بدون کنکور, لیست رشته ها, لیست رشته ها کاردانی بدون کنکور مجازی, لیست رشته ها کاردانی به کارشناسی بدون کنکور مجازی, لیست رشته های کارشناسی بدون کنکور مجازی

لیست رشته های بدون کنکور مجازی 1400

لیست رشته های بدون کنکور مجازی 98

لیست رشته های بدون کنکور مجازی 1400

دانشگاه الکترونیکی یا مجازی از زمان همگانی شدن استفاده از شبکه جهانی اینترنت به روی کار آمد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که این دانشگاه به نام دانشگاه قرن بیست و یکم در میان مردم دنیا شناخته شده است. باید بگوییم که نخستین کشور مؤسس دانشگاه الکترونیکی کشور آمریکا بود. تنها وسایل مورد نیاز جهت تحصیل در این دانشگاه، اینترنت و لپ تاپ یا رایانه است. دانشگاه مجازی این امکان را فراهم می کند تا هر فردی در هر مکان و زمانی بتواند آموزش های مورد نیاز خود را دریافت نماید. کشور ما ایران نیز از وجود دانشگاه های مجازی بی نصیب نمانده و طی چند سال اخیر شاهد راه اندازی این نوع داشنگاه ها در ایران بوده ایم. تا پیش از این تحصیل در دانشگاه های مجازی تنها از طریق شرکت در آزمون ورودی دانشگاه ها میسر بود. اما در حال حاضر با توجه به سوابق تحصیلی و شرکت در دوره های بدون آزمون می توان به ادامه تحصیل در این دانشگاه پرداخت. در با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور مجازی در این نوشته می توانید تصمیم بهتری در رابطه با انتخاب رشته در این دانشگاه بگیرید. علاوه بر ذکر لیست رشته های بدون کنکور مجازی 1400، مزیت های استفاده از آموزش های مجازی برای دانشجویان و نحوه ثبت نام و جذب دانشجویان مجازی نیز در این مطلب گنجانده شده اند.

آموزش های مجازی چه مزایایی برای دانشجویان دارد؟

در این بخش از نوشته پیش رو به بیان مزیت های استفاده از آموزش های مجازی برای دانشجویان می پردازیم.
  • استفاده از محتوای درسی ارائه شده در هر زمان و مکان (به عنوان مثال در مسافرت ها)
  • بهره گیری از به روزترین و پیشرفته ترین روش های آموزشی
  • عدم صرف هزینه زیاد برای رفت و آمد به دانشگاه
  • نیاز نداشتن به آمد و شدهای مکرر به دانشگاه و حضور فیزیکی دانشجو
  • بالاتر رفتن سطح کیفی یادگیری در فرد
  • امان چندین بار مطالعه و بازنگری محتوای درسی با ذخیره کردن آن ها در کامپیوتر یا لپ تاپ

نحوه پذیرش دانشجوی بدون کنکور در دانشگاه های مجازی به چه صورت است؟

همانند سایر دوره های بدون کنکور ورودی دانشگاه ها، جذب دانشجو بدون برگزاری آزمون در دانشگاه مجازی نیز بر طبق سوابق تحصیلی فرد در دوران متوسطه صورت می گیرد. بنابراین، داشتن مدارکی همچون مدرک کاردانی پیوسته، دیپلم 1400 کاملاً ضروری به نظر می رسد.

فراخوان گزینش دانشجویان در دوره های مجازی چه زمانی است؟

ثبت نام در دانشگاه های مجازی در دو ماه مهر و بهمن انجام می گیرد. به عبارت دیگر افراد مایل به ورود به دانشگاه از ماه مهر باید در ماه مرداد اقدام به ثبت نام و انتخاب کد رشته ها نمایند. اما داوطلبان علاقه مند به شروع تحصیل از ماه بهمن باید بدانند که  فراخوان ثبت نام در دوره های بدون آزمون مجازی در ماه آبان اعلام می گردد. هر فرد، باید در زمان ثبت نام در این دوره ها مراحل زیر را طی کند:

1- بررسی و تحصیل دفترچه انتخاب رشته انتشار یافته به وسیله سایت سازمان سنجش
2- دریافت کارت اعتباری با پرداخت مقدار معینی پول
3- نوشتن شماره پرونده و کد رهگیری در برگه و نگهداری از آن پس از طی این مراحل، در نهایت باید منتظر اعلام نتیجه نهایی بمانید.

برای آگاهی از زمان پذیرش دانشگاه های مجازی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

شرایط تحصیل در دوره های مجازی بدون آزمون

توجه داشته باشید که امکان تغییر رشته و انتقالی به سایر دانشگاه های سطح کشور برای دانشجویان دوره های مجازی وجود ندارد. موضوع دیگر اینکه، تمامی دانشجویان باید سر ساعت یعنی در سر کلاس های درس به شکل آنلاین حضور پیدا کنند و در صورت غیبت داشتن بیشتر از 3 جلسه حذف خواهند شد. همچنین، کلیه امتحانات پایان ترم در دانشگاه های مجازی با حضور دانشجو در دانشگاه برگزار می شود. جهت اطلاع شما دوستان باید بگوییم که امکان تحصیل شما در یک رشته و دانشگاه حضوری و رشته ای مجازی و یا دو رشته مجازی در یک زمان وجود ندارد.
قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های مجازی را دارید؟ برای آگاهی از شرایط تحصیل در دوره های مجازی بدون آزمون با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

لیست کلیه رشته های تحصیلی بدون آزمون دوره مجازی 1400

در اینجا برخی از رشته های بدون کنکور مجازی را برای شما دوستان گرامی ذکر می کنیم. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور مجازی 1400 با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های مجازی بدون کنکور مشترک بین گروه های انسانی، ریاضی و تجربی

معارف اسلامی و علوم قرآنی، معارف اسلامی و علوم تربیتی، معارف اسلامی و کلام، معارف اسلامی و ادیان، معارف اسلامی و اخلاق و معارف اسلامی از جمله رشته های مجازی بدون کنکور مشترک بین گروه های انسانی، ریاضی و تجربی هستند. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از لیست کامل رشته ها با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور مجازی در گروه های ریاضی، تجربی و علوم انسانی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های بدون کنکور مجازی گروه علوم انسانی

جهانگردی از جمله رشته های بدون کنکور مجازی گروه علوم انسانی است. اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های مجازی را دارید، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از لیست کامل رشته های بدون کنکور مجازی گروه علوم انسانی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های بدون کنکور مجازی گروه علوم تجربی

مهندسی مواد و متالورژی و مهندسی پزشکی از جمله رشته های بدون کنکور مجازی گروه علوم تجربی هستند. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از لیست کامل رشته های بدون کنکور مجازی گروه علوم تجربی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

شهریه رشته های مجازی بدون کنکور

از جمله مواردی که بایستی قبل از اقدام به انتخاب رشته به آن توجه کنید، شهریه است. با توجه به اینکه میزان شهریه در هر رشته با رشته و در هر سال با سال دیگر متفاوت است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از میزان شهریه رشته دلخواهتان، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. راستی چرا به فکر راه اندازی یک کسب و کار در کنار ادامه تحصیل خود نیستید؟ مشاوران آیدانیتو در زمینه شغلی و راه اندازی کسب و کار شما را راهنمایی خواهند کرد.
نگران شهریه اید؟ نگران نباشید! برای آگاهی از میزان شهریه رشته های مجازی بدون کنکور و روش های پرداخت راحت تر شهریه مانند دریافت وام، مشاوره شغلی و راه اندازی کسب و کار با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

انتخاب رشته حرفه ای با آیدانیتو

شاید به نظر برسد که انتخاب رشته کارآسانی است و فقط کافی است که رشته ها را به ترتیب علاقه مندی پشت هم دیگر ردیف کنیم! اما اگر با همین طرز فکر اقدام به انتخاب رشته کنید، چند سال دیگر متوجه اشتباه خود خواهید شد. انتخاب رشته حرفه ای نیازمند کسب اطلاعات بسیار در زمینه رشته، آینده ی شغلی، آینده ی تحصیلی، بازار کاری و … است. به همین منظور پیشنهاد می کنیم که قبل از اقدام به انتخاب رشته، حتما با یک مشاور تحصیلی مشورت کنید. مشاوران آیدانیتو به شما کمک می کنند تا بهترین رشته را انتخاب کنید.
در نهایت پیشنهاد می کنیم پس از بررسی لیست رشته های بدون کنکور مجازی 1400 ، سری هم به مقاله لیست دانشگاه های بدون کنکور مجازی ، بزنید.
مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

5 دیدگاه در “لیست رشته های بدون کنکور مجازی 1400

  1. نیکنام گفت:

    سلام متشکرم از شما
    دو مطلب
    رشته مهندسی مکانیک سیالات ؟
    مبلغ شهریه ؟
    ضمنا دیلم من نظام قدیم ادبیات هست کاردانی کامپیوتر
    می تونم در رشته مهندسی مکانیک (سیالات)
    ثبت نام کنم
    باز هم تشکر

    1. آیدانیتو گفت:

      با سلام. مبلغ شهریه رشته مهندسی مکانیک سیالات در ترم های اول تحصیلی با توجه به بیشتر بودن تعداد دروس عمومی و تخصصی نبودن زیاد دروس مبلغ شهریه حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان است اما در طی ترم های بالاتر تقریباٌ معادل 200 تا 300 هزار تومان به مبلغ فوق اضافه می شود. اگر دیپلم شما چهار ساله نظام قدیم باشه بله. اما اگر مدرک دیپلم داشته باشین اما پیش دانشگاهی رو نداشته باشین خیر.

  2. علی یوسف زاده گفت:

    سلام. دوره مجازی کارشناسی ارشد اقتصاد وجود داره؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. خیر

  3. سارا گفت:

    برای تحصیل در مقطع ارشد MBS کدوم یک از رشته ها با مدرک پیش انسانی میسر میشه برام دوست عزیز؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *