آیدانیتو > مبلغ شهریه ارشد تربیت مدرس شبانه چقدر است؟
کارشناسی ارشد

مبلغ شهریه ارشد تربیت مدرس شبانه چقدر است؟

شهریه ارشد تربیت مدرس شبانه






مبلغ شهریه ارشد تربیت مدرس شبانه چقدر است؟

دوره شبانه دانشگاه ها از جمله دوره هایی است که در تمامی مقاطع از جمله کارشناسی، دکتری و کارشناسی ارشد دیده می شود. تحصیل در دوره شبانه دانشگاه های سراسری برای داوطلبان و متقاضیان هیچ تفاوتی با قوانین و شرایط دوره روزانه دانشگاه ها ندارد. در حقیقت، تنها فرقی که بین تحصیل در دوره شبانه با دوره روزانه دیده می شود در پرداخت شهریه آن هم در هر یک از ترم های تحصیلی است که هر فرد مشغول به تحصیل در دانشگاه های شبانه ملزم به پرداخت آن هستند. دانشگاه تربیت مدرس تهران در میان دانشگاه های با کیفیت و عالی کشور قرار دارد. با بذل توجه به این موضوع که اطلاع از میزان شهریه ارشد تربیت مدرس شبانه برای هر کدام از داوطلبان مایل به تحصیل در این دوره از دانشگاه تربیت مدرس شبانه برای هر کدام از داوطلبان مایل به تحصیل در این دوره از دانشگاه تربیت مدرس ضروری به نظر می رسد. قصد داریم تا اطلاعاتی را در ارتباط با شهریه ارشد تربیت مدرس شبانه در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. از طرف دیگر تا چند مدت دیگر نوبت به انتخاب رشته کارشناسی ارشد ورودی دانشگاه ها در کلیه دوره های تحصیلی از جمله دوره شبانه می رسد. در نتیجه پیشنهاد ما این است که داوطلبان قبل از انجام هر انتخاب رشته ای در ارشد تربیت مدرس کلیه اطلاعات ضروری را در ارتباط با شهریه ارشد تربیت مدرس شبانه به دست آورند.

شهریه ارشد تربیت مدرس شبانه

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری ورودی ارشد دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی وضعیت هر یک از داوطلبان در کارنامه کارشناسی ارشد کاملاً مشخص و مبرهن است. از این رو کلیه تمامی متقاضیانی که مطابق این کارنامه منتشر شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور فرصت انتخاب رشته به آن ها داده شده است و یا به اصطلاح اهالی درس و کتاب مجاز به انتخاب رشته های دانشگاهی در دوره شبانه یا نوبت دوم دانشگاه تربیت مدرس شده اند می توانند به راحتی دست به انتخاب رشته محل های مربوط به دوره شبانه یا نوبت دوم دانشگاه تربیت مدرس بزنند.پیشنهاد می کنیم که حتماٌ پیش از هر گونه اقدامی در جهت انتخاب رشته و همین طور ثبت نام در ارشد تربیت مدرس شبانه از میزان شهریه پرداختی آن اطلاع حاصل کنید. 

نحوه محاسبه شهریه ارشد تربیت مدرس شبانه

در رابطه با نحوه محاسبه شهریه ارشد تربیت مدرس شبانه باید خدمت شما عرض کنیم که شهریه ارشد تربیت مدرس شبانه از چند بخش تشکیل شده است. موضوع مهم دیگر این که شهریه ارشد تربیت مدرس شبانه برای هر کدام از گروه های آموزشی انسانی و غیرانسانی به صورت کاملاً جداگانه برای دانشجویان محاسبه می شود. با این اوصاف هر یک از داوطلبان باید با توجه به گروه آزمایشی خود در دوره ارشد به دنبال مطلع شدن از شهریه ارشد تربیت مدرس شبانه باشند.

مبلغ شهریه ارشد تربیت مدرس شبانه

در این بخش از مقاله حاضر به ذکر مبلغ شهریه ارشد تربیت مدرس شبانه در گروه آموزشی علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس( ثابت و متغیر) برای شما می پردازیم. جهت کسب اطلاعاتی دقیق و موثق در ارتباط با شهریه ارشد تربیت مدرس شبانه برای هر واحد پایان نامه، شهریه هر واحد صلاحیت مدرسی و همین طور شهریه ارشد تربیت مدرس شبانه در  گروه علوم انسانی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دوره

شهریه ثابت هر نیمسال

شهریه متغیر برای هر واحد

شبانه

7.563.000

شهریه نظری

شهریه عملی

شهریه جبرانی نظری

شهریه جبرانی عملی

1.345.000

2.018.000

674.000

1.009.000

نکته ای که باید در اینجا به آن اشاره کنیم این است مبلغ شهریه نوشته شده در بالا بر طبق نرخ شهریه ارشد تربیت مدرس شبانه در سال 97 نوشته شده است و در حال حاضر اطلاعات کامل و موثقی از نرخ روز شهریه ارشد تربیت مدرس شبانه در سال 98 در دست نیست. برای کسب اطلاع از نرخ شهریه ارشد تربیت مدرس شبانه با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی شهریه ارشد تربیت مدرس شبانه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ارشد بدون کنکور شبانه بزنید.
اگر سوالی در زمینه شهریه ارشد تربیت مدرس شبانه ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *