بدون کنکور, لیست رشته ها کارشناسی بدون کنکور آزاد

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز


 رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز
یکی از دانشگاه های مطرح و به نام کشورمان ایران، دانشگاه آزاد اسلام است. دانشگاهی که در ردیف بهترین مرازک آموزش عالی در کشور قرار داشته و هر ساله تعداد بسیاری از داوطلبت جذب تحصیل در این دانشگاه می شوند.  طرح راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی توسط جناب آقای هاشمی رفسنجانی و در حدود 36 سال قبل یعنی در سال 1361 (31 اردیبهشت) پیشنهاد گردید. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که محیط آموزشی سرپوشیده این دانشگاه برابر با 10 میلیون متر مربع بوده و بیشتر از ده هزار خوابگاه دانشجویی را تأسیس کرده است. در ابتدا مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی به جناب آقای عبدالله جاسبی واگذار شد. همچنین واحد تهران مرکز نخستین واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد بوده که به دنبال آن شاهد واحد تبریز نیز بوده ایم. یکی از دانشگاه های عالی و موفق در جلب نظر و جذب دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اهواز است. بهتر است در اینجا نیز منحصراً راجع به تاریخچه این دانشگاه ها توضیح بدهیم. همچنین می‌توانید مقاله رشته های بدون کنکور را مطالعه نمایید.
تاریخچه دانشگاه آزاد اسلامی اهواز
باید بدانید که این دانشگاه اولین واحد دانشگاهی تأسیس شده در استان خوزستان و در ردیف پنج دانشگاه اول در میان دانشگاه های آژاد اسلامی قرار دارد. تاریخ احداث و راه اندازی این دانشگاه به دی 1361 باز می گردد. اما فعالیت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز از سال 1362 آغاز گردید. جالب است بدانید که اولین دانشجویان این دانشگاه را دانشجوهای رشته ریاضی تشکیل می دادند. اما متأسفانه مسئولین این دانشگاه پس از مدتی مجبور به حذف این رشته از لیست رشته های دانشگاه خود شدند. تا اینکه در سال 1363 با جذب افراد رشته های تحصیلی کشاورزی و عمران به دانشگاه، روح تازه ای بخشیده شد. باید بگوییم که دانشگاه آزاد اسلامی اهواز به دو شکل با برگزاری کنکور سراسری و بدون آزمون اقدام به پذیرش داشنجویان سرتاسر کشور می کند. همچنین، این دانشگاه در حال حاضر با 40 رشته تحصیلی در دوره دکترا و به ترتیب 80 و 54 رشته مختلف در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی در خدمت مردم بومی منطقه و سایر شهرها است. در این نوشته جاممع، قصد داریمرشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز را در مقاطع کارشناسی ناپیوسته و پیوسته خدمت شما دوستان گرامی بر شماریم، با معرفیرشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز در صورت تمایل به انتخاب رشته های این واحد دانشگاهی می توانید تصمیم گیری بهتر و آگاهانه تری را پیش روی شما قرار دهیم. 
مشاورین آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین و بهترین اطلاعات را جهت شناخت هر چه بیشتر رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در این زمینه دارید، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.
رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز
در این بخش به ذکر رشته های کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز در دوره پذیرش بهمن ماه 97 برای شما دوستان می پردازیم. پس با ما همراه باشید. 

رشته های کارشناسی ناپیوسته آزاد اهواز

حسابداری

معماری

ارتباط تصویری

آموزش و پرورش ابتدایی

مهندسی فناوری بهره برداری نیروگاه

مهندسی اجرایی عمران

مهندسی تکنولوژی برق- قدرت

 

 
رشته های مقطع کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز
در این بخش به ذکر رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز در دوره کارشناسی پیوسته و در پذیرش بهمن ماه سال جاری یعنی سال 97 برای شما دوستان می پردازیم.
 

رشته های کارشناسی پیوسته آزاد اهواز

فیزیک و روانشناسی

علوم سیاسی

زیست فناوری

مهندسی شهرسازی

اقتصاد

علوم و مهندسی محیط زیست

جغرافیا

 

رشته های مقطع کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز
در این بخش به ذکر رشته های کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز در دوره دوم پذیرش در سال 97 برای شما دوستان می پردازیم. 

رشته های کاردانی پیوسته آزاد اهواز

تربیت بدنی

تأسیسات- تهویه مطبوع

گرافیک-  گرافیک

نقشه کشی عمومی- نقشه کشی و طراحی صنعتی

ساخت و تولید- ماشین افزار

 

شما عزیزان می‌توانید مقاله رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز را مطالعه نمایید.

رشته های مقطع کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز
در این بخش به ذکر تعدادی از رشته های کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز در دوره دوم پذیرش در سال 97 برای شما دوستان می پردازیم. 

رشته های کاردانی پیوسته آزاد اهواز

تربیت بدنی

تأسیسات- تهویه مطبوع

گرافیک-  گرافیک

نقشه کشی عمومی- نقشه کشی و طراحی صنعتی

ساخت و تولید- ماشین افزار

 

رشته های مقطع کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز
در این بخش به ذکر شماری از رشته های کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز در دوره دوم پذیرش در سال 97 برای شما دوستان می پردازیم. 

رشته های کاردانی ناپیوسته آزاد اهواز

کاردانی فنی عمران

معماری

تکنولوژی شیلات

کاردانی آموزش دینی و عربی

کاردانی فنی شهرسازی

کاردانی آموزش زبان و ادبیات فارسی

کاردانی مدیریت صنعتی

 

 
شیوه و زمان ثبت نام در دوره های بدون آزمون دانشگاه آزاد اهواز
 تمامی افراد متقاضی ادامه تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی اهواز باید در زمان های مشخص شده (ماه های مرداد و یا آبان) و پس از مطالعه و بررسی دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد رشته های مورد نظر خود را در این دانشگاه انتخاب کنند. تمامی مراحل ثبت نام در سایت رسمی دانشگاه آزاد اسلامی (www.azmoon.org) صورت می گیرد. به خاطر داشته باشید که در پایان کار ثبت نام و انتخاب رشته رسید ثبت نامی خود را دریافت و آن را تا روز ثبت نام در دانشگاه آزاد اهواز نگهداری نمایید.
آیا از بهترین رشته های کاردانی و کارشناسی آزاد اهواز اطلاعی دارید؟
سؤالی که همواره برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه های آزاد اسلامی از جمله دانشگاه آزاد اهواز مطرح می شود این است که بهترین رشته بدون کنکور آزاد اهواز در مقاطع مختلف کاردانی و یا کارشناسی گروه های مختلف آزمایشی چیست. اگر شما هم در ردیف این افراد هستید ما خبر خوشی برای شما داریم. مشاوران خبره و کاردان آیدانیتو می توانند کلیه اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار شما دوستان گرامی متقاضی تحصیل در این دانشگاه قرار دهند. پس با آن ها تماس بگیرید تا بهترین رشته در کارشناسی ارشد بدون کنکور  را در مقاطع مختلف بشناسید و پاسخ سؤال خود را بیابید. 
در نهایت پیشنهاد می کنیم پس از بررسی لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز ، سری هم به مقاله انتخاب رشته دانشگاه آزاد بزنید. 
مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *