و قابل توجه در آموزش و تعلیم و تربیت آینده سازان این مملکت دارند. مدارسی که همواره سعی در ارائه بهترین کیفیت از خدمات آموزشی را به دانش آموزان دارند و بدین جهت شمار زیادی از خانواده ها تمایل زیادی به ادامه تحصیل فرزندان دلبندشان در این قبیل مدارس را دارند. در این مطلب بحث در مورد مدارس دولتی اصفهان را خدمت شما دوستان مطرح می کنیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعاتی کامل و جامع را در رابطه با مدارس نمونه دولتی اصفهان به دست آورید. ثبت نام کتاب درسی جزو مهمترین مرحله های ورود به مدرسه است پس حتما پیگیر این موضوع باشید.

مدرسه نمونه دولتی اصفهان

مدرسه نمونه دولتی اصفهان، از جمله مدارسی است که همواره سعی دارد دانش آموزان دارای بهره هوشی بالا و مستعد را جهت ادامه تحصیل جذب کند. به علاوه، در این قبیل مدارس همواره معلمانی به کار گرفته می شوند که از تجربه بسیار بالایی در زمینه تدریس برخوردار هستند و مهارت بالایی در این زمینه دارند. امکانات فوق العاده عالی و مناسب حال دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی اصفهان پیامد مثبتی جز افزایش سطح سواد و آگاهی را در دانش آموز به همراه ندارد. بالاتر رفتن کیفیت خدمات آموزشی و پرداخت مبلغ شهریه کمتر در قیاس با سایر مدارس از جمله مدارس غیرانتفاعی از عوامل توجه و جذب خانواده به تحصیل دلبندانشان در مدارس نمونه دولتی اصفهان به شمار می روند.

نتایج مدارس نمونه دولتی اصفهان

همان طور که مطلع شدید، آزمون جامع نمونه دولتی اصفهان در هر سال تحصیلی و برای ورود دانش آموزان فارغ التحصیل دوره ششم به هفتم درست بعد از به پایان رسیدن امتحان های ترم دوم تحصیلی بود. آزمونی بسیار مهم که معیار خوبی برای ارزیابی و سنجش مهارت ها و توانایی های دانش آموزان محسوب می شد. این آزمون فرق هایی نیز با آزمون مشهور و شناخته شده تیزهوشان داشت. تمامی دانش آموزان کوشا و مستعد امکان شرکت در این آزمون مهم و ارزیابی و محک زدن توانایی های خود را داشتند. نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در سایتی تحت عنوان azmoon.medu.ir و نتایج آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم در سایت hoosh.medu.ir منتشر می شود. هر کدام از دانش آموزان با ورود به سایت مذکور و وارد کردن رمز عبور و نام کاربری خود به آسانی می توانست نتایج مدارس نمونه دولتی را ملاحظه نماید. اما بر طبق جدیدترین اخبار منتشره، آزمون نامبرده لغو شد و جذب دانش آموزان در مدارس فقط با شرکت وی در آزمون سنجش امکان پذیر است.

لیست مدارس نمونه دولتی اصفهان

در این بخش از مقاله پیش رو به ذکر اسامی مدارس نمونه دولتی اصفهان از جمله دبیرستان های نمونه دولتی اصفهان برای شما دوستان می پردازیم.

نام مدرسه

نوع مدرسه

آدرس

خدیجه کبری (س)دخترانه- دوره دوم متوسطاصفهان- ناحیه 3
فرهنگ 1پسرانه- دوره دوم متوسطهاصفهان- ناحیه 4
شهید زندی زادهپسرانه- دوره دوم متوسطهاصفهان- ناحیه 2
شهید همتپسرانه- دوره دوم متوسطهاصفهان- شهرضا
امام خامنه ایپسرانه- دوره دوم متوسطهاصفهان- کاشان
فرهنگ 1پسرانه- دوره دوم متوسطاصفهان- ناحیه 2 اصفهان
شهیدمحمدمهدی نیلفروشزادهپسرانه- دوره دوم متوسطاصفهان- ناحیه 1 اصفهان
شهید مطهریپسرانه- دوره دوم متوسطاصفهان- خمینی شهر
زنده یاد حسینیدخترانه- دوره دوم متوسطاصفهان- شهرضا
15 خرداددخترانه- دوره دوم متوسطاصفهان- خمینی شهر

کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی اصفهان

همراه داشتن کارت ورود به جلسه تا پیش از حذف آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان از ضروریات بود. در صورت عدم برخورداری از کارت اجازه حضور در جلسه آزمون به داوطلب نخواهد شد.
در این مقاله به تحلیل و بررسی مدارس نمونه دولتی اصفهان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله معرفی مدارس شاهد اصفهان بزنید.
اگر سوالی در زمینه مدارس نمونه دولتی اصفهان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *