لیست مدارس شاهد

مدارس شاهد تهران






مدارس شاهد تهران

مهم ترین و اولین عامل مؤثر در تربیت فرزندان و شکل گیری شخصیت آن ها خانواده است. اما بعد از این نهاد مهم مدرسه به عنوان مهم ترین نهاد تأثیر گذار بر افراد شناخته می شود. در دنیای امروز که والدین بنا به دلایلی چند زمان کمتری را با فرزندانشان سپری می کنند، مدرسه جایگاه پررنگ و مهمی پیدا کرده است. در نتیجه انتخاب مدرسه ای مناسب و با کیفیت برای کودکان و نوجوانان از اهمیتی خاص و ویژه برخوردار است. از جمله مدارسی که از سطح کیفی بسیار بالایی در ایران برخوردار است می توان به مدارس شاهد اشاره کرد. در ارتباط با تفاوت مدارس شاهد با مدارس عادی دولتی و سطح کیفی آن ها باید اشاره کنیم که این مدارس از جهت امکانات بسیار بهتر از مدارس عادی هستند. خوشبختانه در طی سال های اخیر شاهد استقبال گسترده خانواده ها از ادامه تحصیل فرزندانشان در مدارس شاهد بوده ایم. این موضوع، از امکانات بالا و کیفیت تحصیل در این قبیل مدارس نشأت می گیرد. از طرف دیگر، دبیران و اساتید مدارس شاهد معمولاً جز بهترین معلمان هستند. در این مقاله، به طور اخص اطلاعاتی را راجع به مدارس شاهد تهران در اختیارتان قرار می دهیم پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامع و کاملی را در ارتباط با مدارس شاهد تهران به دست آورید.

ثبت نام مدارس شاهد تهران

جهت ثبت نام در مدارس شاهد تهران در ابتدا باید اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با شرایط ثبت نام در این قبیل مدارس به دست آورید. در حال حاضر، در حدود 373 هزار و 231 دانش آموز در مدارس شاهد تهران در حال تحصیل هستند. تعداد این مدارس به یک هزار و 350 مدرسه می رسد. حدود 50 درصد از دانش آموزان مدارس شاهد تهران را جامعه ایثارگری تشکیل می دهند. جهت افزایش سطح کیفی مدارس شاهد تهران ارزیابی جامعی از فعالیت آن ها در پایان هر سال تحصیلی صورت می گیرد. در این بخش به ذکر شرایط ثبت نام در این مدارس برای شما می پردازیم.

شرایط ثبت نام افراد عادی در مدرسه های شاهد تهران

شرایط نام نویسی دانش آموزان عادی در مدارس شاهد تهران با توجه به ثبت نام فرزندان شهدای مدافع حرم کمی متفاوت به نظر می رسد. به عنوان نمونه ثبت نام افراد عادی در این مدارس و جهت ورود به پایه های دهم و هفتم متوسطه و همین طور اول دبستان به وسیله سامانه سجا و به شکل اینترنتی صورت می گیرد. هر فرد بنا به شرایط عمومی و علمی خود و بر طبق ظرفیت خالی مدارس و دستورالعمل ثبت نام امکان ثبت نام در مدارس شاهد را دارد. علاوه بر این، دانش آموزان عادی پایه اول ابتدایی در صورت کسب امتیازات لازم و دارا بودن شرایط عمومی می توانند ثبت نام خود را در مدارس شاهد انجام دهند. ثبت نام دانش آموزان در پایه هفتم در صورت کسب مقیاس خوب در حداکثر یکی از دروس و نمره خیلی خوب در بقیه درس ها و یا اخذ مقیاس خیلی خوب در کلیه دروس در امتحان های نوبت دوم پایه ششم ابتدایی مقدور است.

دانش آموزان پایه دهم در صورت قبولی با معدل کل 16 در پایه نهم و کسب شرایط ورود به رشته و شاخه مورد نظر مطابق نمونه برگه هدایت تحصیلی و به دست آوردن امتیازات لازم امکان ثبت نام در مدارس شاهد تهران را بدون هیچ مانعی دارند.

هزینه ثبت نام در مدارس شاهد تهران

هزینه ثبت نام در مدارس شاهد تهران به جهت کلاس های جبرانی و تقویتی در فعالیت های فوق برنامه اخذ می شود. حداقل شهریه در سال های جاری برای مدارس ابتدایی حداقل 380 و حداکثر 580 هزار تومان است. از طرف دیگر هر دانش آموز جهت تحصیل در دوره اول متوسطه مبلغی معادل حداقل 440 هزار و حداکثر 660 هزار تومان و برای ثبت نام در دروه دوم متوسطه حداقل باید 530 و حداکثر 860 هزار تومان را باید بپردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

زمان ثبت نام مدارس شاهد تهران

با توجه به تجربیات ما از سال های قبل ثبت نام در پایه های مختلف تحصیلی مدارس شاهد تهران هر ساله از اول خرداد تا اواسط ماه مرداد انجام می شود. هر فرد پس از انجام ثبت نام اینترنتی در سایت سجا باید مدارک خود را جهت قطعی شدن ثبت نام ارائه نمایند. توجه داشته باشید که در زمان ارائه حضوری مدارک در مدارس شاهد حضور یکی از والدین دانش آموز الزامی است.

در این مقاله به تحلیل و بررسی مدارس شاهد تهران پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام مدارس شاهد بزنید.
اگر سوالی در زمینه مدارس شاهد تهران ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *