آیدانیتو > محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده شنوایی شناسی سراسری
انتخاب رشته تجربی

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده شنوایی شناسی سراسری






محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده شنوایی شناسی سراسری

رشته شنوایی سنجی به عنوان یکی از بهترین رشته های دانشگاهی به عنوان رشته ای نوپا در کشور شناخته می شود. کارشناسان این رشته تحصیلی جهت پیشگیری و شناسایی اختلالات مختلف شنوایی از باز توانی حس تعادلی درمان به وسیله تمرینات ورزشی و ناتوانی بهره می گیرند. باید عرض کنیم که رشته شنوایی شناسی تنها تا دوره ارشد در کشورمان جذب دانشجو دارد و امکان تحصیل در مقطع دکتری آن در مراکز دانشگاهی ایران مهیا نیست. حتماً  مطلع هستید که ماراتن نفس گیر کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها در سال 98 به زودی آغاز می شود و بازتوانی های دانش آموزان و داوطلبان در معرض آزمایش گذاشته می شود پس از شرکت در آزمون سراسری نوبت به انتخاب رشته های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه ها می رسد.  از میان رشته های تحصیلی گروه آزمایشی علوم تجربی که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص می دهد می توان از رشته شنوایی شناسی یاد کرد. هر یک از داوطلبان مایل به انتخاب رشته شنوایی شناسی تمایل به اطلاع از محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده شنوایی شناسی سراسری دارند. از این رو بحث مقاله حاضر را به توضیح در رابطه با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده شنوایی شناسی سراسری اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات موثق و درستی را در رابطه با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده شنوایی شناسی سراسری به دست آورید. در ابتدا لازم می دانیم مختصری رشته شنوایی شناسی را خدمت شما دوستان داوطلب معرفی کنیم.

آشنایی با رشته شنوایی شناسی

رشته شنوایی شناسی از چند شاخه حفاظت و پیشگیری، توانبخشی و تشخیصی تشکیل شده است که در هر یک از این شاخه ها به موضوع خاصی پرداخته می شود. در رابطه با آینده شغلی و بازار کار این رشته تحصیلی دانشگاهی  در ایران بسیار مناسب است و کلیه دانش آموختگان رشته شنوایی شناسی امکان فعالیت در مدارس ناشنوایان، بیمارستان ها، درمانگاه ها و مراکز درمانی را دارند.

دانشگاه های پذیرنده شنوایی شناسی سراسری

در این بخش از مقاله مرتبط با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده شنوایی شناسی سراسری به ذکر دانشگاه های پذیرنده این رشته برای شما دوست عزیز داوطلب می پردازیم.

دانشگاه های پذیرنده شنوایی شناسی سراسری

دانشگاه علوم پزشکی همدان

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

دانشگاه علوم پزشکی شیراز

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور

دانشگاه علوم پزشکی بابل

دانشگاه علوم پزشکی تهران

دانشگاه علوم پزشکی ایران

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

تراز قبولی شنوایی شناسی سراسری

در آخرین بخش از مقاله پیش رو به ذکر تراز قبولی رشته شنوایی شناسی در شماری از دانشگاه های پذیرنده این رشته تحصیلی برای شما دوستان عزیز کنکوری می پردازیم.

تراز قبولی شنوایی شناسی سراسری

دانشگاه علوم پزشکی تهران

3200 تا 3000

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

3600 تا 3300

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

4000 تا 3700

دانشگاه علوم پزشکی همدان

4500 تا 4000

دانشگاه علوم پزشکی بابل

5000 تا 4500

 در این مقاله به تحلیل و بررسی محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده شنوایی شناسی سراسری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کارنامه و رتبه قبولی کنکور سراسری شنوایی شناسی 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده شنوایی شناسی سراسری ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *