آیدانیتو > مدارس شاهد اهواز
لیست مدارس شاهد

مدارس شاهد اهواز

مدارس شاهد اهواز

تحصیل مهم و ضروری محسوب می شود و محل و مدرسه انتخابی نیز اهمیت بالایی دارد. به همین دلیل است که بسیاری از والدین تمام تلاش خود را می کنند تا فرزندشان در مدرسه ای با سطح علمی عالی پذیرفته شود. یکی از این مدارس، مدرسه شاهد است. هر ساله تمامی مدارس شاهد از جمله مدارس شاهد اهواز اقدام به پذیرش دانش آموزان با شرایط خاص در مقاطع ابتدایی، اول متوسطه دوم متوسطه می کنند.

پذیرش فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 50 درصد در مدارس شاهد اهواز به طور قطعی انجام می شود، اما پذیرش سایر دانش آموزان تنها در صورتی که امتیاز لازم را کسب کنند امکان پذیر است. برای اطلاع از این که آیا امتیاز لازم برای ثبت نام در مدارس شاهد اهواز را دارید یا خیر و همچنین اطلاع از جدول امتیاز بندی مقاله ثبت نام مدارس شاهد را مطالعه کنید.

لیست مدارس شاهد اهواز

برای آن که بتوانید مدارس شاهد اهواز تحصیل کنید، لازم است مراحل ثبت نام را طی کنید. ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود بنابراین در زمان ثبت نام به سایت سجا مراجعه کنید و با ورود به پروفایل خود اطلاعات و مدارک لازم را وارد و پیش ثبت نام کنید. سپس منتظر اعلام نتایج بمانید. در جدول زیر لیست و آدرس برخی از مدارس شاهد اهواز مقطع ابتدایی را آورده ایم.

نام مدرسهآدرسجنسیت
امام هادی (ع)کوی نبوت، خیابان حافظ1پسرانه
شهید بهنام محمدیچهاراه آبادان جنب پمپ بنزینپسرانه
لاله های امامشهرک شهدا-روبروی زیتون کارمندیدخترانه
شاهد فاطمیهخ شهید محمدیان-بعد از خیابان جهانیاندخترانه
شکوفه های انقلابکوی پردیس بلوار اصلی روبروی دانشگاه آزاددخترانه

برای اطلاع از تمامی مدارس شاهد اهواز می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

لیست مدارس راهنمایی شاهد اهواز

مقطع راهنمایی که در حال حاضر به متوسطه اول تغییر نام داده است نیز یکی از مقاطعی است که شما می توانید به مدارس شاهد اهواز وارد شوید. در جدول زیر سعی کرده ایم مدارس شاهد اهواز در مقطع اول متوسطه را معرفی کنیم. توجه داشته باشید پذیرش در مدارس شاهد اهواز نیازمند دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی است.

نام مدرسهآدرسجنسیت
شاهد خیبرکوی گلستان، کوی سعدی-خیابان همدانپسرانه
امام محمد باقر (ع)نرسیده به پیچ کارون جنب آتش نشانیپسرانه
جهادگرانفاز2 پاداد خیابان47 بصیر شرقیپسرانه
صابرینکمپلو کوی 15 خردادپسرانه
شاهد رضواندهستاندخترانه
جهاد اسلامخیابان زمزمدخترانه
شاهد فاطمیهخیابان آیت الله بهبهانیدخترانه

ثبت نام در مدارس شاهد شرایطی دارد و تمامی افراد نمیتوانند در این مدارس تحصیل کنند از این رو قبل از اقدام به ثبت نام در مدارس شاهد اهواز شرایط عمومی و اختصاصی را بررسی کنید. به این منظور میتوانید از راهنمای ثبت نام مدارس شاهد استفاده کنید.

در این مقاله سعی کردیم شما را با چندی از مدارس شاهد اهواز آشنا کنیم. جهت اطلاع از مدارس بیشتر و آدرس مدارس شاهد اهواز می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

1 دیدگاه در “مدارس شاهد اهواز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *