آیدانیتو > لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی زیست شناسی 98
کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی, لیست دانشگاه ها کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی زیست شناسی 98





لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی زیست شناسی 98

در این مقاله با موضوع لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی زیست شناسی 98 در خدمت داوطلبان و علاقه مندان زیست شناسی هستیم. امکان ثبت نام در رشته زیست شناسی بدون کنکور در دانشگاه های سراسری امکان پذیر است. در بین پذیرش بدون کنکور دانشگاه سراسری، بیشترین ظرفیت پذیرش در اختیار دانشگاه ها و مؤسسات غیر انتفاعی است. یکی از رشته هایی که پذیرش بدون کنکور دارد، رشته زیست شناسی است. به همین دلیل در این مقاله لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی زیست شناسی 98 را بررسی می کنیم.
نام مؤسسهاستانگرایش
دانشگاه غیر انتفاعی علم و هنریزدسلولی مولکولی زیست فناوری
غیر انتفاعی امام جواد (ع)یزدزیست فناوری
اندیشه سازان علوم پایه مازندراننکازیست فناوری سلولی مولکولی
پیامگلپایگانسلولی مولکولی
خردبوشهرسلولی مولکولی
ربع رشیدیتبریززیست شناسی جانوری زیست دریا سلولی مولکولی زیست فناوری
سراجتبریززیست شناسی
سناساریزیست شناسی گیاهی زیست فناوری
علامه نائینینائینزیست فناوری
مهرگانمحلاتزیست شناسی گیاهی
میزانتبریززیست فناوری
نور دانشمیمهزیست شناسی جانوری زیست شناسی گیاهی زیست شناسی سلولی مولکولی زیست فناوری

 

شرایط پذیرش بدون کنکور زیست شناسی غیر انتفاعی

برای پذیرش در رشته زیست شناسی دانشگاه ها و مؤسسات غیر انتفاعی باید در زمان ثبت نام که همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری است، اقدام به ثبت نام کنید. برای ثبت نام باید دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی در دانلود و مطالعه کنید. این دفترچه بر روی سایت سنجش قرار دارد. ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش انجام می شود. تمامی داوطلبینی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند و داوطلبینی که شرکت نکرده اند، می توانند در این مرحله شرکت کنند. پس از تهیه کارت اعتباری و پرداخت وجه با ورود به صفحه کاربردی خود اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. دقت کنید پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی است. پس معدل خود را به درستی وارد کنید. پس از ورود اطلاعات به انتخاب رشته بپردازید. شما امکان انتخاب 150 کد رشته محل را دارید. بنابراین انتخاب های خود را بر اساس اولویت ها رتبه بندی کنید.

تکمیل ظرفیت غیر انتفاعی رشته زیست شناسی

اگر در نیمسال اول موفق به پذیرش نشوید و یا محل پذیرفته شده خود را دوست نداشتید، می توانید بار دیگر در آبان ماه شانس خود را در تکمیل ظرفیت زیست شناسی غیر انتفاعی امتحان کنید. در این مقاله با موضوع لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی زیست شناسی 98 همراه شما بودیم . شما میتوانید برای اطلاع از نحوه ثبت نام مقاله مراحل ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دوره غیرانتفاعی 98 را نیز مطالعه نمایید. برای انتخاب رشته زیست شناسی و اطلاع از دانشگاه های پذیرنده زیست شناسی و اولویت بندی انتخاب ها، حتماً از افراد با تجربه و آگاه مشورت بگیرید. به شما مشاوران مجرب آیدانیتو پیشنهاد می کنیم. شما می توانید از هر جایی که هستید با آنها تماس بگییرید و از مشاوران آیدانیتو راهنمایی بخواهید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *