انتخاب رشته ریاضی و فیزیک

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما آزاد

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما آزاد






محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما آزاد

همان طور که در جریان هستید نخستین هواپیما در دنیا به وسیله برادران رایت و در سال 1903 در آسمان به پرواز درآمد در آن زمان از مهم ترین دغدغه ها برای این دو برادر حفظ سلامت سرنشینان هواپیما و داشتن ایمنی در هواپیما بود. حتی اکنون هم علی رغم گذشت سال های زیادی از آن روز و با وجود پیشرفت های شگرفی در زمینه صنعت پرواز و هواپیما سازی در دنیا هنوز هم مسئله مطمئن و ایمن ساختن پرواز از جمله مهم ترین مسائل برای شرکت های هواپیمایی و کارخانه های هواپیمایی است. به طور قطع به یقین ایمنی در هر پرواز باید تأمین شود به عبارت دیگر کلیه سطوح و سیستم ها و قطعات یک هواپیما باید از جهت فنی در علامتی کامل و وضعیت مطلوبی باشد. بدین منظور، کارخانه های سازنده هر هواپیما اقدام به تنظیم بازرسی منظمی برای هر هواپیما به کمک سازمان هواپیمایی کشوری می کند. بدین ترتیب، کلیه قطعات در ساعت های معینی مورد بررسی کامل و دقیق قرار می گیرند و در صورت داشتن هر گونه ایرادی در صورت امکان تعمیر می شود و در غیر اینصورت عوض می گردند. این کار در شرکت های هواپیماسازی به وسیله متخصصان تعمیر و نگهداری هواپیما انجام می پذیرد. به دلیل علاقه احتمالی شماری از داوطلبان و متقاضیان به رشته مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما در دانشگاه آزاد موضوع مقاله حاضر را به محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما آزاد اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما آزاد به دست آورید. در ابتدا بهتر است توضیحاتی هر چند مختصر را در رابطه با رشته تحصیلی مهندسی و تعمیر و نگهداری هواپیما ارائه دهیم.

در مورد رشته مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما چه می دانید؟

هدف اساسی از ایجاد و ورود رشته تحصیلی تعیین اصول لازم برای تعمیر و نگهداری هواپیما مدیریت، بهسازی و بازسازی سیستم های مکانیکی هلیکوپتر و هواپیما برای کارشناسان و متخصصان مشغول به انجام وظیفه در این زمینه است. کلیه دانشجویان رشته تعمیر و نگهداری هواپیما باید اطلاعات پایه ای را در 4 قسمت دانش عمومی و پایه، کارگاه های تخصصی شامل دروس عملی تمامی درس های اختصاصی و زبان انگلیسی کسب می کنند. پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی و فارغ التحصیل شدن دانشجویان این رشته تحصیلی افراد دانش آموخته به هواپیمایی ایران معرفی می گردند تا در امتحان موتور به بدنه هواپیما حضور پیدا کنند. هر فرد در صورت قبولی در این آزمون مدرک پایه ای را دریافت می کنند که بر طبق آن امکان اشتغال در شرکت های حمل و نقل هوایی را خواهند داشت. از جمله توانایی های هر فرد جهت ادامه تحصیل در رشته مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما و البته فعالیت در این زمینه می توان از علاقه به انجام کارهای فنی و داشتن پشتکار و خلاقیت اشاره کرد.

دانشگاه های پذیرنده مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما آزاد

در این قسمت از مطلب مربوط به محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما آزاد به ذکر دانشگاه های پذیرنده این رشته در مقطع کاردانی ناپیوسته آزاد برای شما می پردازیم. جهت کسب اطلاع دقیق از وجود رشته مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما در سایر مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

دانشگاه های پذیرنده مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی- مرکز مهربان

دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین- واحد تاکستان

دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی- مرکز کوکان

دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین- مرکز آوج

محل قبولی مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما آزاد

در ارتباط با محل قبولی و رتبه لازم جهت قبولی در یکی از بهترین دانشگاه های آزاد باید عرض کنیم که به دلیل جذب دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب هیچ گونه رتبه قبولی بر عکس چند سال قبل برای آن وجود ندارد.
در این مقاله به تحلیل و بررسی محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما آزاد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد بزنید.
اگر سوالی در زمینه محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما آزاد ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *