بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور آزاد, لیست رشته ها کارشناسی بدون کنکور آزاد

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن


لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن

سال های متمادی از فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی می گذرد و روز به روز بر محبوبیت آن در نزد مردم جامعه افزوده می شود. دانشگاهی که دومین سال 1361 هجری شمسی کلنگ احداث آن به وسیله آقای هاشمی رفسنجانی شده شد. تعداد زیاد دانشجویان و فارغ التحصیلان، هزاران استاد نیمه وقت و تمام وقت و تعداد اعضای هیئت علمی بالا تنها بخش کوچکی از افتخارات این دانشگاه بزرگ هستند. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن از جمله دانشگاه قدیمی و با کیفیت در ایران بوده که در سال 1365 هجری شمسی راه اندازی گردید. در آن سال ها جناب آقای دکتر محمد حسین مفتاح ریاست این دانشگاه را عهده دار بودند. در ابتدای تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن شاهد وجود سه رشته مامایی، پرستاری و پزشکی در آن بودیم. اما به تدریج رشته های علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی و علوم پایه به لیست رشته های این دانشگاه اضافه شدند. در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن با یک دانشکده پزشکی و 24 دپارتمان آموزشی دررشته هایی همچون زیست میکروبیولوژی، مدیریت بازرگانی، زبان انگلیسی، علوم تربیتی، منابع طبیعی و محیط زیست، معارف اسلامی، مامایی، روانشناسی، شیمی، هنر و کتابداری مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به دانشجویان رشته های مختلف تحصیلی است. در حال حاضر مسئولیت ریاست این دانشگاه بر عهده جناب آقای دکتر محمود صمدی بوده و آقایان حمیدرضا جمالزاده، دکتر حسن شیخ محمودی و دکتر ناصر منتظری روسای سابق این دانشگاه بوده اند. با افتخار عرض می کنیم که دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن در مقطع کارشناسی دکتری و کارشناسی ارشد دارای تعداد زیادی دانشجو است. همچنین بخشی از دانشجویان این دانشگاه در مقاطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند. شاید باور نکنید اما این دانشگاه از مشهورترین و معتبرترین دانشگاه های آزاد در ایران به شمار آمده و درجه الف را از نظر سطح کیفی و آموزشی از آن خود کرده است. در این مطلب، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن را خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم. توجه داشته باشید که لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن در دو مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ذکر می گردند.

لیست رشته های کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اسلام تنکابن

فقه و حقوق اسلامیمهندسی عمران
علوم تربیتیمهندسی برق
روانشناسیعلم اطلاعات و دانش شناسی
مترجمی زبان انگلیسیزیست فناوری
آموزش ابتداییحقوق
مطالعات خانوادهارتباط تصویری
علوم قضاییعلوم و مهندسی صنایع غذایی
حسابداریبازیگری
شیمی کاربردیمهندسی مواد و متالورژی
زمین شناسیتلویزیون و هنرهای دیجیتالی
زیست شناسی دریانمایش
اقیانوس شناسینمایش عروسکی
مهندسی پزشکیطراحی صنتی
مهندسی صنایعادبیات نمایشی
مدیریت بازرگانیعلوم ورزشی
تاریخ

 

 لیست رشته های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن

آموزش زبان انگلیسیمعماری
حسابداریعلوم آزمایشگاهی دامپزشکی
مهندسی تکنولوژی برق – قدرتتربیت بدنی و علوم ورزشی – مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی
آموزش و پرورش ابتداییمهندسی تکنولوژی نقشه برداری
مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیاییتکثیر و پرورش آبزیان
مهندسی تولیدات دامیمهندسی اجرایی عمران
مهندسی منابع طبیعی – شیلاتمهندسی تولیدات گیاهی
مهندسی منابع طبیعی – جنگلداریعلم اطلاعات و دانش شناسی
ایمنی صنعتی و محیط کار

 

 اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور  در دانشگاه آزاد ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.
بهترین رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن کدامند؟

از جمله موضوعاتی که در زمان انتخاب رشته در دانشگاه آزاد تنکابن مطرح می شود بحث انتخاب رشته هایی است که از هر جهت از جمله بازار کار و میزان درآمد از بقیه یک سر و گردن بالاتر هستند. اگر شما نیز داوطلب تحصیل در این دانشگاه هستید و به دنبال شناخت و انتخاب بهترین رشته ها هستید، می توانید از راهنمایی های مشاوران آیدانیتو در این زمینه استفاده کنید. مشاوران آیدانیتو می توایند هر چه بهتر شما را در جهت شناخت این رشته ها یاری نمایند. پس به آن ها اطمینان کنید. 

امیدواریم با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورده و انتخابی آگاهانه و هوشیارانه جهت ورود به این دانشگاه و تحصیل در رشته های آن بگیرید. در نهایت پیشنهاد می کنیم پس از بررسی لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تنکابن ، سری هم به مقاله لیست رشته های بدون کنکور آزاد  بزنید. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *