آیدانیتو > محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت دولتی آزاد 98
انتخاب رشته تجربی, انتخاب رشته ریاضی و فیزیک, انتخاب رشته علوم انسانی

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت دولتی آزاد 98





محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت دولتی آزاد 98

در این مقاله به موضوع محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت دولتی آزاد 98 خواهیم پرداخت. داوطلبانی که قصد دارند در رشته مدیریت دولتی ادامه تحصیل دهند با مطالعه مقاله محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده، مدیریت دولتی آزاد، علاوه بر اطلاع از دانشگاه های پذیرنده مدریت دولتی با رتبه های قبولی این دانشگاه ها آشنا خواهید شد، لازم است قبل از ارائه لیست دانشگاه ها، شما را با جزئیات رشته مدیریت دولتی آشنا کنیم، چه گروه هایی مجاز به انتخاب رشته مدیریت دولتی هستند؟ در ادامه به این موضوع اشاره شده است:

معرفی رشته و زیرگروه مدیریت بازرگانی

مدیریت بازرگانی به عنوان رشته ای شناور در سه گروه آزمایشی اصلی (ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی) قرار دارد، بنابراین داوطلبان رشته ریاضی، تجربی، انسانی مجاز هستند رشته مدیریت دولتی را انتخاب کنند. مدیریت دولتی در زیرگروه 1 گروه آزمایشی ریاضی و فنی، زیرگروه 4 گروه آزمایشی علوم تجربی، زیرگروه 3 گروه آزمایشی علوم انسانی قرار دارد. در ادامه مقاله محل قبولی و دانشگاه پذیرنده مدیریت دولتی آزاد 98، لیست دانشگاه های پذیرنده این رشته را مشاهده خواهید کرد.
واحد دانشگاه آزاداستان
واحد فیروزکوهتهران
واحد مشهدخراسان رضوی
  همان طور که مشاهده کردید، تنها 2 دانشگاه ها در دو استان در رشته مدیریت دولتی پذیرش می کنند. بنابراین داوطلبان مدیریت دولتی در هر سه رشته تحصیلی تنها دو انتخاب خواهند داشت، با توجه به تعداد دانشگاه های ارائه دهنده، مدیریت دولتی، رقابت بین داوطلبان بیشتر خواهد شد. از مهم ترین عوامل موفقیت انتخاب رشته آگاهانه است، اطلاع از محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده رشته مورد علاقه ی خود (مدیریت دولتی) در نتیجه انتخاب رشته موفق تر خواهید بود. تنها دلیل پذیرش کسب رتبه قبولی در کارنامه نیست. انتخاب رشته صحیح از مراحل حساس محسوب می شود که نیاز است با مشورت افراد آگاه انجام شود. مشاوران آیدانیتو آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان هستند.

رتبه و تراز قبولی مدیریت دولتی دانشگاه آزاد

با توجه به تعداد کم دانشگاه های پذیرنده رشته مدیریت دولتی برای اینکه بدانید چه رتبه ای نیاز است تا در دانشگاه مورد نظر خود (دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد) پذیرفته شوید، با این مبحث همراه ما باشید. البته لازم است به این نکته توجه کنید که معیار پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، تراز کسب شده داوطلبان است، بنابراین داوطلبان باید ابتدا تراز خود را مقایسه کنند.
نام واحد دانشگاه آزاد اسلامیتراز قبولیرتبه (کشوری ) قبولی
واحد فیروزکوه4500-630025000-40000
واحد مشهد3300-500023000-36800

 

تأثیر سوابق تحصیل در قبولی مدیریت دولتی آزاد

علاوه بر رتبه کسب شده در کنکور سراسری سوابق تحصیلی داوطلبان، تأثیر مثبت در پذیرش آنها ایجاد خواهد کرد، تأثیر مثبت به این معناست که اگر اعمال سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) تأثیر مثبت در تراز داوطلبان داشته باشد، سوابق اعمال می شود اما اگر باعث کاهش تراز داوطلب شود، سوابق داوطلب اعمال نخوهد شد، لازم به ذکر است تأیید سوابق تحصیلی در تراز کسب شده داوطلبان و در نتیجه رتبه کسب شده، مؤثر خواهد بود و به طور غیر مستقیم در انتخاب رشته نیز اثرگذار است.
بعد از مطالعه محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت دولتی آزاد 98 مقاله  انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت 98  را مطالعه کنید.
درصورت داشتن هر گونه سؤال پیرامون انتخاب رشته در رتبه قبولی مدیریت دولتی آزاد 98 با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *